www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
PR: LVTPR

NTT benoemt Abhijit Dubey tot Global Chief Executive Officer van NTT Ltd. per 1 april 2021

Barneveld, 14 Januari 2021 – NTT Ltd.,  de toonaangevende wereldwijde technology services provider, maakt bekend dat Abhijit Dubey de opvolger is van Jason Goodall als Global Chief Executive Officer van NTT Ltd. Dubey neemt deze rol op zich na een carrière van twintig jaar bij adviesbureau McKinsey & Company.

Jason Goodall, de huidige CEO van NTT Ltd.: “Wij kijken ernaar uit om Abhijit te verwelkomen binnen de NTT-familie en ons bedrijf te leiden. Hij deelt onze passie voor de technologiebranche en de rol die technologie kan spelen bij het creëren van een betere wereld. Hij brengt jarenlange branche-ervaring en context mee en heeft een sterk trackrecord in het zorgen voor sterke prestaties en winstgevendheid van organisaties als adviseur bij hun strategische, operationele en go-to-market-uitdagingen. Ik ben ervan overtuigd dat we een solide basis hebben na onze succesvolle integratie vorig jaar. Ik ben enthousiast om in de eerste helft van 2021 samen te werken met Abhijit om een soepele overdracht te waarborgen.”

Abhijit Dubey over zijn benoeming: “Ik kijk er erg naar uit om leiding te geven aan het volgende hoofdstuk van NTT Ltd. NTT heeft met medewerkers in 73 landen over de hele wereld de eer een belangrijke technology services-partner te zijn van tal van toonaangevende wereldwijde bedrijven en overheden. Nu steeds meer NTT-klanten hun digitale transformatie versnellen als gevolg van de wereldwijde pandemie, is het voor de technologiesector belangrijker dan ooit om goed werk te leveren. Ik ben gepassioneerd over het doel en de strategie van NTT en de rol die we spelen bij het helpen van klanten, medewerkers en community’s als het gaat om het benutten van technologie voor een betere wereld. Ik kijk er erg naar uit om met het team samen te werken.”

Abhijit start begin februari bij NTT en neemt zijn rol formeel in op 1 april 2021. Hij gaat werken vanuit het hoofdkantoor in Londen. Na een overgangsperiode van drie maanden stapt Jason Goodall uit zijn leidinggevende rol op 30 juni 2021. Hij blijft bestuurslid van NTT Ltd. en Dimension Data en treedt op als strategisch adviseur van NTT Venture Capital. Tsunehisa Okuno, bestuursvoorzitter van NTT Ltd.: “Ik wil Jason bedanken voor zijn diensten en commitment aan ons bedrijf gedurende 23 jaar en kijk ernaar uit om Abhijit te verwelkomen in 2021 en met hem samen te werken.”

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een toonaangevende wereldwijd opererende technologiedienstverlener. Wij werken samen met organisaties van over de hele wereld om met intelligente technologieoplossingen resultaten vorm te geven en te bereiken. Bij ons staat intelligent voor data-driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-provider hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst in een diverse en dynamische werkomgeving in 57 landen. We doen zaken in 73 landen en leveren diensten in meer dan 200 landen en regio’s. Together we enable the connected future.

Kijk voor meer informatie op  https://hello.global.ntt/.
Laatste van NTT Ltd.
NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval

NTT ‘Future Disrupted’-voorspellingen voor 2021: de transformatieve impact van COVID-19 op de maatschappij

Logo LVTPR

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense