www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Fundaments wint Dell Technologies Partner Awards 2020

Op donderdag 28 januari startte Dell Technologies om klokslag 16:30 uur de virtuele uitreiking van de Dell Technologies Partner Awards 2020. Eén van de genomineerden was Fundaments, Expert in Clouds, uit Enschede. Vol verwachting zat het hele Fundaments-team, allemaal thuis achter een eigen beeldscherm, te kijken naar de zenuwslopende uitreiking.

De Dell Technologies Partner Awards zijn een erkenning voor partners van Dell Technologies die het afgelopen jaar bijzondere prestaties hebben laten zien. Denk hierbij aan prestaties op het gebied van innovatie, kennisverdieping en het succesvol implementeren van oplossingen op basis van software- en hardware-oplossingen van Dell Technologies. Waar normaal honderden partners en klanten fysiek bijeenkomen om hun successen te vieren en een blik op de toekomst te werpen, moest Dell Technologies dit jaar op zoek naar een ander format. Ze kozen voor een virtuele uitreiking met een livestream op YouTube, zodat alle geïnteresseerden bij de uitreiking ‘aanwezig’ konden zijn. Anders dan anders, maar zeker niet minder spannend.

Na een uur kwam dan eindelijk de verlossende bekendmaking en klonk er vanuit de huizen van alle Fundaments collega’s luid gejuig. Ze hebben te horen gekregen dat ze de grote winnaar zijn in de categorie: Cloud Services Provider of the Year. De andere genomineerden in deze categorie waren TrueServer, Solvinity en Leaseweb. Met het winnen van de award onderstreept Dell Technologies hun vertrouwen in Fundaments als partner.

Larik-Jan Verschuren, CTO bij Fundaments: “We werken al meer dan 15 jaar samen met Dell Technologies, voor zowel server- als storage-oplossingen. Deze samenwerking is uitgegroeid tot een partnership, waarbij we samen met Dell Technologies kijken naar het vinden van de juiste oplossing voor de eindgebruiker. Het Cloud Service Provider (CSP) programma is daarin de afgelopen jaren tot een zeer volwassen programma ontwikkeld. Met dit programma kunnen we op een hele mooie manier de digitale transformatie faciliteren, vanuit zowel op de bedrijfslocatie gebruikte hardware, als de koppeling met Cloud-oplossingen. Wij hebben ons met Fundaments de afgelopen tijd echt hierin onderscheiden, niet alleen op het gebied van technologie, maar ook zeker over de commerciële- en marketing-as. Dit is beloond met de award voor Cloud Services Provider of the Year. Naast dat ik al heel erg trots ben op Fundaments als organisatie met al haar gedreven medewerkers, is deze prijs natuurlijk ook een prachtige erkenning van het begrip partnership: één van de kernwaarden van Fundaments.

Noot aan de redactie

Over Fundaments
Fundaments is de vrijdenkende Expert in Clouds. Op basis van 100% betrouwbare cloudoplossingen en -diensten borgen zij de bedrijfskritische processen en activiteiten van hun klanten.

Zij werken met het principe; alleen het beste is goed genoeg. Daarom gebruiken ze alleen bewezen technologieën en leveren ze maatwerk en bijpassende diensten. Hun expertise en vraaggerichte, betrokken aanpak stelt hen in staat om tot het beste advies en de beste cloudoplossingen voor zelfs de meest complexe vraagstukken te komen.

Vanuit de drive van Fundaments om iedere dag weer het beste uit hunzelf en de technologie te halen, blijven zij nieuwe mogelijkheden en toepassingen verkennen. De kennis die ze hiermee opdoen en hun ervaring en visie delen ze met hun klanten en leveranciers. Hierdoor helpen zij hun klanten tot nieuwe inzichten en continue verbetering te komen. Door de ontwikkeling van de technologie en de toepassing ervan samen te verleggen, komen ze tot een grensverleggende kwaliteit.

Voor meer informatie kijkt u op www.fundaments.nl

Meer informatie (niet voor publicatie)
Laatste van Fundaments, Expert in Clouds
Fundaments wint Dell Technologies Partner Awards 2020

Fundaments en CloudNation werken strategisch samen en versterken daarmee de Managed Cloud propositie

Fundaments behaalt VMware Disaster Recovery as a Service Powered Status

Logo Progress Communications
Fundaments, E.. contact

Logo  Fundaments, Expert in Clouds

info@fundaments.nl
  www.fundaments.nl
Fundaments, E.. sociaal

Fundaments, E.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle