www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Offerte software Offorte maakt het schrijven van offertes makkelijker met een nieuwe tool die artificial intelligence gebruikt om te helpen bij je offerteteksten.

De nieuwe tool schrijft teksten en variaties voor je op basis van een klein beetje menselijke input. Zo schrijf je eenvoudig bedrijfs-, product- en dienstomschrijvingen en kun je teksten laten herschrijven. Gebruik het systeem om een begin te maken en brainstorm samen tot de perfecte tekst. Staren naar een leeg scherm behoort hiermee tot de verleden tijd.

Achter de schermen wordt één van de meest geavanceerde AI technologieën ter wereld gebruikt. Dit AI-model is gericht op natuurlijke taal en is getraind door het online lezen van triljoenen woorden en zinnen. De technologie is nog in de beta fase en is zeker nog geen vervanging van een mens, maar komt er wel steeds dichter bij in de buurt. Bij offertes zijn er veel nuances die meespelen om een opdracht te winnen,  en om dit te kunnen verwerken in je offertes is menselijke input en finetuning nodig. De AI Tekstschrijver helpt om te inspireren, creëren en te automatiseren.

Voor Offorte is dit het begin van een nieuw hoofdstuk vol mogelijkheden om haar klanten nog beter te helpen bij het offerteproces. Elk bedrijf heeft zijn eigen kracht en karakter. Met data en technologie is het mogelijk om steeds meer inzicht te krijgen in wat wel en wat niet werkt in het offerteproces zonder die identiteit te verliezen. Zo kunnen betere resultaten geboekt worden en wordt er een hoop tijd bespaart.

Het ultieme doel is een opzet waarbij een accountmanager het offerte programma vertelt wat hij heeft opgevangen in het salesgesprek, wat de prospect belangrijk vindt en wat er in de offerte moet komen. Het systeem maakt dan automatisch de perfecte offerte en ondersteunt daarna in het verkoopproces. Zo ver is het helaas nog niet, maar met de nieuwe AI Tekstschrijver van Offorte wordt een goede stap die richting gezet.

Informatie
Kijk op de website van https://www.offorte.com voor meer informatie. In de volgende video is een korte demo van de AI Tekstschrijver te zien. https://www.youtube.com/watch?v=taGfH2Ia-Bs

Over Offorte
Offorte helpt bedrijven en ondernemers om meer opdrachten te winnen en kostbare tijd te besparen door hen op een slimme wijze indrukwekkende offertes te laten maken en delen. Voor veel mensen is het maken van een zakelijk voorstel geen hobby, terwijl dit wel van levensbelang is. Het is onze ambitie om ondernemers hiermee te helpen en hun leven leuker te maken met door het gebruik van online offerte software.
Laatste van Offorte
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Offorte contact

Logo Offorte

Offorte sociaal

Offorte tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys