www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: ItsaRep

Western Digital brengt Apex Legends-geheugenkaart uit voor Nintendo Switch

Western Digital is een partnerschap aangegaan met Respawn Entertainment en lanceert een Apex Legends-thema geheugenkaart voor de Nintendo Switch. De microSDXC-kaart biedt gamers uitgebreide opslagoplossingen voor de alom geprezen battle royale game die volgende maand in de Nintendo eShop verschijnt.

De microSDXC-kaart biedt tot 128 GB opslagruimte zodat Apex Legends-spelers een team kunnen vormen en de strijd aan kunnen gaan. Zowel aan bestaande fans als spelers die voor het eerst meedoen aan de Apex Games biedt de microSDXC-kaart de extra ruimte die ze nodig hebben om meer avonturen of uitdagingen aan te gaan op hun Nintendo Switch.

Beschikbaarheid
De Apex Legends 128GB SanDisk microSDXC is nu verkrijgbaar bij geselecteerde Western Digital retailers, e-tailers en in de Western Digital webshop.

Livestream lancering
In aanloop naar de release van seizoen acht van de game op 9 maart en in afwachting van de release van de volledige game voor Nintendo Switch, organiseert Western Digital wekelijkse livestreams met weggeefacties. Het volledige streamingschema staat op de Facebook-pagina van SanDisk, of stem rechtstreeks af op https://www.Twitch.tv/WD_BLACK.

"We blijven het universum van Apex Legends uitbreiden en willen ervoor zorgen dat onze fans eersteklas kwaliteit en plezier ervaren, ongeacht het platform dat ze gebruiken", aldus Arturo Castro, Vice President Global Brand Management at Electronic Arts. "Het partnership met Western Digital was van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat onze fans kunnen downloaden en alle avonturen aan kunnen gaan in de Outerworlds."

"Apex Legends biedt een meeslepende battle royale-ervaring als geen ander aan een enorme en groeiende schare fans", aldus Susan Park, Vice President Client Solutions bij Western Digital. "We zijn verheugd dat we de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze microSDXC-producten naar deze gepassioneerde gemeenschap kunnen brengen, door unieke opslagoplossingen aan te bieden die hen helpen op hun best te spelen."

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
World Backup Day: 5 aandachtspunten voor opslag

Western Digital brengt Apex Legends-geheugenkaart uit voor Nintendo Switch

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC