www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

TIE Kinetix en CGS sluiten strategische Value Added Reseller overeenkomst

Klanten van CGS BlueCherry® profiteren van geavanceerde EDI-technologie

TIE Kinetix kondigt vandaag aan een vijfjarige value added reseller (VAR) overeenkomst te hebben gesloten met Computer Generated Solutions (CGS) om het end-to-end supply chain platform van CGS, BlueCherry®, te verbeteren met de implementatie van cloud EDI-technologie en optionele Value Added Network (VAN) ondersteuning. De uitbreiding is bedoeld om digitale transformatie initiatieven te versnellen voor nieuwe en bestaande BlueCherry®-gebruikers in de detailhandel, met name in de modebranche.

De overeenkomst versterkt de ambitie van TIE Kinetix om bedrijven te helpen knelpunten te elimineren en 100% digitalisatie van de supply chain te realiseren. CGS BlueCherry® past binnen het geprefereerde “no-code, low-code” softwaremodel en maakt een snelle digitale transformatie met behulp van zeer configureerbare, applicatie-gebaseerde modules mogelijk. TIE Kinetix’s cloud EDI-platform, FLOW Partner Automation, ondersteunt het BlueCherry® platform door toevoeging van geavanceerde documentuitwisselingsmogelijkheden om sneller en meer transparantie te bieden in alle processen. TIE Kinetix zal bovendien, tegen een vergoeding, VAN-dienstverlening aanbieden aan CGS BlueCherry®-gebruikers.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: "Om veranderende bedrijfsbehoeften te ondersteunen, met name in de dynamische en snel veranderende mode-industrie, moeten supply chain-oplossingen flexibel zijn en eenvoudig te implementeren. Nu FLOW volledig is geïntegreerd in het BlueCherry®-platform, zijn er geen beperkingen meer voor documentuitwisseling. Gebruikers profiteren van een schaalbare EDI-oplossing die is gebouwd om zich aan te kunnen passen."

De CGS BlueCherry® VAR-overeenkomst ondersteunt de strategische focus van TIE Kinetix op partnerships en versterkt de marktpositie in de detailhandel, één van de primaire doelstellingen voor dit jaar. Gedurende de vijfjarige contractperiode (met daarna optionele jaarlijkse verlengingen) zal CGS de oplossingen van TIE Kinetix promoten en verkopen aan hun volledige klantenbestand, aan onder meer (maar beperkt zich niet tot) BlueCherry®-gebruikers.

Het basiscontract wordt gewaardeerd op ongeveer $600.000 gedurende vijf jaar. TIE Kinetix verwacht een extra $1 miljoen aan inkomsten per jaar uit VAN-contracten.

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.

Neem contact op voor meer informatie:
TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix haalt groot contract met Nederlandse overheid binnen

Microsoft plaatst TIE Kinetix's volledig geïntegreerde EDI-oplossing in AppSource

TIE Kinetix sponsort het Factuurcongres als Platinum Partner

Logo Ivanti