Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Edelman

BT ondersteunt de transformatie van de klantervaring van Walgreens Boots Alliance in het Verenigd Koninkrijk en Ierland

Voortzetting partnerschap zal ervaring voor klanten en collega's verbeteren en cloud-innovatie helpen versnellen op het nieuwe generatie netwerk

BT kondigt vandaag een nieuwe, meerjarige overeenkomst aan met Walgreens Boots Alliance (WBA) om de netwerkpartner van het bedrijf te blijven in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Onder de overeenkomst zal BT werken aan het transformeren van WBA's netwerk en het verbeteren van de klant- en collega-ervaring met behulp van een nieuwe generatie technologie.

Steve Rempel, Senior Vice President en International Chief Information Officer van WBA: "We hebben voor BT gekozen omdat we dezelfde focus hebben op het leveren van uitmuntende klantervaringen. Onze digitale plannen vereisen volledige zichtbaarheid, controle en beveiliging van applicaties en data die ons netwerk doorkruisen, zodat we in-store en online ervaringen voor zowel klanten als collega's kunnen bundelen."

Joris van Oers, Managing Director, resources, manufacturing and logistics & Europe, BT, zegt: "Connectiviteit staat centraal in de nieuwe digitale omgeving die WBA voor haar klanten creëert. Ons beheerde netwerk zal veilige en betrouwbare toegang bieden tot applicaties en data in de cloud en innovatie ondersteunen door wendbaarheid te bieden om nieuwe diensten sneller in te zetten."

Het netwerk van BT zal snellere, meer responsieve toegang tot applicaties en data bieden en de uitrol van nieuwe innovaties op het gebied van klantenservice vereenvoudigen als onderdeel van de digitale transformatie van WBA.

De nieuwe, beheerde dienst zal de verschuiving van zakelijke toepassingen en gegevens in het Verenigd Koninkrijk en Ierland naar de cloud ondersteunen en de ervaring van klanten en collega's verbeteren door de betrouwbaarheid en prestaties van de connectiviteit in de winkels, magazijnen, distributiecentra en ondersteunende kantoren van het bedrijf te verbeteren.

Het netwerk is ontworpen met het oog op een geïntegreerde, omnichannel retailstrategie te faciliteren en biedt WBA de flexibiliteit om in te spelen op nieuwe kansen in een snel veranderende markt. De oplossing omvat de transformatie van spraakdiensten in de winkels van Boots in het Verenigd Koninkrijk en Ierland, cyberbeveiliging om klanten, collega's en apparaten te beschermen, en uitbreiding van de mobiele connectiviteit - met plannen om 5G op te nemen - voor veerkrachtige dienstverlening en om de capaciteit snel uit te breiden om pieken in de vraag te ondersteunen.
Laatste van BT
BT start met revolutionaire glasvezel tests, de helft minder vertraging

BT transporteert Alstom’s wereldwijde netwerk naar een digitale toekomst

BT en Syngenta verlengen 20 jaar lange samenwerking op het vlak van wereldwijde connectiviteit en innovatie