www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

UWV selecteert TIE Kinetix om elektronisch facturatie initiatief voor educatief subsidieprogramma te realiseren

Meer dan 600 leveranciers zullen in het komende jaar worden aangesloten op het FLOW-platform

TIE Kinetix maakte vandaag bekend dat zij een zesjarig contract hebben afgesloten met het UWV om de implementatie en uitvoering van een educatief subsidieprogramma te ondersteunen met hun cloud-based elektronische facturatieplatform, FLOW Partner Automation. Volgens de eerste overeenkomst worden meer dan 600 opleidingsaanbieders voor het einde van dit jaar aangesloten op het platform.

Het UWV-contract is een belangrijke overwinning voor TIE Kinetix, omdat het een sterke intrede in 2021 laat zien en eveneens in lijn is met het op “hub-and-spoke” gebaseerde bedrijfsmodel van het bedrijf. Met handige diensten voor het aansluiten van leveranciers van alle soorten en maten en een succesvolle historie, is TIE Kinetix volledig in staat om de eisen van het UWV te ondersteunen en zorgt voor een eenvoudige aansluitprocedure voor alle leveranciers, ongeacht de grootte van het bedrijf.

"Wij kijken er naar uit om onze samenwerking met het UWV te starten", zegt Arjan Sloot, Country Manager, Benelux bij TIE Kinetix. "Door het schrappen van alle uitdagingen en de stress die komt kijken bij het aansluiten van leveranciers, wordt het UWV ontzorgd en kan zich volledig richten op het opbouwen van het subsidieprogramma met de garantie dat alle orders en facturen elektronisch kunnen worden uitgewisseld en verwerkt.”

Het subsidieprogramma, dat formeel bekend staat als het Stimulans Arbeidsmarktpositie (STAP), gaat in januari 2022 van start. Het stelt werkzoekenden in staat om subsidie aan te vragen voor het volgen van scholingsactiviteiten bij de deelnemende instellingen. Het FLOW-platform van TIE Kinetix zal zorgen voor een feilloze e-ordering en e-facturatie uitwisseling met alle betrokken partijen.

Het contract wordt gewaardeerd op ongeveer € 500.000 over een periode van zes jaar, met de mogelijkheid tot twee keer een verlenging van twaalf maanden.

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.

Neem contact op voor meer informatie:

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix sluit overeenkomst met Olympia, leverancier van de Gemeente Amsterdam
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.