www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Van Eerden, tevens verantwoordelijk voor Human Resources, bouwt verder aan het financeproces en -team

Rotterdam, 25 januari 2021 – QuandaGo, leverancier van cloudgebaseerde customer experience software, maakt vandaag bekend dat Patrick van Eerden benoemd wordt tot Chief Financial Officer (CFO). In zijn nieuwe rol zal Van Eerden de financiële operatie en de bijbehorende teams blijven aansturen, daarmee de strategie van QuandaGo ondersteunend om een snel schaalbare wereldwijde software-as-a-service-onderneming uit te bouwen. Van Eerden wordt daarnaast verantwoordelijk voor het ontwikkelen en aansturen van de HR-functie binnen QuandaGo en is vanaf nu lid van het Executive managementteam.

QuandaGo levert een ‘all-in-one’ software platform voor omnichannel contact centers, kennismanagement en procesautomatisering. Het bedrijf bedient klanten uit sectoren als retail & direct-to-consumer, financiële dienstverlening, transport & toerisme, BPO, nutsbedrijven en lokale overheidsinstellingen.

Van Eerden startte in 2019 bij QuandaGo. Hij heeft zich daar vanaf het begin beziggehouden met het optuigen van de financiële processen en de aansturing van de accounting- en finance-teams. Onder zijn leiding is de finance-operatie succesvol uitgebouwd tot een afdeling die een groeiend netwerk van klanten en partners in internationale markten ondersteunt. Verder heeft hij meegewerkt aan de integratie van teams en afdelingen na overnames die QuandaGo heeft gedaan. Van Eerden heeft een bedrijfseconomische achtergrond en werkte eerder voor KPMG en VodafoneZiggo.

“Patrick brengt unieke ervaring mee in het opzetten van nieuwe finance-afdelingen en het begeleiden van integratieprocessen na overnames, hetgeen vaart geeft aan onze groei- en uitbreidingsplannen,” aldus Arnoud Munneke, Co-Chief Executive Officer en medeoprichter van QuandaGo. “Met deze benoeming is het nieuwe leiderschapsteam van QuandaGo compleet en zijn we op kracht voor verdere uitbreiding van ons productportfolio, het binnenhalen van benodigd talent en het internationaal laten groeien van onze onderneming, met name in de VS en zuidoost-Azië.”

‘Ik ben verheugd dat ik ben aangesteld als CFO bij QuandaGo. Ik zie er naar uit om voort te bouwen op ons succes tot nu toe richting een mooie toekomst van onze onderneming,” zegt Van Eerden, CFO bij QuandaGo. “Ik geloof sterk in het optuigen van een finance-afdeling die ten dienste staat van de volledige organisatie en die bijdraagt aan het succes van de onderneming. Ik zie uit naar de kansen die in het verschiet liggen.”

Over QuandaGo
QuandaGo levert met het Connected Experience Platform een cloudgebaseerd en geïntegreerd platform. Dit stelt bedrijven in staat om in zeer korte tijd van start te gaan met een contactcenter vanuit de cloud, bedrijfsbrede data te gebruiken en werkprocessen over volledige ketens te automatiseren. Het platform wordt gebruikt door toonaangevende ondernemingen in sectoren als retail, energie, (financiële) dienstverlening en telecom, zoals Blokker, Engie, Gazprom en DELA. QuandaGo is onderdeel van de VANAD Group.

==== ==== ====

Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, CEO QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Rene Matla, afkomstig van Air France-KLM, stapt over naar QuandaGo als Chief Product Officer

QuandaGo benoemt voormalige Genesys executives in topmanagement
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
QuandaGo contact

Logo QuandaGo

+31(0)73-62 34 097
  hello@quandago.com
  www.quandago.com
QuandaGo sociaal

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise