www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: AxiCom

Razer Huntsman V2 Analog biedt meer flexibiliteit dankzij nieuw type invoer

Bij nieuwe Analog Optical Switches kan tweestaps-actuatie worden ingesteld en aangepast voor meer controle tijdens het gamen

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, brengt de Razer Huntsman V2 Analog op de markt. Dit toetsenbord heeft Analog Optical Switches, Razers innovatieve switch-technologie. Met de introductie van analoge input is volledige bewegingsvrijheid in alle richtingen mogelijk voor pc-gaming zonder gebruik van een controller. Gamers kunnen nu ook elke toetsaanslag volledig aanpassen en programmeren tot op de millimeter nauwkeurig.

Razer Analog Optical Switches
De Razer Analog Optical Switch is niet alleen een baanbrekende ontwikkeling op het gebied van switch-technologie, maar biedt ook een geheel nieuwe game-ervaring. De technologie combineert drie componenten: analoge input, variabele actuatie en tweestaps-actuatie.
  • Analoge input: De analoge input is vergelijkbaar met de input van een analoge joystick en zorgt voor een soepelere, subtielere besturing. Deze techniek speelt in op de beperkingen van een achtwegs WASD-beweging en maakt een beweging van 360 graden mogelijk. Dit is ideaal voor games met ondersteuning voor controllers, zoals third-person-games, multiplatform-shooters, race-games en voertuigsimulators.
  • Variabele actuatie: Gebruikers kunnen ook het actuatiepunt van elke toets aanpassen aan hun eigen speelstijl. Ze kunnen kiezen voor een actuatie van 1,5 mm voor snelle games tot een actuatie van 3,6 mm voor diepe en doelbewuste toetsaanslagen.
  • Tweestaps-actuatie: Met de tweestaps-actuatie kun je met één toetsaanslag twee geprogrammeerde functies activeren die op twee verschillende actuatiepunten zijn ingesteld. Dit zorgt in principe voor twee keer zoveel functionaliteit per toetsaanslag en is ideaal voor het maken van combo's in games. Bijvoorbeeld een granaat pakken en gooien met dezelfde toetsaanslag.
"We innoveren voortdurend op het gebied van switch-technologie voor gaming-toetsenborden. Via meerdere testrondes en onderzoek onder onze community, hebben we een compleet nieuwe switch ontworpen die de deur opent naar een geheel nieuwe game-ervaring," aldus Alvin Cheung, Senior Vice President van Razers randapparatuur-afdeling. "Met de nieuwe Razer Analog Optical Switch-technologie plukken gamers nu de vruchten van het volledige potentieel van pc-gaming en kunnen ze volledige controle ervaren."

Deze Analog Optical Switches zijn gebaseerd op de veelgeprezen Razer Optical Switches en maken ook gebruik van licht om elke toets te activeren. Razer Analog Optical Switches registreren hoeveel licht er door de switch gaat en zo kan het toetsenbord meten hoe ver elke toets wordt ingedrukt. En in tegenstelling tot traditionele mechanische switches, vereist het minder bewegende delen en geen metalen contacten. Zonder fysieke contactpunten die slijten, kunnen deze switches met gemak tot honderd miljoen toetsaanslagen meegaan.
Community-gedreven upgrades
Als nieuwste toevoeging aan de Huntsman-familie, heeft de Razer Huntsman V2 Analog upgrades die voortkomen uit de feedback van de community ten opzichte van de Huntsman Elite. Tegelijkertijd behoudt het toetsenbord zijn populaire vormfactor en de mediatoetsen met een digitale draaiknop.

Op veler verzoek zijn doubleshot PBT-keycaps toegevoegd voor een stevige afwerking met meer grip. Daarnaast heeft het toetsenbord een standaard onderste rij die naar wens van de gebruiker kan worden aangepast. Razer past een doubleshot gietproces toe om een duurzamere keycap te produceren in vergelijking met traditioneel ABS-kunststof dat op de meeste andere toetsenborden te vinden is. Deze doubleshot PBT-keycaps zullen ook beschikbaar zijn in verschillende regionale lay-outs, waaronder de Britse, Duitse, Franse, Scandinavische, Russische, Spaanse en Japanse. Met de PBT Keycap Upgrade Sets die afzonderlijk verkrijgbaar zijn in Classic Black, Quartz Pink, Mercury White of Razer Green, kunnen gebruikers hun toetsenbord nog verder personaliseren.

Het nieuwe Huntsman V2 Analog-toetsenbord heeft ook een verbeterde connectiviteit. Het toetsenbord heeft nu een enkele gevlochten kabel, met een tweede kabel die USB 3.0 passthrough mogelijk maakt. Gebruikers kunnen ook kiezen tussen USB Type-C of USB 3.0 Type-A via een meegeleverde adapter.

Gamen met Chroma-integratie
De Huntsman V2 Analog is voorzien van diverse RGB Chroma-verlichtingszones. In navolging van zijn voorganger heeft het toetsenbord rondom underglow-verlichting - ook rond de randloze, magnetische kunstlederen polssteun.

Gamers kunnen de verlichtingseffecten personaliseren met een keuze uit maar liefst 16,8 miljoen kleuren via de Razer Synapse 3-software. Razer Chroma-lichteffecten in games zijn ook geïntegreerd in populaire games waardoor de lichteffecten reageren op onder meer de gameplay.

Razer Chroma kan worden gesynchroniseerd met andere apparaten voor een nog meer meeslepende ervaring. Bezitters van een Razer Huntsman V2 Analog kunnen deze koppelen aan andere Razer Chroma-producten en synchroniseren met slimme verlichting in huis dankzij de Philips Hue-integratie met Razer Chroma.

Nieuwe Analog Optical Switches, diverse verbeteringen van de doubleshot PBT-keycaps tot de connectiviteit en volledige Razer Chroma-integratie maken de nieuwe Razer Huntsman Analog tot het meest geavanceerde, veelzijdige en personaliseerbare Razer-toetsenbord ooit.

Over de Huntsman V2 Analog
  • Razer Analog Optical Switches
  • Levensduur van honderd miljoen toetsaanslagen
  • Razer Chroma RGB-verlichting met 16,8 miljoen kleuropties
  • Razer Doubleshot PBT Keycaps
  • USB Type-C naar USB Type-A Adapter
  • USB 3.0 Passthrough
  • Underglow-verlichting
  • Magnetische kunstlederen polssteun
  • Multifunctionele digitale draaiknop en vier mediatoetsen
  • Volledig programmeerbare toetsen met directe macro-opname
  • Hybride interne opslag en cloud-opslag – tot vijf profielen
  • N-key roll-over met anti-ghosting
  • Gaming-modus
  • Gevlochten kabel
  • 1000 Hz Ultrapolling
  • Matte, aluminium bovenkant
Meer informatie is hier te vinden.

Prijs en beschikbaarheid
€269,99
Vanaf 4 februari 2021 beschikbaar via Razer.com en vanaf 9 februari 2021 via erkende retailers.

Presskit
De presskit voor de Razer Huntsman V2 Analog kan hier worden gedownload.
Laatste van Razer Europe
Razer kondigt nieuwe Blade 17 aan met krachtigste Intel-processor tot nu toe in een Razer-laptop

Nieuwe Razer Kishi Universal Gaming Controller for iPhone ondersteunt Xbox Game Pass Ultimate

Razer biedt met nieuwe Raptor 27 's werelds eerste THX-gecertificeerde PC-monitor