Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: carolijn peelen bv

Branding and marketing wordt eenvoudig dankzij partnership Filestage - BrandMaster

STUTTGART/ OSLO, 15 februari 2021 – Filestage, het Online Proofing SaaS platform, is een samenwerking gestart met BrandMaster. Samen bieden de bedrijven een hypermodern klantgericht platform voor merkbeheer en marketing met online proofing-mogelijkheden.

Online proofing wordt steeds meer een kernproces. Bedrijven werken in toenemende mate remote en produceren meer content dan ooit, waarbij ze vaak te maken hebben met regelgeving. Merken als like Sharp, Sixt, Head, Lufthansa, Rabobank en Cambridge University Press maken gebruik van Filestage als efficiënte en compatibele manier om elke dag grote hoeveelheden content te delen, te beoordelen en goed te keuren.

Het stroomlijnen van merkbeheer en marketinginspanningen is een essentieel onderdeel van het BrandMaster-platform, dat ingezet wordt door wereldwijde merken als BMW, Mercedes Benz en Helly Hansen. Door online proofing-mogelijkheden toe te voegen, kunnen klanten nog efficiënter werken. Ontwerpers, content creators, ontwikkelaars, fotografen en marketeers kunnen nu allemaal gemakkelijk inhoud delen, bespreken en goedkeuren voordat ze definitieve content publiceren naar hun BrandMaster-oplossing.

Ontelbare uren e-mailcommunicatie worden geëlimineerd, inefficiëntie veroorzaakt door fouten en misverstanden is verdwenen en het volgen van de voortgang van content productie is eenvoudig.

Karl Fredrik Lund, CEO van BrandMaster: “Wij zijn continu bezig om ons aanbod af te stemmen op de klantbehoefte en om ons productportfolio klantgericht uit te breiden. Samenwerken met Filestage is een volgende stap in deze richting. We zijn verheugd om content beoordeling en bewijsfunctionaliteit aan onze state-of-the-art oplossing toe te voegen.”

Niklas Dorn, CEO van Filestage: “Bij Filestage willen we de beste oplossing bieden voor online proofing. Dankzij de samenwerking met BrandMaster kunnen onze klanten nu profiteren van geweldige branding- en marketingoplossingen, geïntegreerd met het meest efficiënte, geautomatiseerde platform voor content beoordeling en goedkeuring. De kracht van BrandMaster, gecombineerd met de eenvoud van Filestage, zorgt voor een perfecte gebruikerservaring. We zijn heel enthousiast over de nieuwe samenwerking en kijken ernaar uit om nog veel meer internationale klanten te verwelkomen op het gebied van design, content creatie, fotografie en marketing.”

Over Filestage
Filestage werd in 2015 opgericht door Niklas Dorn (CEO), Maël Frise (CPO) en Simon Kontschak (CTO). Vanuit hun ervaring in de creatieve industrie wisten ze hoe belangrijk de review en goedkeuring van digitale content is, dus gingen ze dit op een efficiënte en transparante manier organiseren. Filestage maakt online proofing mogelijk in minder dan 50% van de tijd. Het zeer bekwame team werkt remote en waar het voor de klant het beste uitkomt, in landen als Canada, Colombia, Frankrijk, Duitsland, India en Spanje. Tot nu toe hebben 530.000 gebruikers in 195 landen 5,2 miljoen bestanden via Filestage beoordeeld.

Ga naar www.filestage.io voor meer informatie.

Over BrandMaster
Toen we ons bedrijf in 1998 in Oslo oprichtten, deden we dat met een duidelijke focus: marketingteams helpen hun workflows te beheren en sterke, duurzame brands te bouwen. Ons team van digitale ontwerpers, marketeers, ontwikkelaars en merkadviseurs creëerde een systeem dat de manier waarop dingen worden gedaan opnieuw zou definiëren en klanten de tools en knowhow zou geven om hun spel te verbeteren. Ze zagen al snel de operationele en commerciële voordelen die dit zou opleveren en onze visie werd in korte tijd een levensvatbare onderneming.

Dat was toen en we hebben niet meer achteromgekeken. Nu is BrandMaster geëvolueerd tot een markt leidend, modulair beheerplatform waar internationale ondernemingen, succesvolle merken en ambitieuze startups op vertrouwen. We werken nog steeds vanuit ons hoofdkantoor in Oslo, maar je vindt ons nu in heel Europa en de VS.

Breng uw bedrijf naar een hoger niveau door uw merk te managen.
Laatste van Filestage

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC