www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Progress Communications

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen

De grootste kapitaalinvestering ooit in de marketingtechnologie zal worden gebruikt om productinnovatie te stimuleren, de go-to-market-inspanningen te verdubbelen, de geografische aanwezigheid uit te breiden en het merk wereldwijd te versterken.

San Francisco, 19 januari 2021Sitecore®, de wereldwijde leider in digitale software voor experience management, heeft vandaag aangekondigd dat het zich heeft verzekerd van steun voor een grootschalig groeiplan dat wordt gefinancierd door 1,2 miljard dollar aan investeringen. Deze enorme investering is de grootste kapitaalinvestering ooit in marketingtechnologie en komt binnen vijf maanden nadat Steve Tzikakis CEO werd van de digitale experience-leider.

SItecore is gepositioneerd om te groeien en behaalde de afgelopen drie kwartalen recordomzetten. Volgens data van McKinsey heeft de branche in acht weken tijd een sprong van vijf jaar gemaakt op het gebied van digitale adoptie door consumenten en bedrijven door de toegenomen vraag naar digitale experience-oplossingen als gevolg van de pandemie.

"Een investering van deze omvang is ongekend in onze branche", zegt Steve Tzikakis, CEO van Sitecore. "Nu bedrijven en consumenten op zoek zijn naar meer naadloze manieren om te communiceren, te coördineren en samen te werken tijdens deze gedenkwaardige periode, zal Sitecore's investering de productinnovatie aanjagen om een diepere en meer boeiende ervaring in de hele customer journey mogelijk te maken.”

Dave Palmer, Global Head of Marketing bij Aggreko: “Aggreko werkt al meer dan vier jaar samen met Sitecore en profiteert daarbij van zowel de Business Optimization Strategy Service als het Experience Platform van het bedrijf. Op die manier kunnen we voldoen aan de vraag van klanten naar contentrijke, gelokaliseerde en boeiende ervaringen die bij hun uiteenlopende behoeften passen. We zijn enthousiast over de samenwerking met Sitecore, omdat het bedrijf voortdurend productinnovaties levert die zijn toegesneden op de steeds veranderende markt.”

Sitecore's investeringsplan komt binnen in een jaar waarin het bedrijf zijn twintigste verjaardag viert. De marktleider op het gebied van digitale experience-oplossingen is opgericht in 2001 en werkt met meer dan een derde van alle bedrijven uit de Fortune 100 en met bijna de helft van alle bedrijven uit de S&P Global 100 en van de Dow Jones Global Titans. Sitecore ondersteunt ook drie van de tien grootste retailers in de wereld, 16 van de 18 grootste financiële merken, de helft van de grootste zorggroepen en zes van de tien grootste autofabrikanten.

Over Sitecore
Sitecore levert een digital experience platform waarmee 's werelds meest vooruitstrevende merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag goed is voor miljoenen digitale ervaringen. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L'Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.

Sitecore is een geregistreerd handelsmerk van Sitecore Corporation A/S in de Verenigde Staten en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden.
Laatste van Sitecore
Sitecore maakt de Most Valuable Professionals van 2021 bekend

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Progress Communications
Sitecore contact

Logo Sitecore

Sitecore sociaal

Sitecore tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys