Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

Flexso Nederland opent eerste filialen in Utrecht en Den Bosch

Flexso opende recent 2 nieuwe kantoren in Utrecht en Den Bosch. Met de intrede in Nederland kunnen we Nederlandse organisaties nog beter adviseren en begeleiden in hun digitale transformatie met SAP. Ook voor onze bestaande klanten in Nederland is dit uitstekend nieuws.

Bekijk onze klantencases

Flexso is al sinds 2004 een strategische en full-service SAP dienstverlener met kantoren in België, Luxemburg, Oostenrijk en nu dus ook in Nederland. Zeker in Nederland steeg de vraag naar onze diensten de voorbije jaren enorm. Flexso wordt door SAP erkend als een SAP Gold Partner en gecertificeerde SAP S/4 Conversion Factory. Naast S/4 migraties en implementaties, is Flexso een toonaangevende speler op het gebied van o.a. Digital Supply Chain, Finance, Customer Experience en HR oplossingen.

Ervaren duo aan het roer

De opstart van een Nederlandse organisatie was dan ook een logische volgende stap in de ontwikkeling van ons bedrijf. Flexso Nederland zal geleid worden door een ervaren duo.

Thibaud De Keyzer werkte de voorbije acht jaar voor SAP in verschillende internationale sales- en managementrollen, waarvan de laatste drie jaar bij SAP Nederland. Thibaud wil klanten ondersteunen, ontzorgen en helpen innoveren met zijn enorme drive, ervaring en netwerk.

Thibaud: “Een intensievere samenwerking tussen Flexso en andere technologische partners moet onze klanten de komende jaren nog meer voordeel opleveren. We willen de change agent zijn waar bedrijven met vertrouwen op afstappen."

Björn Kemerink heeft twintig jaar ervaring in onder andere sales- en managementrollen bij verschillende SAP-dienstverleners. Langetermijnrelaties creëren en organisaties toegevoegde waarde bieden zijn de twee grote uitdagingen waar Bjorn zich al jaren dagelijks over buigt.

Björn: “Gezien de enorm snelle technologische evolutie is er in Nederland een grote behoefte aan een SAP-partner met kennis van zaken. Flexso wordt de ideale partij voor Nederlandse bedrijven die willen excelleren in de SAP-wereld.”

Filialen in Utrecht en Den Bosch

Flexso Nederland vestigt zich meteen op twee locaties. Het hoofdkantoor bevindt zich in Creative Valley Papendorp in Utrecht (Orteliuslaan 25), het tweede filiaal in de SAP-gebouwen aan de Amerikalaan 10 in Den Bosch.

“Flexso heeft als pionier verregaande ervaring opgebouwd omtrent S4 conversies. Ze hebben sinds de lancering in 2015 alle S4 releases al eens in hun handen gehad. Gezien de stijging van het aantal Nederlandse klanten die de beslissing hebben genomen verder te digitaliseren met S4, is de ervaring van Flexso zeer welkom. Daarnaast is Flexso een end to end SAP partner met ook kennis van Customer Experience, Human Experience Management en Digital Supply Chain.” zegt Raymond Schröder van SAP Nederland.

Ruim 15 jaar SAP-ervaring

Als Gold Partner heeft Flexso een rechtstreekse lijn met SAP en staat het bedrijf op de eerste rij om nieuwe SAP-oplossingen te ontdekken en implementeren. De Flexso-werkwijze is gebouwd op vier stevige fundamenten:
  1. Kennis en kunde: met meer dan 350 SAP-experten is Flexso is een betrouwbare kennispartner in een sterk evoluerende markt.
  2. Investeren in innovatie: als early adopter gaat Flexso aan de slag met nieuwe ontwikkelingen om bedrijven altijd de meest gepaste en actuele SAP-oplossingen te bieden.
  3. Open en transparant: duidelijke communicatie vormt de basis voor een vruchtbare, succesvolle samenwerking tussen Flexso en zijn klanten.
  4. Betrouwbare partner: dankzij de nauwe samenwerking met geëngageerde consultants zijn de meeste Flexso-klanten al jaren kind aan huis.
Flexso telt meer dan 350 SAP-consultants en werkt voor ruim 140 klanten die actief zijn in een veertigtal landen. Flexso behoort tot de Cronos-groep, de grootste Belgische e-business integrator die al eerder succesvol de stap naar Nederland heeft gezet. Daardoor kan Flexso een beroep doen op de expertise van meer dan 6.500 medewerkers in verschillende domeinen.

Meer informatie op www.flexso.nl
Laatste van Flexso
Flexso Nederland opent eerste filialen in Utrecht en Den Bosch
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Flexso contact

Logo Flexso

info@flexso.com
  www.flexso.be/nl
Flexso sociaal

Flexso tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys