Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Unexus gaat partnerschap aan met CM.com

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in haar platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. CM.com verbindt dagelijks tienduizenden bedrijven met miljoenen consumenten via hun mobiele telefoon.

Unexus biedt al geruime tijd WhatsApp functionaliteit aan via het Unexus Connect platform. Op deze manier is dit populaire kanaal geïntegreerd binnen het platform en sluit het naadloos aan bij de algehele communicatie en bereikbaarheid van organisaties. Door de nieuwe samenwerking met CM.com, WhatsApp Business Solution Provider, professionaliseert Unexus het klantcontact voor haar klanten verder.

WhatsApp is niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. Minder persoonlijk contact, minder telefonisch contact en meer korte snelle berichtjes. Met meer dan 2 miljard gebruikers in meer dan 180 landen is WhatsApp wereldwijd de meest gebruikte berichtenapp. In Nederland is de populariteit en het percentage gebruikers met 87% één van de hoogste ter wereld. Voor veel mensen, voornamelijk jongeren, is WhatsApp inmiddels hét voorkeurskanaal. Social messaging als WhatsApp overstijgt social media momenteel al en is daardoor een uiterst interessant klantenservice kanaal. Voor een organisatie biedt dit veel kansen en mogelijkheden; Je kan het kanaal simpelweg niet negeren.

Er zijn tal van handige manieren om WhatsApp Business, in Nederland ook wel WhatsApp Zakelijk genoemd, te gebruiken. Zo heeft WhatsApp een functie waarmee gebruikers na het scannen van een QR-code direct makkelijk met een bedrijf een chat kunnen opstarten. Het is verder als organisatie mogelijk om zelf gesprekken te starten, om berichten automatisch te personaliseren, unieke antwoordtemplates te gebruiken en ook om reminders te sturen over afspraken. Het versturen en ontvangen van mediabestanden en documenten is een waardevolle feature, net als een zakelijke bedrijfsprofielpagina aanmaken waarmee je een professionele uitstraling creëert en extra informatie kunt geven.

Jerfi Lobato, CM.com
“Wij hebben met Unexus een duurzaam partnerschap opgebouwd. Tegenwoordig zijn er veel manieren waarop klanten contact kunnen opnemen met medewerkers. Door technologische ontwikkelingen kunnen klanten snel van voorkeurskanaal veranderen. CM.com helpt Unexus om deze voorkeurskanalen aan hun klanten te blijven leveren. Unexus helpt CM.com een specifieke markt te bedienen.”

Wim Pullens, Unexus
“De samenwerking met CM.com is een belangrijke stap om naast onze Nederlandse klanten ook onze buitenlandse partners en klanten de volledige omnichannel mogelijkheden van het Unexus Connect platform te bieden. Unexus is blij met het partnerschap en verwacht een sterke groei van het WhatsApp Business kanaal.”

De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren. Neem contact op voor meer informatie en voeg WhatsApp Business toe aan uw contactkanalen.

E: info@unexus.nl / W: www.unexus.nl / T: 088 7620 400

Laatste van Unexus B.V.
Unexus gaat partnerschap aan met CM.com

Unexus Contact Solutions verwelkomt de 50ste woningcorporatie!

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams
Unexus B.V. contact