Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

CCS wint Digital Insurance Agenda DIAmond award 2020

CCS wint met haar Digital Insurance Platform een DIAmond award 2020 van de Digital Insurance Agenda (DIA) voor insurtech met de meeste strategische impact.

De DIA-evenementen staan bekend als de meest grote en invloedrijke insurtech evenementen ter wereld waar pioniers en belangstellenden uit alle continenten bij elkaar komen om inspiratie op te doen.

Om op lange termijn relevant te blijven moeten verzekeraars een excellente klantervaring bieden door hun data optimaal te benutten en nieuwe technologieën en diensten te omarmen. Tijdens DIA Prime Time, het eerste online event van de DIA dat afgelopen december plaatsvond, kwamen de beste insurtechs en softwareleveranciers aan het woord om hun visie daarop te geven.

CCS presenteerde tijdens een Show &Tell haar Digital Insurance Platform. Met dit platform maak je je data vrij beschikbaar en regisseer je het volledige end-to-end verzekeringsbedrijf van marketing tot acceptatie en claims. De DIA-community, die bestaat uit verzekeraars en insurtechs, heeft het Digital Insurance Platform van CCS beloond met een DIAmond award voor insurtech met de meest strategische impact.

Voor CCS is deze award een eervolle erkenning. Het Digital Insurance Platform van CCS is een baanbrekend platform voor verzekeraars om mee te kunnen spelen in de digitale top van de verzekeringsbranche. Zo helpen wij hen de stap te maken naar embedded en realtime connected verzekeren. Ongeacht de complexiteit van hun bestaande IT-landschap of legacy systemen.” Jochem Davids CMO CCS.

Meer informatie is te vinden op: www.ccs.nl/digital-insurance-platform

De DIA Show & Tell is te zien op DIA TV: https://digitalinsuranceagenda.com/dia-tv/company/ccs/

Over CCS

CCS stelt verzekeraars in staat mee te spelen in de top van de digitale verzekeringsmarkt. Zo helpen zij verzekeraars de stap te maken naar embedded en realtime connected verzekeren. Met een trackrecord van meer dan 35 jaar begrijpt CCS de uitdagingen van de huidige verzekeringsbranche en weet hier op in te spelen. Daarom vertrouwen meer dan 2.000 organisaties op de softwareoplossingen van CCS. Vanuit het hoofdkantoor in Woerden kunnen zij klanten in heel Europa bedienen met haar Digital Insurance Platform. CCS integreert elke technologie om data vrij beschikbaar te maken, regisseert bedrijfsprocessen vanuit een centraal platform en versnelt innovatie en digitale transformatie. www.ccs.nl

Over Digital Insurance Agenda (DIA)

DIA is opgericht door Reggy de Feniks en Roger Peverelli en heeft als missie innovatie te versnellen door executives in de verzekeringsbranche in contact te brengen met toonaangevende insurtechs. Beiden hebben een track record van meer dan 20 jaar in strategie en digital innovatie voor blue chip financiële instellingen, inclusief bestuurs- en adviesfuncties bij startende verzekeraars, fintech-bedrijven en investeerders. www.digitalinsuranceagenda.com
Laatste van CCS connects
CCS wint Digital Insurance Agenda DIAmond award 2020

CCS benoemt Chrétien Minke als nieuwe CCO

Marsh kiest voor Level X van CCS
CCS connects contact

Logo CCS connects

info@ccs.nl
  www.ccs.nl
CCS connects sociaal

CCS connects tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis