www.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: Wisse Kommunikatie

Synology presenteert de zeer compacte RackStation RS1221+ en RS1221RP+

Krachtige servers, ontworpen voor ruimtebewuste kopers

TAIPEI, Taiwan—Synology Inc. heeft de RackStation RS1221+ en RS1221RP+ (met redundante voeding) gepresenteerd, rackgemonteerde 2U-opslagservers met 8 sleuven. Deze servers zijn ontwikkeld om hoge prestaties te leveren in een compact formaat.

“De RS1221+ en RP+ zijn ontworpen voor kleine bedrijven, vandaar hun compacte formaat,” vertelt Michael Wang, Productmanager bij Synology. “Deze apparaten zijn niet alleen een grote stap vooruit wat betreft prestaties, maar zijn eveneens bescheiden in omvang vergeleken met andere 2U-toestellen in hun klasse. En voor bedrijven die een hogere beschikbaarheid nodig hebben, is de RP+-versie bovendien uitgerust met twee voedingen voor redundantie en extra betrouwbaarheid.”

Grensverleggend
De RS1221+ en de RS1221RP+ zijn de eerste apparaten uit de RackStation-serie die zijn opgebouwd rondom de ADM Ryzen V1500B-processor. Vergeleken met hun voorganger(1) leveren ze 3,6 x hogere rekenprestaties(2), 3,8 x meer willekeurige IOPS-leesbewerkingen bij 108K en 2,3 x hogere prestaties in sequentieel schrijven bij 1.147 MB/s. Dit vertaalt zich in meer snelheid bij gegevensbeheer- en back-uptaken en stelt bedrijven in staat op te schalen naar meer gelijktijdige gebruikers en services, met behoud van een hoge prestatie-output.

Compacte servers voor beperkte ruimte
Met hun diepte van slechts 306,6 mm en 407,5 mm (inclusief serverhandgrepen aan de voorkant) zijn de RS1221+ en RS1221RP+ minder dan half zo diep als standaard rackgemonteerde 2U-apparaten. Dit maakt ze ideaal voor kleinere rackmountbehuizingen waarin de ruimte schaars is, zoals aan de wand gemonteerde kasten of (in het geval van de RS1221+) racks met twee stijlen.

Op maat gemaakt
De apparaten zijn standaard geconfigureerd met een DDR4 ECC-geheugen van 4 GB, uit te breiden tot 32 GB. De PCIe 3.0-sleuf maakt het mogelijk om eenvoudig te upgraden naar 10 GbE met een compatibele NIC(3), of om een supersnelle NVMe-cache toe te voegen via Synology M.2-kaarten en SSD’s van de Synology SVN3000-reeks(4). De apparaten zijn opschaalbaar naar 12 schijfposities met een RX418-uitbreidingseenheid(5) en compatibele schijven(6). Voor bedrijven die langdurige ondersteuning wensen, kan de 3-jarige garantie worden verlengd tot 5 jaar(7).

Eenvoudig gegevensbeheer en -bescherming
Synology DiskStation Manager (DSM), het geharmoniseerde besturingssysteem van Synology, vereenvoudigt moeilijke en omslachtige gegevensbeheerprocessen en biedt gebruikers tegelijkertijd volop controle over belangrijke beslissingen. DSM maakt heel veel mogelijk: back-ups van de IT-infrastructuur met de Synology Active Backup-suite, hosting van een lokale privécloud met Synology Drive, virtuele machines met Virtual Machine Manager, mailservers met MailPlus en andere SaaS-services.

Beschikbaarheid
RS1221+ en RS1221RP+ zijn per direct beschikbaar bij Synology-verkopers wereldwijd.

(1) De voorganger, de RS1219+, bevat een Intel® Atom® C2538-processor.
(2) De prestaties zijn behaald in het Synology-laboratorium met geoptimaliseerde configuratie- en netwerkinstellingen. De werkelijke prestaties kunnen variëren, afhankelijk van de omgeving. Vergelijking uitgevoerd met de RS1219+ van de vorige generatie.
(3) Bezoek de prestatiepagina van Synology voor uitgebreide informatie over de testinstellingen.
(4) Raadpleeg onze compatibiliteitslijst voor compatibele netwerkinterfacekaarten.
(5) M.2 SSD-cache kan worden ingezet door de E10M20-T1- en M2D20 M.2 SSD-adapterkaarten te gebruiken met twee Synology SNV3500 of SNV3400 NVMe SSD’s. SSD-caching wordt ook ondersteund via SFF SSD’s (2,5”).
(6) De capaciteit van de RS1221+ en de RS1221RP+ kan worden uitgebreid met een Synology RX418-uitbreidingseenheid, afzonderlijk verkocht.
(7) Ondersteunt LFF- (3,5”) of SFF- (2,5”) SATA-schijven. Raadpleeg onze compatibiliteitslijst voor goedgekeurde schijven. De RS1221+ en RS1221RP+ worden geleverd met een beperkte 3-jarige garantie, die kan worden verlengd tot 5 jaar met de optionele EW201-bundel, een add-on voor een 2-jarige verlenging van de garantieservice.

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wisse Kommunikatie via synology@wisse-worldcom.nl en 026 – 443 1523, of met Hugo Grausem, Marketing Executive Benelux bij Synology via hugograusem@synology.com.

Over Synology
Synology vervaardigt network-attached opslag, IP-bewakingsoplossingen en netwerkapparatuur die de manier waarop gebruikers in de cloud data beheren, bewaking uitvoeren en het netwerk beheren, geheel transformeert. Door optimaal gebruik te maken van de nieuwste technologieën probeert Synology gebruikers te helpen bij het centraliseren van gegevensopslag en -back-up, het onderweg delen van bestanden, de implementatie van professionele bewakingsoplossingen en bij netwerkbeheer. Dat alles op een betrouwbare en betaalbare manier. Synology heeft als ambitie het leveren van producten met toekomstgerichte functies en wil de beste klantenservice bieden.
Laatste van Synology Inc.
Synology presenteert de zeer compacte RackStation RS1221+ en RS1221RP+

Synology lanceert DiskStation DS3617xs

Synology introduceert zijn eerste all-flash NAS: de FS3017
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Synology Inc. contact

Logo Synology Inc.

info@synology.com
  www.synology.com
Synology Inc. sociaal

Synology Inc. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise