www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Rene Matla, afkomstig van Air France-KLM, stapt over naar QuandaGo als Chief Product Officer

Voormalig Director of Product bij toonaangevend luchtvaartbedrijf brengt unieke expertise vanuit klantperspectief mee, op het gebied van digitale klantbeleving, interactievernieuwing, selfservice, web, mobiel en API’s

Rotterdam, 18 januari 2021 – QuandaGo, leverancier van cloudgebaseerde customer experience software, maakt vandaag de aanstelling bekend van Rene Matla als Chief Product Officer (CPO). In deze nieuwe rol binnen QuandaGo zal Rene Matla de verdere ontwikkeling van het QuandaGo Connected Experience platform aansturen, met inbegrip van de volgende generatie ‘digital-first’-producten en geïntegreerde oplossingen met technologiepartners. Matla zal ook verantwoordelijk zijn voor het aansturen van de verschillende ontwikkel- en DevOps-teams, en zal deel uitmaken van het Executive Management-team.

QuandaGo levert een ‘all-in-one’ software platform voor omnichannel contact centers, kennismanagement en procesautomatisering. Het bedrijf bedient klanten uit sectoren als retail & direct-to-consumer, financiële dienstverlening, transport & toerisme, BPO, nutsbedrijven en lokale overheidsinstellingen.

Matla brengt veel ervaring mee op vlak van digitale customer experience
Rene Matla stapt over naar QuandaGo als CPO nadat hij eerder gedurende 15 jaar werkzaam is geweest bij het toonaangevende luchtvaartbedrijf Air France-KLM in verschillende senior managementrollen op het gebied van productontwikkeling. Hij heeft zich daar gericht op productontwikkeling voor klantbeleving voor consumenten, mobiele applicaties, selfservicepunten en API’s en integraties, in een tijdperk waarin snelle innovatie niet alleen essentieel was voor Air France-KLM, maar voor de reis- en luchtvaartsector als geheel. Rene Matla neemt uitgebreide ervaring mee op het vlak van het ontwikkelen van nieuwe klantinteractie-oplossingen, het realiseren van schaalbare producten en het lanceren van nieuwe klantcontactkanalen en selfservice toepassingen. Matla is een succesvol aanjager van effectieve technologiepartnerships, wat aansluit op het streven van QuandaGo om het ecosysteem met verschillende partners en oplossingen verder te ontwikkelen en te vergroten.

“Rene is volledig thuis in de wereld van onze klanten. Wat ons betreft is er geen betere manier om aan productdesign te doen dan ‘van buiten naar binnen’, aldus Arnoud Munneke, Co-Chief Executive Officer en medeoprichter van QuandaGo. “Klantinteractie wordt steeds meer digitaal van aard. Rene neemt praktisch inzichten mee in wat de echte uitdagingen van klanten zijn. Dit zal er wezenlijk aan bijdragen dat QuandaGo oplossingen realiseert die precies aansluiten op de behoeften van klanten en op vraagstukken uit de wereld om ons heen.”

"Ik ben blij dat ik me bij QuandaGo kan aansluiten en kan meewerken aan het ontwikkelpad van een best-in-class product in de klantcontactsector," aldus Matla, CPO bij QuandaGo. "Gezien mijn achtergrond in een sector die sterk moet vertrouwen op customer experience en op de transformatie van de manier waarop klantenservice wordt aangeboden, weet ik dat we het verschil kunnen maken voor onze klanten en deze sector."

Over QuandaGo
QuandaGo levert met het Connected Experience Platform een cloudgebaseerd en geïntegreerd platform. Dit stelt bedrijven in staat om in zeer korte tijd van start te gaan met een contactcenter vanuit de cloud, bedrijfsbrede data te gebruiken en werkprocessen over volledige ketens te automatiseren. Het platform wordt gebruikt door toonaangevende ondernemingen in sectoren als retail, energie, (financiële) dienstverlening en telecom, zoals Blokker, Engie, Gazprom en DELA. QuandaGo is onderdeel van de VANAD Group.

==== ==== ====
Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, ceo QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

QuandaGo benoemt voormalige Genesys executives in topmanagement
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
QuandaGo contact

Logo QuandaGo

+31(0)73-62 34 097
  hello@quandago.com
  www.quandago.com
QuandaGo sociaal

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys