Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Verizon Business breidt samenwerking met Cisco uit met SD WAN-aanbod voor managed services

Belangrijkste punten:
  • Verizon Business breidt zijn managed SD WAN-portfolio uit met drie nieuwe Cisco-gebaseerde oplossingen.
  • De nieuwe oplossingen bieden enterprise-klanten van Verizon Business meer opties om een flexibele en agile netwerkinfrastructuur te bouwen.
AMSTERDAM - Verizon Business breidt zijn langdurige strategische partnerschap met Cisco uit door de toevoeging van drie nieuwe SD WAN managed services-oplossingen. Deze uitbreiding biedt ondernemingen meer toegang tot internationale markten en geeft hen de beschikking over nieuwe oplossingen en mogelijkheden. En daarbij wordt hen een innovatief beheer- en beleidsmodel geboden om de gewenste bedrijfsresultaten te ondersteunen.

“Internationale ondernemingen kijken goed naar hoe digitale transformatie hen kan helpen om een van de lastigste jaren in de recente geschiedenis achter zich te laten”, zegt Aamir Hussain, Senior Vice President of Business Products bij Verizon Business. “In samenwerking met Cisco blijven we innovatieve oplossingen leveren die klanten de keuze en tools bieden om efficiënter te werken en te groeien. Deze nieuwe diensten weerspiegelen de voortdurende gezamenlijke onderzoeks- en ontwikkelingsinvesteringen van Cisco en Verizon die erop gericht zijn om klanten te helpen veranderingen te versnellen.”

De uitbreiding van de oplossingen van Verizon en Cisco omvat:
  • Co-managed Cisco SD WAN, aangedreven door Viptela, dat klanten de mogelijkheid biedt om SD WAN-beveiliging en applicatiebeleid te controleren en zelf te beheren. Dit terwijl ze vertrouwen op de robuuste Verizon managed service-ondersteuning voor fout-, prestatie- en configuratiebeheer. Deze co-managed mogelijkheid is nu beschikbaar voor Verizon-klanten en biedt hen de flexibiliteit om IT-team te ontlasten tijdens de implementatie en het dagelijkse beheer van het netwerk. Hierbij hebben ze wel de mogelijkheid om zelf wijzigingen aan te brengen in het SD WAN-beleid en de configuraties als dat nodig is.
  • Managed SD WAN, aangedreven door Viptela, voor het Cisco ISR1100 Series-platform is ideaal voor kleinere vestigingen. Het biedt klanten zeer veilige SD WAN-diensten op krachtige, goedkope apparatuur op locatie.
  • De introductie van nieuwe beheerde serviceniveaus voor Cisco SD WAN, aangedreven door Meraki, is een aanvulling op de complete Cisco Meraki cloud-gebaseerde platform managed services van Verizon. Dit zorgt voor probleemloze, veilige connectiviteit, evenals wereldwijde implementatie-ondersteuning, ook op het vasteland van China. Verizon heeft ook een nieuwe mogelijkheid voor het beheer van de Cisco Meraki MV smart camera’s toegevoegd voor snellere implementatie, sneller beheer en snellere probleemoplossing.
“Onze strategische relatie met Verizon blijft waardevol voor bedrijven die te maken hebben met een gedistribueerd personeelsbestand en die cloud-diensten sneller willen implementeren”, zegt Scott Harrell, Senior Vice President en General Manager van Cisco's Intent-Based Networking Group. “Bedrijven zijn hun netwerken steeds verder aan hetmoderniseren om te zorgen voor een optimale gebruikerservaring. De nieuwe Cisco en Meraki SD WAN managed services van Verizon kunnen hen helpen om snel en eenvoudig over te stappen op SD WAN met flexibele opties. Opties die bijdragen aan bedrijfsflexibiliteit en veilige verbindingen met applicaties via meerdere clouds.”

Verizon is door IDC gepositioneerd als leider in het “IDC MarketScape: Worldwide Managed SD WAN 2020 Vendor Assessment (doc #US45837420, augustus 2020). Daarnaast is Verizon erkend als Global Managed Services Partner of the Year tijdens Cisco's 2020 Partner Summit. Dit weersiegelt de status van Verizon als toonaangevende Cisco managed services-partner.

Enterprise-klanten kunnen meer te weten komen over dit nieuwe aanbod door de Verizon Business SD WAN-startpagina te bezoeken.

Over Verizon
Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) werd op 30 juni 2000 opgericht en viert dit jaar zijn twintigste verjaardag. Het bedrijf geldt als een van 's werelds leidende aanbieders van communicatie-, informatie- en entertainmentproducten en -diensten. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York City en met zijn wereldwijde activiteiten genereerde Verizon in 2019 een omzet van 131,9 miljard dollar. Het bedrijf biedt spraak-, data- en videodiensten en -oplossingen aan via zijn bekroonde netwerken en platforms. Hiermee wordt tegemoetgekomen aan de vraag van klanten naar mobiliteit, betrouwbare netwerkverbindingen, veiligheid en controle.
Laatste van Verizon Nederland

Verizon Business en Deloitte brengen 5G naar retail, om customer experience te verbeteren

Verizon publiceert 2020 Cyber-Espionage Rapport
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verizon Nederl.. contact

Logo Verizon Nederland

www.verizonbusiness.com
Verizon Nederl.. sociaal

Verizon Nederl.. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise