www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: Wisse Kommunikatie

Rockwell Automation breidt het OEM-partnerprogramma verder uit

Het uitgebreide partnerprogramma biedt machinebouwers meer mogelijkheden voor co-marketing, een betere planning en meer contact met de klant

Rockwell Automation Inc., een van de grootste bedrijven ter wereld, die zich bezighouden met industriële automatisering en digitale transformatie, heeft haar wereldwijde partnerprogramma voor OEM’s (Original Equipment Manufacturers) uitgebreid. Het verbeterde programma biedt fabrikanten meer mogelijkheden voor een snellere toegang tot de markt en een logischer overzicht van de standaard producten. Daardoor kunnen de deelnemers aan het partnerprogramma de technologie van Rockwell Automation optimaal benutten.

Rockwell Automation werkt samen met OEM’s over de hele wereld, die met behulp van oplossingen van Rockwell Automation innovatieve apparatuur, machines en productieprocessen ontwerpen, bouwen en leveren. OEM’s die zich extra inzetten om het aanbod van Rockwell Automation in hun portfolio op te nemen en die intensief met Rockwell samenwerken om innovatieve oplossingen voor hun klanten te ontwikkelen, worden erkend als OEM-partners. Het OEM-partnerprogramma is opgezet om de partners en hun klanten met elkaar in contact te brengen, zodat ze samen en met behulp van de technologie en de expertise van Rockwell Automation aan innovatieve oplossingen kunnen werken.

Bij het in 2010 opgezette OEM-partnerprogramma zijn nu wereldwijd al bijna 3300 machinebouwers aangesloten. De nieuwste uitbreidingen van het programma bouwen voort op de succesvolle vooral door technologie gedreven relatie tussen Rockwell Automation en de aangesloten bedrijven. Het programma is nu nog meer gericht op de positionering van de aangesloten OEM’s als preferred suppliers van de producten en oplossingen van Rockwell Automation.

‘’Voor fabrikanten is het OEM-partnerprogramma een eenvoudige manier om hun productiedoelen te halen”, legt Jason Minto, EMEA manager OEM Segments bij Rockwell Automation uit. ‘’Het partnerprogramma wordt gebruikt om de wensen en eisen van de fabrikanten en hun klanten beter op elkaar af te stemmen, zodat men de juiste machinebouwer kan selecteren en elkaar kan ondersteunen bij het voldoen aan de vraag naar machines en apparatuur. Dat leidt automatisch tot een snellere uitbreiding van fabrieken en tot de ontwikkeling van innovatieve machines.”

Cama Group, een internationaal ingenieursbureau uit Italië dat automatiseringssystemen voor verpakkingen op maat bouwt, is al meer dan 10 jaar OEM-partner van Rockwell Automation. Annalisa Bellante, CEO van de Cama Group vertelt: ‘’Het OEM-partnerprogramma laat zien dat de OEM’s graag nauw met hun klanten samenwerken, zodat ze echte, toegevoegde waarde voor hen kunnen creëren. Van groot belang is daarbij de time-to-market; we zijn allemaal gefocust op de juiste timing voor innovatie.’’

Minto merkt op dat het OEM-partnerprogramma zich afhankelijk van de veranderende behoeften van klanten en de feedback van deelnemers voortdurend verder ontwikkelt. Recente verbeteringen van het programma omvatten onder andere:
  •  Co-marketing & informatie-uitwisseling: er is een uitgebreid co-marketingplatform voor OEM-klanten ontwikkeld, waarop ze informatie over technische oplossingen, case studies en succesvolle producten kunnen delen. Ook zijn er trainingen en best practises uit de branche toegevoegd, die OEM-partners meer inzicht geven in de mogelijkheden van co-marketing activiteiten.
  • Uitgebreide ondersteuning: OEM-partners krijgen de beschikking over meer technische ondersteuning en betere informatie over leveringen en de supply chain. Daarnaast krijgen OEM-partners kortingen, waarmee ze nieuwe kansen in de markt kunnen cre?ren.
 De Europese OEM-partners kunnen zich nu voor het verbeterde OEM partnerprogramma aanmelden. Meer informatie over het uitgebreide partnerprogramma is te vinden op de site van het OEM-partnerprogramma.

Noot voor de pers: meer informatie over Rockwell Automation kunt u vinden op: https://www.rockwellautomation.com. U kunt ook contact opnemen met Theo Snijders van Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of per e-mail: theo.snijders@wisse-worldcom.nl.

Over Rockwell Automation
Rockwell Automation (NYSE: ROK), is een van de wereldwijde leiders op het gebied van industriële automatisering en digitale transformatie. Het bedrijf verbindt de vindingrijkheid van mensen met de mogelijkheden van de technologie, waardoor de wereld productiever en duurzamer wordt. Het in Milwaukee, Wisconsin, gevestigde Rockwell Automation heeft circa 23.500 werknemers in dienst, die klanten in meer dan 80 landen bedienen. Hoe Rockwell Automation de Connected Enterprise in verschillende sectoren vormgeeft is te zien op www.rockwellautomation.com.

Allen-Bradley en Kinetix zijn handelsmerken van Rockwell Automation Inc.
Laatste van Rockwell Automation
Rockwell Automation wederom in de lijst van meest ethische bedrijven ter wereld

Rockwell Automation breidt het OEM-partnerprogramma verder uit

Rockwell Automation voegt nieuwe functionaliteit toe aan de FactoryTalk® InnovationSuite™
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Rockwell Autom.. contact

Logo Rockwell Automation

Rockwell Autom.. sociaal

Rockwell Autom.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Protime BV
Logo Pegasystems
Logo Thales