www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Clarity Benelux

GTT verbetert managed securitydiensten met Fortinet Security Fabric

Amsterdam, 19 januari 2021 - GTT Communications, Inc. (NYSE: GTT), de toonaangevende internationale leverancier van cloudnetwerken voor multinationals, kondigt vandaag verbeteringen aan in zijn portfolio van managed securitydiensten. Met de inzet van het Security Fabric van Fortinet levert GTT nu geavanceerdere softwaregedefinieerde toepassingen, waaronder Unified Threat Prevention (UTP). UTP integreert verschillende beveiligingsfuncties, waaronder application control, web filtering, antivirus, preventie van dataverlies en inbraakdetectie en -preventie.

GTT heeft daarnaast ook Managed Detection- en Response-mogelijkheden aan het portfolio toegevoegd, die uitgebreide beveiliging van cloud-, on-premises en hybride omgevingen mogelijk maken. De features bestaan uit een geavanceerd beveiligingspakket, met gedragsanalyses op basis van machine learning, ingebouwde threat intelligence en 24/7 monitoring en incident response beheerd door de gecertificeerde beveiligingsexperts van GTT in zijn Security Operations Centers.

De uitbreiding van de managed securitydiensten van GTT biedt ondernemingen een geavanceerde netwerkbeveiliging, in een tijd waarin de risico's en bedreigingen voor cybersecurity blijven toenemen door de toename van decentraal werken en de snelle toename in het gebruik van clouddiensten. In combinatie met de SD-WAN-mogelijkheden van GTT levert de nieuwe beveiligingsdienst een eenvoudige, veilige en schaalbare oplossing, die de prestaties van applicaties verbetert, de cost of ownership verlaagt en de flexibiliteit van het netwerk vergroot.

De verbeterde managed securitydiensten van GTT leggen de basis voor de ontwikkeling van de secure access service edge (SASE)-dienst van GTT, die cloudgebaseerde beveiligingstools integreert met SD-WAN-functionaliteiten, voor een vereenvoudigde en veilige toegang tot apparaten, applicaties en gegevens die zich buiten de onderneming bevinden. GTT werkt op korte termijn aan ‘zero trust’-netwerktoegang, waardoor work-from-everywhere oplossingen met discretionaire toegangscontroles voor netwerken en cloudtoepassingen verbeterd worden.

"Netwerkbeveiliging heeft in 2021 een hoge prioriteit voor onze klanten", zegt Don MacNeil, COO bij GTT. "GTT richt zich op managed securitydiensten die complexiteit verminderen en altijd en overal veilige toegang tot applicaties en diensten garanderen. Dit is een essentiële vereiste voor onze klanten.”

"Agile bedrijven die snel willen anticiperen op steeds veranderende zakelijke trends begrijpen dat Security-Driven Networking, wat netwerkfunctionaliteit en beveiliging samenbrengt, een echt belangrijk concept is", zegt John Maddison, EVP van Products en CMO bij Fortinet. "Organisaties omarmen deze aanpak omdat het hen de flexibiliteit biedt om altijd en overal snel en efficiënt beveiliging toe te voegen. Security-Driven Networking is niet enkel een nieuwe manier om beveiliging in te zetten - het maakt de volgende generatie van digitale innovatie mogelijk."

"Nu de ingebruikname van zakelijke software en cloudapplicaties versnelt, wordt de beveiliging steeds belangrijker voor het beheer en het gebruik van bedrijfsnetwerken", aldus Gary Barton, hoofdanalist voor Telecom Services bij GlobalData. "De zeer brede aanpak van GTT in hoe zij geavanceerde beveiligingsfunctionaliteiten in combinatie met softwaregedefinieerde netwerkelementen implementeren, is precies wat ondernemingen nodig hebben om hun netwerken veiliger en efficiënter te maken.”

Over GTT
GTT verbindt mensen en bedrijven wereldwijd met iedere applicatie in de cloud. Onze klanten profiteren van de beste service experience, gebouwd op onze kernwaarden van eenvoud, snelheid en flexibiliteit. GTT bezit en beheert een wereldwijd Tier 1 internetnetwerk en voorziet klanten overal ter wereld van een uitgebreid pakket aan cloud netwerkdiensten. Bezoek www.gtt.net voor meer informatie over GTT (NYSE: GTT).

GTT Persdesk
Tijs Manniën
gtt@clarity.pr
www.gtt.net
Laatste van GTT Communications
GTT lanceert Secure Co-Manage voor SD-WAN en beveiligingsdiensten

Performive kiest GTT’s DDoS Mitigation Service voor verbeterde netwerkbeveiliging

GTT verbetert managed securitydiensten met Fortinet Security Fabric
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Clarity Benelux

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf