Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Lubbers De Jong

Ivanti breidt Neurons Platform uit met beheer en beveiliging van IoT-apparaten in de gezondheidszorg

Ivanti Neurons helpt bij het beheren van IoT-apparaten in de gezondheidszorg en integreert met MobileIron Cloud om veilige en intelligente ervaringen te bieden op alle apparaattypen

Den Bosch, 28 januari 2021Ivanti, het automatiseringsplatform dat elke IT-verbinding slimmer en veiliger maakt, introduceert Ivanti Neurons™ for Healthcare. Deze oplossing verbetert het zicht op medische IoT-apparaten en stelt beveiligingsteams in staat om proactief kwetsbaarheden op te sporen en te verhelpen. Ivanti Neurons integreert nu ook met MobileIron Cloud, waardoor een geïntegreerde interface wordt gecreëerd voor het realiseren van zelfherstellende en zelfbeveiligende apparaten, en zelfservice-eindgebruikers. Verder is er een nieuwe add-on voor Ivanti Neurons for Discovery, wat IT-teams de mogelijkheid geeft om applicatieservices in kaart te brengen. Daarmee kunnen ze de risico’s van wijzigingen inventariseren en beperken om zo een snellere hersteltijd bij onverwachte downtime te realiseren.

"Ik ben blij dat onze klanten van deze nieuwe innovaties kunnen profiteren," zegt Nayaki Nayyar, executive vice president en chief product officer bij Ivanti. "Zorginstellingen kunnen nu profiteren van real-time informatie over de status, veiligheid en prestaties van medische IoT-apparatuur, inclusief PACS-servers, röntgenapparatuur, CT-scanners en echografieapparatuur. Dit is van cruciaal belang, aangezien er een explosieve groei is geweest van cybersecurity-bedreigingen in zowel medische IoT-apparatuur als in het zorgecosysteem. Met Ivanti Neurons kunnen organisaties in de gezondheidszorg ervoor zorgen dat hun activa, waaronder laptops, computers en medische IoT-apparatuur, worden gedetecteerd, beheerd, beveiligd en onderhouden. Dit resulteert in een naadloze, veilige en gepersonaliseerde ervaring voor artsen, zorgverleners en patiënten."

Ivanti Neurons for Healthcare biedt een compleet overzicht van medische endpoints, IoT-apparatuur en data. Dit gebeurt door de apparaten te detecteren en op intelligente wijze te profileren, beveiligingsrisico's te beoordelen, bedreigingen te rapporteren en apparaatinformatie over meerdere gegevensbronnen met elkaar in overeenstemming te brengen. IT-teams kunnen de prestaties, beveiliging en compliance in hun hele IT-omgeving verhogen met een ervaring die zo naadloos is dat die vrijwel onopgemerkt blijft voor artsen, verpleegkundigen of ziekenhuispersoneel.

"Ik ben er trots op dat we blijven innoveren in lijn met onze missie om uitgebreide end-to-end dekking te bieden voor alle apparaten in de gehele organisatie," vervolgt Nayyar. "Naast het uitbreiden van de inzichtelijkheid in medische IoT-apparatuur en het verbeteren van de algehele beveiligingsmogelijkheden voor organisaties in de gezondheidszorg, maken we het voor MobileIron Cloud-klanten gemakkelijker om apparaten te detecteren die hun medewerkers op afstand gebruiken om vanaf elke plek te werken en om ervaringen te leveren op gebruikersniveau. In de toekomst zullen we onze innovatie blijven versnellen op het kruispunt van unified endpoint management, beveiliging en enterprise service management.”

MobileIron Cloud-klanten kunnen met Ivanti Neurons verbinden om apparaten in hun domein te detecteren, te beheren en te beveiligen. Ook kunnen ze eenvoudig geautomatiseerde acties starten, zoals het vergrendelen, wissen of resetten van een apparaat, zonder te hoeven schakelen tussen verschillende consoles. Ivanti Neurons breidt IT-teams uit met automatiserings-bots die problemen en beveiligingslekken kunnen detecteren en oplossen, en tegelijkertijd de nauwkeurigheid en snelheid van de dienstverlening verbeteren.

Klanten kunnen nu ook een nieuwe add-on voor Ivanti Neurons for Discovery aanschaffen voor het geautomatiseerd in kaart brengen van applicatieservices. Dit helpt IT-teams om de hoofdoorzaken van incidenten te identificeren en de beschikbaarheid van een service snel te herstellen. Deze service mapping-functionaliteit biedt dynamische visuele weergaven van de relaties tussen IT-infrastructuur, applicatieafhankelijkheden, zakelijke diensten en ITSM-processen. Dit helpt IT-teams om belanghebbenden gemakkelijk te identificeren en de potentiële risico’s te begrijpen bij het plannen van infrastructuurwijzigingen, inclusief schijnbaar kleine configuratiewijzigingen waarvan bekend is dat ze soms ernstige gevolgen kunnen hebben.

Ivanti Neurons for Healthcare, de Ivanti Neurons MobileIron Cloud-integratie, en de optionele service mapping add-on voor Ivanti Neurons for Discovery zijn nu beschikbaar.

Voor meer informatie, ga naar de Ivanti Neurons productpagina.

Over Ivanti
Het Ivanti-automatiseringsplatform maakt elke IT-verbinding tussen apparaten, infrastructuur en mensen slimmer en veiliger. Van pc's en mobiele apparaten tot virtuele desktopinfrastructuur en het datacenter, Ivanti ontdekt, beheert, beveiligt en onderhoudt IT-middelen van cloud tot edge in de hele onderneming - en levert tegelijkertijd gepersonaliseerde werknemerservaringen. In de 'everywhere enterprise' stromen bedrijfsgegevens vrijelijk tussen apparaten en servers, waardoor werknemers in staat zijn om productief te zijn waar en hoe ze ook werken. Het hoofdkantoor van Ivanti is gevestigd in Salt Lake City, Utah en heeft kantoren over de hele wereld. Voor meer informatie, ga naar www.ivanti.nl en volg @GoIvanti.
Laatste van Ivanti
Ivanti erkend als enige visionair in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ for Unified Endpoint Management Tools

Ivanti breidt cybersecurity-aanbod uit met Neurons for Zero Trust Access

Ivanti neemt RiskSense over om Patch Management-markt te versterken
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Kaspersky publiceert zijn eerste Transparency Report

Xperit onderdeel van AXELIO, een nieuwe groep Microsoft-partners

Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

Vier op de vijf supportprofessionals hoort zaken die voor de rest van de organisatie nog geheim zijn

Barracuda lanceert ‘cloud-native’ security om de implementatie van Secure Access Service Edge (SASE) te versnellen

Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Financieel verantwoordelijken willen dat de vrije ruimte in werkkostenregeling blijvend verhoogd wordt naar 3 procent

Slechts helft huishoudens verandert standaard wachtwoord wifi-netwerk

GrassGreener slaat handen ineen met Twegos om visie op werving breder in te zetten

Gelijkheid, diversiteit en inclusie: goed voor de medewerkers, maar ook goed voor het bedrijf?

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

CCS benoemt Winfried van Holland als nieuwe CTO

Economie Randstad relatief hard getroffen in coronacrisis
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Lubbers De Jong

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials