www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Offerte software Offorte maakt het schrijven van offertes makkelijker met een nieuwe tool die artificial intelligence gebruikt om te helpen bij je offerteteksten.

De nieuwe tool schrijft teksten en variaties voor je op basis van een klein beetje menselijke input. Zo schrijf je eenvoudig bedrijfs-, product- en dienstomschrijvingen en kun je teksten laten herschrijven. Gebruik het systeem om een begin te maken en brainstorm samen tot de perfecte tekst. Staren naar een leeg scherm behoort hiermee tot de verleden tijd.

Achter de schermen wordt één van de meest geavanceerde AI technologieën ter wereld gebruikt. Dit AI-model is gericht op natuurlijke taal en is getraind door het online lezen van triljoenen woorden en zinnen. De technologie is nog in de beta fase en is zeker nog geen vervanging van een mens, maar komt er wel steeds dichter bij in de buurt. Bij offertes zijn er veel nuances die meespelen om een opdracht te winnen,  en om dit te kunnen verwerken in je offertes is menselijke input en finetuning nodig. De AI Tekstschrijver helpt om te inspireren, creëren en te automatiseren.

Voor Offorte is dit het begin van een nieuw hoofdstuk vol mogelijkheden om haar klanten nog beter te helpen bij het offerteproces. Elk bedrijf heeft zijn eigen kracht en karakter. Met data en technologie is het mogelijk om steeds meer inzicht te krijgen in wat wel en wat niet werkt in het offerteproces zonder die identiteit te verliezen. Zo kunnen betere resultaten geboekt worden en wordt er een hoop tijd bespaart.

Het ultieme doel is een opzet waarbij een accountmanager het offerte programma vertelt wat hij heeft opgevangen in het salesgesprek, wat de prospect belangrijk vindt en wat er in de offerte moet komen. Het systeem maakt dan automatisch de perfecte offerte en ondersteunt daarna in het verkoopproces. Zo ver is het helaas nog niet, maar met de nieuwe AI Tekstschrijver van Offorte wordt een goede stap die richting gezet.

Informatie
Kijk op de website van https://www.offorte.com voor meer informatie. In de volgende video is een korte demo van de AI Tekstschrijver te zien. https://www.youtube.com/watch?v=taGfH2Ia-Bs

Over Offorte
Offorte helpt bedrijven en ondernemers om meer opdrachten te winnen en kostbare tijd te besparen door hen op een slimme wijze indrukwekkende offertes te laten maken en delen. Voor veel mensen is het maken van een zakelijk voorstel geen hobby, terwijl dit wel van levensbelang is. Het is onze ambitie om ondernemers hiermee te helpen en hun leven leuker te maken met door het gebruik van online offerte software.
Laatste van Offorte
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Offorte contact

Logo Offorte

Offorte sociaal

Offorte tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks