www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Progress Communications

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen

De grootste kapitaalinvestering ooit in de marketingtechnologie zal worden gebruikt om productinnovatie te stimuleren, de go-to-market-inspanningen te verdubbelen, de geografische aanwezigheid uit te breiden en het merk wereldwijd te versterken.

San Francisco, 19 januari 2021Sitecore®, de wereldwijde leider in digitale software voor experience management, heeft vandaag aangekondigd dat het zich heeft verzekerd van steun voor een grootschalig groeiplan dat wordt gefinancierd door 1,2 miljard dollar aan investeringen. Deze enorme investering is de grootste kapitaalinvestering ooit in marketingtechnologie en komt binnen vijf maanden nadat Steve Tzikakis CEO werd van de digitale experience-leider.

SItecore is gepositioneerd om te groeien en behaalde de afgelopen drie kwartalen recordomzetten. Volgens data van McKinsey heeft de branche in acht weken tijd een sprong van vijf jaar gemaakt op het gebied van digitale adoptie door consumenten en bedrijven door de toegenomen vraag naar digitale experience-oplossingen als gevolg van de pandemie.

"Een investering van deze omvang is ongekend in onze branche", zegt Steve Tzikakis, CEO van Sitecore. "Nu bedrijven en consumenten op zoek zijn naar meer naadloze manieren om te communiceren, te coördineren en samen te werken tijdens deze gedenkwaardige periode, zal Sitecore's investering de productinnovatie aanjagen om een diepere en meer boeiende ervaring in de hele customer journey mogelijk te maken.”

Dave Palmer, Global Head of Marketing bij Aggreko: “Aggreko werkt al meer dan vier jaar samen met Sitecore en profiteert daarbij van zowel de Business Optimization Strategy Service als het Experience Platform van het bedrijf. Op die manier kunnen we voldoen aan de vraag van klanten naar contentrijke, gelokaliseerde en boeiende ervaringen die bij hun uiteenlopende behoeften passen. We zijn enthousiast over de samenwerking met Sitecore, omdat het bedrijf voortdurend productinnovaties levert die zijn toegesneden op de steeds veranderende markt.”

Sitecore's investeringsplan komt binnen in een jaar waarin het bedrijf zijn twintigste verjaardag viert. De marktleider op het gebied van digitale experience-oplossingen is opgericht in 2001 en werkt met meer dan een derde van alle bedrijven uit de Fortune 100 en met bijna de helft van alle bedrijven uit de S&P Global 100 en van de Dow Jones Global Titans. Sitecore ondersteunt ook drie van de tien grootste retailers in de wereld, 16 van de 18 grootste financiële merken, de helft van de grootste zorggroepen en zes van de tien grootste autofabrikanten.

Over Sitecore
Sitecore levert een digital experience platform waarmee 's werelds meest vooruitstrevende merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag goed is voor miljoenen digitale ervaringen. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L'Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.

Sitecore is een geregistreerd handelsmerk van Sitecore Corporation A/S in de Verenigde Staten en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden.
Laatste van Sitecore
Sitecore breidt uit met de overname van Boxever en Four51

Sitecore maakt de Most Valuable Professionals van 2021 bekend

De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Progress Communications
Sitecore contact

Logo Sitecore

Sitecore sociaal

Sitecore tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks