Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

ConnectWise kondigt overname van Service Leadership, Inc. aan

Marktleider op het gebied van software voor IT dienstverleners, ConnectWise, heeft aangekondigd dat zij Service Leadership, Inc. heeft overgenomen, het eerste, data gedreven TSP (technology solution providers) adviesbureau.

Met deze overname zal ConnectWise haar TSP-software en -service platform, de IT Nation-gemeenschap en het coaching programma voor bedrijfsvolwassenheid en leiderschap combineren met de best-in-class waarde creatie, financiële prestaties en best practices voor operationele volwassenheid van Service Leadership.

ConnectWise gelooft dat de volgende grens voor TSP's het benutten van gegevens is om hun waarde - en de waarde voor hun klanten - te verhogen en zichzelf te positioneren voor hun beste exit, of dat nu binnenkort is of over 20 jaar. Service Leadership Inc. beschikt over de grootste, langstlopende en meest nauwkeurige benchmark van financiële prestaties van TSP's, operationele volwassenheid en waardecreatie, wereldwijd. Deze overname zal ConnectWise-partners helpen die versnelde prestaties willen stimuleren en het winstpotentieel van hun bedrijf willen maximaliseren door een empirisch pad te bieden naar hogere operationele volwassenheid en financiële prestaties.

Service Leadership CEO, Paul Dippell, en zijn team zullen toetreden tot de ConnectWise-strategie organisatie en rapporteren aan Chris Timms, executive vice president of growth. Dippell zal Service Leadership blijven leiden.

“Deze overname heeft prioriteit gekregen omdat de TSP-industrie een aanzienlijke verstoring doormaakt. Bij ConnectWise geloven we sterk in de waarde van data-analyse en deze verstoring toont aan dat het begrijpen van data van cruciaal belang is. TSP's worden in staat gesteld om zakelijke en strategische beslissingen te nemen op basis van data en niet op speculatie,” aldus Chris Timms. Daarbij laat hij ook weten dat Service Leadership, Inc enorm succesvol is geweest bij het helpen van TSP's om te groeien.

De zakenwereld van vandaag is veranderlijk en moeilijk te voorspellen. Bedrijfseigenaren en leiders willen niet alleen het hoofd boven water houden, maar ook vooruitkomen in de markt, en zoeken naar de juiste benadering voor succes op de langere termijn. Degenen die slagen in deze moeilijke omgeving - zelfs groeien door een terugval van de markt - doen dat omdat ze gevorderd zijn in hun operationele volwassenheid om veerkrachtige, gedifferentieerde bedrijven op te bouwen.

Evenzo is het opbouwen van een veerkrachtig en gedifferentieerd service provider bedrijf belangrijker dan ooit voor TSP's. Met de overname van Service Leadership levert ConnectWise een duidelijk, data gedreven pad naar betere prestaties, ontworpen en getest door toonaangevende experts. De S-L Index is de vertrouwelijke TSP-benchmarking service volgens de gouden standaard in de branche, en de SLIQ ™ Operational Maturity Level ™ -tool stelt TSP-leidinggevenden in staat om hun sterke punten te benutten, verbeterpunten te ontdekken en te stimuleren en de voortgang op hun pad naar versnelde waardecreatie te valideren.

Oprichter en CEO van Service Leadership, Paul Dippell, heeft laten weten dat ze verschillende partijen hebben gesproken m.b.t. een potentiele overname, maar dat ConnectWise al snel de juiste keuze bleek. “Ze hebben de beste visie om de S-L Index- en SLIQ-platforms samen met de operationele gegevens van de partner te gebruiken om opt-in-analyses te produceren die hun partners duidelijke voordelen op de markt zullen geven. Net als wij maakt het stimuleren van partner succes deel uit van het kern-DNA van ConnectWise. ConnectWise is de beste plek voor onze mensen en onze klanten - zowel individuele leden als de peergroup en coachende leiders die we bedienen. "

ConnectWise zet zich in voor gegevensintegriteit en -beveiliging. De gegevens die door Service Leadership worden verzameld en geanalyseerd, vormen een belangrijk onderdeel van de waarde ervan voor partners. Het beschermen van die gegevens en het alleen gebruiken zoals bedoeld, is van cruciaal belang voor ConnectWise. Het bedrijf is van plan de hoge ethische normen van het Service Leadership-team voort te zetten.

Het werk om Service Leadership-inzichten te integreren in het ConnectWise-platform zal onmiddellijk beginnen, met zowel nieuwe als verbeterde Business Insights-tools en -functionaliteit. Bestaande en nieuwe leden, en toonaangevende TSP-branchegenoten en coaches, zullen het huidige, toonaangevende aanbod van Service Leadership blijven gebruiken terwijl ze blijven evolueren.

Voor meer informatie m.b.t. ConnectWise en hun oplossingen, neem contact op met Remco Schellinger, senior account manager ConnectWise bij Portland. Te bereiken op +3120 2144000 of info@portland.eu

ConnectWise wordt in de Benelux gedistribueerd door Portland.
Laatste van Portland
ConnectWise kondigt overname van Service Leadership, Inc. aan

Value Add Distributor Portland versterkt dienstenpakket voor IT Service Providers

Nieuw in Portland trading: Foxit Software
Portland contact

Logo Portland

info@portland.eu
  www.portland.eu/nl
Portland sociaal

Portland tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis