Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Van Eerden, tevens verantwoordelijk voor Human Resources, bouwt verder aan het financeproces en -team

Rotterdam, 25 januari 2021 – QuandaGo, leverancier van cloudgebaseerde customer experience software, maakt vandaag bekend dat Patrick van Eerden benoemd wordt tot Chief Financial Officer (CFO). In zijn nieuwe rol zal Van Eerden de financiële operatie en de bijbehorende teams blijven aansturen, daarmee de strategie van QuandaGo ondersteunend om een snel schaalbare wereldwijde software-as-a-service-onderneming uit te bouwen. Van Eerden wordt daarnaast verantwoordelijk voor het ontwikkelen en aansturen van de HR-functie binnen QuandaGo en is vanaf nu lid van het Executive managementteam.

QuandaGo levert een ‘all-in-one’ software platform voor omnichannel contact centers, kennismanagement en procesautomatisering. Het bedrijf bedient klanten uit sectoren als retail & direct-to-consumer, financiële dienstverlening, transport & toerisme, BPO, nutsbedrijven en lokale overheidsinstellingen.

Van Eerden startte in 2019 bij QuandaGo. Hij heeft zich daar vanaf het begin beziggehouden met het optuigen van de financiële processen en de aansturing van de accounting- en finance-teams. Onder zijn leiding is de finance-operatie succesvol uitgebouwd tot een afdeling die een groeiend netwerk van klanten en partners in internationale markten ondersteunt. Verder heeft hij meegewerkt aan de integratie van teams en afdelingen na overnames die QuandaGo heeft gedaan. Van Eerden heeft een bedrijfseconomische achtergrond en werkte eerder voor KPMG en VodafoneZiggo.

“Patrick brengt unieke ervaring mee in het opzetten van nieuwe finance-afdelingen en het begeleiden van integratieprocessen na overnames, hetgeen vaart geeft aan onze groei- en uitbreidingsplannen,” aldus Arnoud Munneke, Co-Chief Executive Officer en medeoprichter van QuandaGo. “Met deze benoeming is het nieuwe leiderschapsteam van QuandaGo compleet en zijn we op kracht voor verdere uitbreiding van ons productportfolio, het binnenhalen van benodigd talent en het internationaal laten groeien van onze onderneming, met name in de VS en zuidoost-Azië.”

‘Ik ben verheugd dat ik ben aangesteld als CFO bij QuandaGo. Ik zie er naar uit om voort te bouwen op ons succes tot nu toe richting een mooie toekomst van onze onderneming,” zegt Van Eerden, CFO bij QuandaGo. “Ik geloof sterk in het optuigen van een finance-afdeling die ten dienste staat van de volledige organisatie en die bijdraagt aan het succes van de onderneming. Ik zie uit naar de kansen die in het verschiet liggen.”

Over QuandaGo
QuandaGo levert met het Connected Experience Platform een cloudgebaseerd en geïntegreerd platform. Dit stelt bedrijven in staat om in zeer korte tijd van start te gaan met een contactcenter vanuit de cloud, bedrijfsbrede data te gebruiken en werkprocessen over volledige ketens te automatiseren. Het platform wordt gebruikt door toonaangevende ondernemingen in sectoren als retail, energie, (financiële) dienstverlening en telecom, zoals Blokker, Engie, Gazprom en DELA. QuandaGo is onderdeel van de VANAD Group.

==== ==== ====

Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, CEO QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Rene Matla, afkomstig van Air France-KLM, stapt over naar QuandaGo als Chief Product Officer

QuandaGo benoemt voormalige Genesys executives in topmanagement
Personio organiseert H.U.G. Digital 2021: het virtuele HR-event

Onafhankelijk onderzoeksbureau: Thinkwise biedt unieke strategie voor moderniseren van core business-applicaties met low-code

Nederlander kan rekeningen makkelijker betalen door gebrek aan betaalde uitjes

Onderzoek Pega toont aan: belangrijke rol voor Decisioning Tools bij verbetering klantervaringen in een post-COVID wereld

Twee derde van thuiswerkend Nederland wordt liever gestuurd op output dan uren

Port of Den Helder: van fossiele thuishaven naar levensader voor de energietransitie

Mendix benoemd tot ‘leader’ in uitgebreid low-code-onderzoek uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau

KnowBe4 introduceert nieuwe door artificial intelligence gedreven phishing-feature

DataRobot neemt Zepl over en breidt enterprise AI-platform uit met functies voor ervaren data scientists

Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Maandalert Woningmarkt | mei 2021, De prijzen op de woningmarkt stijgen erg hard, aantal transacties neemt erg fors toe

Een op drie werkenden onvoorzichtig met privacygevoelige informatie

Kredietverzekeraar Coface voorzichtig optimistisch over herstel Nederlandse economie

Lexmark introduceert Cloud Bridge

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Fortinet biedt nieuwe oplossingen voor bescherming 5G-omgevingen en integratie met SASE
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting
QuandaGo contact

Logo QuandaGo

+31(0)73-62 34 097
  hello@quandago.com
  www.quandago.com
QuandaGo sociaal

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx