Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LVTPR

Maak de beste indruk met Poly’s nieuwste video-oplossingen voor thuis

Hoofddorp, 2 februari 2021 - Poly (NYSE: PLT) lanceert de Poly Studio P Series, het eerste professionele videoconferencing-oplossingenportfolio voor persoonlijk gebruik door thuiswerkers. Deze persoonlijke videoconferencing-devices bieden het vertrouwen, de vrijheid en de professionele klasse om ervoor te zorgen dat de gebruiker altijd het beste voor de dag komt qua beeld en geluid.

De Poly Studio P Series is ontwikkeld om het thuiswerkers gemakkelijker en ze succesvoller te maken. Deze persoonlijke video-oplossing bestaat uit de Poly Studio P5 Webcam, Poly Studio P15 Personal Video Bar en de Poly Studio P21 Personal Meeting Display. Voor een kant-en-klare plug&play-ervaring biedt de Poly Studio P5 Kit uitkomst. Hierdoor is de nieuwe Studio P5 webcam te bundelen met enkele prijswinnende Poly-headsets of de draagbare Poly Sync 20, de slimme speakerphone om overal optimaal te kunnen werken. Door deze persoonlijke oplossingen te combineren met de Poly Lens Desktop App en de betaalde Poly+ service zijn hardware en software samen onder één dak te brengen voor het vereenvoudigen van device-management en werken vanaf elke plek.

De Poly Studio P Series benut Poly’s beroemde professionele audio- en video-expertise die heel ver teruggaat. Zo ontwikkelde Poly de eerste headset voor de reis naar de maan. Nauwkeurig afgestemde cameramogelijkheden en microfoons zorgen ervoor dat de gebruiker wordt gezien en gehoord met uitzonderlijke helderheid, terwijl heldere kleuren en automatische slecht-lichtcompensatie optimale videokwaliteit leveren vanuit persoonlijke en gedeelde ruimtes.

Volgens het Future of Jobs-rapport van het World Economic Forum is 83 procent van de onderzochte wereldwijde organisaties van plan om meer thuiswerkmogelijkheden aan te bieden dan voor de pandemie.1 Onderzoek van IDC laat zien dat 62 procent van de organisaties met een langere-termijncommitment voor digitale transformatie in de periode 2020-2021 investeert in randapparatuur zoals headsets en camera’s. Zij willen al hun medewerkers voorzien van dezelfde technologie.

“We bevinden ons in een nieuw tijdperk van samenwerken op scholen, mobiele medische zorgverleners en brainstormers in de boardroom”, zegt Tom Puorro, Executive Vice President en General Manager Global Products bij Poly. “De video- en audioconferencing-devices die je gebruikt, bepalen mee hoe jouw aanwezigheid en bijdrage ervaren worden en of je het doel van je meeting bereikt. De Poly Studio P Series biedt je de zekerheid dat je elk moment kunt presteren.”

De nieuwe Poly Studio P Series bestaat uit:
  • Poly Studio P5 Webcam – Persoonlijke webcam met cameramogelijkheden die geoptimaliseerd zijn voor videoconferencing. Poly Studio P5 Webcam biedt een resolutie van 1080p en 4x digitale zoom, heeft een ingebouwde privacy-sluiter, een directionele microfoon en geïntegreerde USB-connectiviteit voor headsets voor gemakkelijke audio plug-and-play-connectiviteit.
  • Poly Studio P15 Personal Video Bar – Persoonlijke videobar met krachtige 4K-helderheid, automatische camera-framing en een krachtige, geïntegreerde speaker en microfoon met geavanceerde NoiseBlock AI-technologie, die externe ruis blokkeert.
  • Poly Studio P21 Personal Meeting Display – Videoconferencing-display die alles omvat wat nodig is voor een premium alles in één videoconferencing-ervaring, waaronder een 21” display, camera en audio. Dynamische omgevingsverlichting zorgt voor een betere presentatie en een goede videokwaliteit. De USB-connectiviteit maakt het mogelijk om de Poly Studio P21 met elke video-app op een pc of Mac te gebruiken.
  • Poly Studio P5 Kit – De Poly Studio P5 webcam is te koppelen aan elk persoonlijk device: een Poly headset of Poly Sync draagbare speakerphone. Alles is in enkele seconden klaar voor gebruik. Je kan kiezen uit vier out-of-the-box combinaties met vaste of draadloze headset opties uit de Poly Voyager en Poly Blackwire productfamilies, en uit kits met Poly Sync.
Compleet remote management: Poly Lens Desktop App en Poly+
Voor meer vertrouwen en gemak voor thuiswerkers en kleine bedrijven die misschien geen toegang hebben tot eigen IT, of voor de IT-manager die op zoek is naar manieren om een verscheidenheid aan technologie voor werknemers op afstand te beheren en te ondersteunen, wordt de hele Poly Studio P series geleverd met toegang tot de Poly Lens Device Management Service via de nieuwe Poly Lens Desktop App. Met de Poly Lens Desktop App is het mogelijk om vanuit de cloud eenvoudig inzichten te krijgen en beheer voor werknemers op afstand te verrichten. De Poly Lens Desktop App geeft gebruikers ook tips voor het instellen van apparaten, het oplossen van problemen voor de best mogelijke verlichting, plaatsing van de camera en ergonomie voor de optimale inrichting van de werkruimte. Er is ook de mogelijkheid om de hele dag door persoonlijke gezondheids- en wellnesstips te krijgen, zoals tips voor beweging en hydratatie om energiek te blijven. Ondertussen kan IT-gegevens en inzichten beheren voor spraak, video en headsets via een enkele interface.

Naast de nieuwe Poly Studio P Series en Poly Lens lanceert Poly ook Poly+, een exclusieve supportservice voor persoonlijke devices:
  • Verbeterde 24/7 wereldwijde tech-support over de hele wereld, inclusief telefoon, chat, web en live video, zodat je een eigen IT-medewerker direct beschikbaar hebt.
  • Een verlengde productvervangingsregeling van drie jaar en een 24-uursvervanging van het apparaat voor snelle ondersteuning wanneer dat het meest nodig is.
  • Single-app support voor compatibele persoonlijke conferencingoplossingen van Poly. Hierdoor kan je de instellingen van je persoonlijke apparaat beheren en ben je verzekerd van up-to-date software en geavanceerde tools voor het oplossen van problemen.
“Zakelijke en IT-leiders zijn gericht op het inzetten van de juiste apparaten om de samenwerking tussen hun medewerkers te vereenvoudigen, te beveiligen en te verbeteren”, zegt Amy Loomis, Ph.D., Research Director, Future of Work, IDC. “Poly's professionele headsets, videoconferencingproducten en unified device management zijn ontworpen om deze organisaties als geheel - van enterprise IT tot eigenaren van kleine bedrijven, en hun werknemers – te laten profiteren van een grotere gelijkheid van ervaring in steeds meer verspreide werkomgevingen. "

De Poly Studio P series biedt flexibiliteit en keuze uit producten die zijn ontworpen om te voldoen aan alles wat je nodig hebt in een werkdag. Je kan de studio P verbinden met jouw gebruikelijke cloud-gebaseerde videoprovider, of dat nu Microsoft Teams, Zoom, GoTo by LogMeIn of StarLeaf is.

Deze producten zijn nu beschikbaar voor pre-order, en zullen in april 2021 te leveren zijn via  Poly.com en bij geautoriseerde reseller en geselecteerde retailers wereldwijd. De Poly Studio P15 is beschikbaar via pre-order en is gecertificeerd voor gebruik met Zoom en Microsoft Teams.

Kijk voor meer informatie over prijzen en beschikbaarheid van de nieuwe  Poly Studio P Series op:
Meer informatie over de nieuwe analytics-software, device management en support en services, is te vinden op:

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overwinnen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar  www.poly.com

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

Klik hier voor meer beeldmateriaal.
Laatste van Poly
Bereid je voor op close-ups met Poly’s nieuwe, professionele devices voor videovergaderingen

Werken als een baas met Poly’s Voyager 4300 UC Series-headset

Onderzoek Poly onthult de zes belangrijkste persoonlijkheidstypen op de werkvloer
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric