Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: AxiCom

MAD Lions voegt zich bij Team Razer

Team Razer en LEC-deelnemers MAD Lions gaan langdurig partnerschap aan

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, gaat een partnerschap aan met MAD Lions, de snelgroeiende e-sport-organisatie uit Madrid, die eigendom is van OverActive Media (OverActive). De samenwerking zal direct te zien zijn tijdens de openingsweek van LEC. Het logo van Team Razer is te zien op de MAD Lions-shirts en op de randapparatuur van Razer, die gebruikt wordt door de spelers. Gedurende deze samenwerking van 3,5 jaar zullen MAD Lions-spelers worden voorzien van hoogwaardige Razer-randapparatuur, waaronder toetsenborden, muizen, muismatten, controllers en streaming-apparatuur. Maar het team krijgt ook de beschikking over Blade gaming-laptops, waardoor spelers kunnen oefenen en strijden voor de prijzen op de beste hardware die beschikbaar is voor gamen.

"MAD Lions heeft vorig seizoen enkele geweldige resultaten behaald, zowel in League of Legends als bij CS:GO", aldus Yann Salsedo, Head of Esports (EMEA) bij Razer. "We kijken uit naar de samenwerking met zo'n dynamisch en energiek team, wiens drang naar succes die van Team Razer weerspiegelt."

In het kader van de samenwerking zullen spelers van MAD Lions ook betrokken worden bij de ontwikkeling en het testen van nieuwe Razer-producten. Door prototypes en vroege versies van nieuwe hardware te testen en waardevolle feedback te geven, zal MAD Lions Razer helpen om marktleidende, professionele gaming-hardware te blijven creëren.

De nieuwe ‘koning van de jungle’
MAD Lions maakt deel uit van de in Toronto gevestigde internationale e-sport-organisatie OverActive, die door Forbes wordt beschouwd als een van de twaalf grootste e-sport-organisaties ter wereld. MAD Lions eindigde als als vierde in de LEC-ranking en nam deel aan Worlds 2020 in hun debuutjaar. Het is de bedoeling dat 2021 een nog groter succes wordt nu het team is versterkt met nieuwe spelers zoals de Turkse topspeler Ìrfan Berk "Armut" Tükek en de getalenteerde Spaanse Javier "Elyoya" Prades.

"We blijven partners van wereldklasse werven voor onze MAD Lions-familie, en vandaag is weer een geweldig moment voor onze organisatie", aldus Jorge Schnura, mede-oprichter en voorzitter van de MAD Lions. "We zijn blij dat we ons aansluiten bij Team Razer, dat wereldwijd erkend wordt om zijn productkwaliteit en betrokkenheid bij de branche."

Razer-apparatuur wordt niet alleen gebruikt door het LEC team, maar zal ook in het verblijf van MAD Lions in Madrid worden gebruikt. Daar zal een lokaal Spaans League of Legends-team deelnemen aan de SuperLiga als een van de favorieten voor het seizoen 2021. Dat team is ook de trotse winnaar van een European Masters, 2 Superliga-kampioenschappen en 2 Iberian Cups.

In de trofeeënkast staat al het eerste Flashpoint-kampioenschap, dankzij een van de meest indrukwekkende comebacks in de recente CS:GO-geschiedenis. Hiermee hebben de MAD Lions de basis gelegd voor nog meer succes in het seizoen 2021.

Meer informatie over MAD Lions is beschikbaar via https://madlions.com

Over Razer
Razer is ‘s werelds toonaangevende lifestylemerk voor gamers.
De driekoppige slang van Razer is één van de meest herkenbare logo’s binnen de gaming en e-sport-community, met fans in elk werelddeel. Het bedrijf heeft het grootste op gamers gericht ecosysteem van hardware, software en services ontworpen en gebouwd.
Razers prijswinnende hardware bevat krachtige gaming-randapparatuur en Blade gaming-laptops.
Het softwareplatform van Razer, met meer dan 100 miljoen gebruikers, omvat Razer Synapse (een Internet of Things-platform), Razer Chroma (een eigen RGB-lichttechnologiesysteem) en Razer Cortex (voor het optimaliseren en lanceren van games).
Tot de services behoren Razer Gold, een van ‘s werelds grootste virtuele betalingssystemen voor gamers, en Razer Fintech, een van de grootste online-naar-offline digitale betaalnetwerken van Zuidoost-Azië.
Razer is opgericht in 2005 en heeft twee hoofdkantoren in Irvine en Singapore. Het bedrijf heeft in totaal zeventien kantoren en wordt erkend als het leidende merk voor gamers in de VS, Europa en China. Razer is genoteerd aan de Hong Kong Stock Exchange (Stock Code: 1337).

Over OverActive Media
OverActive Media (OAM) is een wereldwijde e-sport- en entertainmentorganisatie die diverse franchise-teams bezit. Door dit te combineren met interactie met het publiek wil de organisatie in contact komen met fans, franchise-partners en sponsoren over de hele wereld. In Noord-Amerika is OAM de eigenaar van Toronto Defiant in de Overwatch League ("OWL") en Toronto Ultra in de Call of Duty League ("CDL"). In Europa is OAM eigenaar van het in Spanje gevestigde MAD Lions dat teams heeft in de League of Legends European Championship ("LEC") en in Counter-Strike Global Offensive ("CSGO"). OAM is een van de oprichters van B Site Inc. en een franchisenemer in de Flashpoint CSGO-league. OAM is ook eigenaar van een live evenementenafdeling, OAM LIVE.Het hoofdkantoor van OAM is gevestigd in Toronto, Canada.
Laatste van Razer Europe
Razer Kiyo Pro brengt professionele beeldkwaliteit naar videomeetings en streaming

Stand V2 Chroma zorgen voor meer connectiviteit

Razer Huntsman V2 Analog biedt meer flexibiliteit dankzij nieuw type invoer
Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Red Hat, Inc.
Logo Pegasystems
Logo Vertiv