www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Magdelijn Emaus benoemd tot directeur Luminis Eindhoven

Eindhoven – Per 1 februari is Magdelijn Emaus benoemd tot directeur van de Eindhovense vestiging van Luminis. Met de benoeming van Magdelijn wordt weer een belangrijke stap gezet in de ontwikkeling van de jongste vestiging van Luminis. Magdelijn Emaus (35 jaar) is de eerste vrouwelijke directeur van softwaretechnologiebedrijf Luminis.

Magdelijn heeft de afgelopen 10 jaar ervaring opgebouwd in digitale transformaties en innovatie bij verschillende werkgevers. Zij is haar carrière, na haar opleiding Bedrijfswetenschappen en Strategie aan de Radboud Universiteit Nijmegen, gestart bij Sogeti. De afgelopen 7 jaar heeft zij bij Accenture diverse rollen gehad waaronder consultant op het vlak van mobile strategie en delivery, lead van de interne Innovation Accelerator en changemanager. Bij Luminis Eindhoven is Magdelijn verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de dienstverlening in de regio Brabant en Limburg.

Magdelijn Emaus vertelt: “Ik ben erg enthousiast over de kennis en ervaring van Luminis en de diversiteit aan klanten waar Luminis waarde creëert. Mijn brede achtergrondervaring in de toepassing van digitale technieken en strategieën zet ik graag in om samen met het team in Eindhoven onze klanten verder te helpen met hun ambities. Samenwerking staat voor mij daarin centraal; samenwerking met de regio en samenwerking binnen Luminis met alle andere kernen. Dat betekent elkaars business begrijpen, op de hoogte blijven van de nieuwste technieken en innovaties, luisteren, vertrouwen opbouwen, behouden en altijd het beste van elkaar vragen. Wat ik zo bijzonder vind is de manier waarop Luminis is georganiseerd en de manier waarop de mens centraal staat. Ik kijk er naar uit om die waarden naar voren te laten komen in zowel het leiderschap van de kern Eindhoven als in onze klantrelaties!”

Een organisatie van kernen
Luminis streeft ernaar om de wendbaarheid en gedrevenheid van kleine bedrijven te combineren met de slagkracht van grote bedrijven. Daarbij volgt Luminis de filosofie van BSO-oprichter Eckart Wintzen (1939-2008). Volgens hem zijn bedrijven organismes die uit cellen zijn opgebouwd. Hierbij kunnen cellen zich delen zodat de cultuur van het bedrijf doorgegeven wordt. Vanuit de vestiging van Luminis in Arnhem dragen verschillende medewerkers bij aan de nieuwe ontwikkeling en uitbreiding van Luminis in Eindhoven. En uiteraard zoeken we naar nieuwe collega’s die het team komen versterken.

Over Luminis
Luminis is een software- en technologiebedrijf met vestigingen in Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Eindhoven, Rotterdam en de UK. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten. Er wordt samengewerkt met meer dan 100 klanten, waaronder grote merken zoals KLM, Remeha, Nike en Bol.com. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie.

Voor vragen of informatie naar aanleiding van dit bericht kunt u contact opnemen met Denise Neurink, denise.neurink@luminis.eu.
Laatste van Luminis Nederland B.V.
Luminis bereikt nieuwe mijlpaal in AWS Partnership

Luminis benoemt Peter Oskam tot directeur van Rotterdamse vestiging

Motorsport Games neemt Luminis dochterbedrijf Studio 397 over
Luminis Nederl.. contact

Logo Luminis Nederland B.V.

info@luminis.eu
  www.luminis.eu
Luminis Nederl.. sociaal

Luminis Nederl.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle