www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Verizon Business breidt samenwerking met Cisco uit met SD WAN-aanbod voor managed services

Belangrijkste punten:
  • Verizon Business breidt zijn managed SD WAN-portfolio uit met drie nieuwe Cisco-gebaseerde oplossingen.
  • De nieuwe oplossingen bieden enterprise-klanten van Verizon Business meer opties om een flexibele en agile netwerkinfrastructuur te bouwen.
AMSTERDAM - Verizon Business breidt zijn langdurige strategische partnerschap met Cisco uit door de toevoeging van drie nieuwe SD WAN managed services-oplossingen. Deze uitbreiding biedt ondernemingen meer toegang tot internationale markten en geeft hen de beschikking over nieuwe oplossingen en mogelijkheden. En daarbij wordt hen een innovatief beheer- en beleidsmodel geboden om de gewenste bedrijfsresultaten te ondersteunen.

“Internationale ondernemingen kijken goed naar hoe digitale transformatie hen kan helpen om een van de lastigste jaren in de recente geschiedenis achter zich te laten”, zegt Aamir Hussain, Senior Vice President of Business Products bij Verizon Business. “In samenwerking met Cisco blijven we innovatieve oplossingen leveren die klanten de keuze en tools bieden om efficiënter te werken en te groeien. Deze nieuwe diensten weerspiegelen de voortdurende gezamenlijke onderzoeks- en ontwikkelingsinvesteringen van Cisco en Verizon die erop gericht zijn om klanten te helpen veranderingen te versnellen.”

De uitbreiding van de oplossingen van Verizon en Cisco omvat:
  • Co-managed Cisco SD WAN, aangedreven door Viptela, dat klanten de mogelijkheid biedt om SD WAN-beveiliging en applicatiebeleid te controleren en zelf te beheren. Dit terwijl ze vertrouwen op de robuuste Verizon managed service-ondersteuning voor fout-, prestatie- en configuratiebeheer. Deze co-managed mogelijkheid is nu beschikbaar voor Verizon-klanten en biedt hen de flexibiliteit om IT-team te ontlasten tijdens de implementatie en het dagelijkse beheer van het netwerk. Hierbij hebben ze wel de mogelijkheid om zelf wijzigingen aan te brengen in het SD WAN-beleid en de configuraties als dat nodig is.
  • Managed SD WAN, aangedreven door Viptela, voor het Cisco ISR1100 Series-platform is ideaal voor kleinere vestigingen. Het biedt klanten zeer veilige SD WAN-diensten op krachtige, goedkope apparatuur op locatie.
  • De introductie van nieuwe beheerde serviceniveaus voor Cisco SD WAN, aangedreven door Meraki, is een aanvulling op de complete Cisco Meraki cloud-gebaseerde platform managed services van Verizon. Dit zorgt voor probleemloze, veilige connectiviteit, evenals wereldwijde implementatie-ondersteuning, ook op het vasteland van China. Verizon heeft ook een nieuwe mogelijkheid voor het beheer van de Cisco Meraki MV smart camera’s toegevoegd voor snellere implementatie, sneller beheer en snellere probleemoplossing.
“Onze strategische relatie met Verizon blijft waardevol voor bedrijven die te maken hebben met een gedistribueerd personeelsbestand en die cloud-diensten sneller willen implementeren”, zegt Scott Harrell, Senior Vice President en General Manager van Cisco's Intent-Based Networking Group. “Bedrijven zijn hun netwerken steeds verder aan hetmoderniseren om te zorgen voor een optimale gebruikerservaring. De nieuwe Cisco en Meraki SD WAN managed services van Verizon kunnen hen helpen om snel en eenvoudig over te stappen op SD WAN met flexibele opties. Opties die bijdragen aan bedrijfsflexibiliteit en veilige verbindingen met applicaties via meerdere clouds.”

Verizon is door IDC gepositioneerd als leider in het “IDC MarketScape: Worldwide Managed SD WAN 2020 Vendor Assessment (doc #US45837420, augustus 2020). Daarnaast is Verizon erkend als Global Managed Services Partner of the Year tijdens Cisco's 2020 Partner Summit. Dit weersiegelt de status van Verizon als toonaangevende Cisco managed services-partner.

Enterprise-klanten kunnen meer te weten komen over dit nieuwe aanbod door de Verizon Business SD WAN-startpagina te bezoeken.

Over Verizon
Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) werd op 30 juni 2000 opgericht en viert dit jaar zijn twintigste verjaardag. Het bedrijf geldt als een van 's werelds leidende aanbieders van communicatie-, informatie- en entertainmentproducten en -diensten. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York City en met zijn wereldwijde activiteiten genereerde Verizon in 2019 een omzet van 131,9 miljard dollar. Het bedrijf biedt spraak-, data- en videodiensten en -oplossingen aan via zijn bekroonde netwerken en platforms. Hiermee wordt tegemoetgekomen aan de vraag van klanten naar mobiliteit, betrouwbare netwerkverbindingen, veiligheid en controle.
Laatste van Verizon Nederland
Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD
Verizon Nederl.. contact

Logo Verizon Nederland

www.verizonbusiness.com
Verizon Nederl.. sociaal

Verizon Nederl.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks