Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+

De huidige samenwerking betekent een meerjarige overeenkomst met lineaire televisie, uitgebreid met de nieuwe streamingdienst discovery+

Discovery, Inc. en VodafoneZiggo sluiten een nieuwe overeenkomst waardoor Ziggo klanten kunnen blijven genieten van de unieke content van Discovery met onder meer de zenders Discovery, Eurosport en TLC. Er wordt tevens een nieuwe Discovery zender geïntroduceerd: HGTV 'Home & Garden TV'. Bovendien gaan de partijen samenwerken om de nieuwe streamingdienst discovery+ beschikbaar te stellen aan klanten van Vodafone en Ziggo.

De overeenkomst houdt allereerst in dat Ziggo klanten de komende jaren toegang behouden tot alle Discovery televisiezenders: Discovery, TLC, Eurosport, ID, Eurosport 2, Discovery Science en Animal Planet. In de loop van dit jaar komt daar een nieuwe zender bij in het TV Standard pakket: 'HGTV' Home & Garden TV. Daarnaast betekent de samenwerking ook dat Ziggo de discovery+  app zal toevoegen aan de mediabox tv app stores, zodat klanten heel makkelijk toegang hebben tot deze 'home of real-life entertainment'. Klanten van Vodafone kunnen de discovery+ app binnenkort al met een gratis proefperiode uitproberen.

Over discovery+
Discovery+ is de nieuwe streamingdienst waarin de iconische en populaire series van Discovery gecombineerd worden met originele lokale en internationale discovery+ content, maar ook met de uitgebreide collectie natuurprogramma's van de BBC. Voor het eerst staat het allemaal bij elkaar op één plek. Nederland is een van de eerste landen waar discovery+ onlangs, op 5 januari is gelanceerd.

Raymond van der Vliet, Directeur Content & Programming bij VodafoneZiggo: "Wij willen onze klanten de beste en meest complete kijkervaring bieden. Dat betekent gemakkelijke toegang tot hun favoriete content. Wij zijn heel blij met de uitbreiding van onze bestaande samenwerking, waarmee onze klanten van de Discovery zenders kunnen blijven genieten. Bovendien kijken wij ernaar uit samen te werken om discovery+ op onze platformen te gaan aanbieden. Discovery is een belangrijke partner voor entertainment, met een grote variëteit aan unieke real-life programma's."

Susanne Aigner, GSVP & GM van Discovery GSA en de Benelux: "Wij vinden het fantastisch dat wij deze samenwerking met de grootste aanbieder van mobiele en vaste netwerken van Nederland mogen aankondigen. VodafoneZiggo en Discovery werken al ruim 30 jaar samen, wij zijn erg blij dat onze strategische relatie blijft groeien. Deze hybride overeenkomst bevordert onze bredere strategie om onze lineaire distributierelaties uit te breiden om zo consumenten op meer platforms en apparaten onze content aan te kunnen bieden. Dankzij deze hernieuwde samenwerking zullen onze kijkers en de klanten van Ziggo direct toegang hebben tot de beste internationale en lokale Discovery programma's, wanneer en waar zij maar willen."
Laatste van VodafoneZiggo
VodafoneZiggo verwelkomt ASML als 'Welkom Online' partner

VodafoneZiggo spreekt met koning over impact coronapandemie op de digitale infrastructuur
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
VodafoneZiggo contact

Logo VodafoneZiggo

VodafoneZiggo sociaal

VodafoneZiggo tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks