www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: AxiCom

Razer introduceert nieuwe versies Blade 15 en Blade Pro 17 met NVIDIA GeForce RTX 30 Series grafische kaart

NVIDIA GeForce RTX 30 Series Laptop GPUs, snellere displays en een strakker design

LAS VEGAS, NV – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, introduceert de nieuwe Razer Blade 15 en Razer Blade Pro 17. Deze gaming-laptops beschikken over de nieuwe NVIDIA GeForce RTX 30 Series Laptop GPU's. Om de krachtige nieuwe GPU's te kunnen benutten, zijn de laptops nu voorzien van nieuwe display-opties met hogere verversingssnelheden en hogere resoluties. De nieuwe Blade 15 en Blade Pro 17 gaming-laptops vormen de krachtigste en meest diverse line-up van gaming-laptops van Razer ooit.

“De nieuwe Razer Blade lijn is de beste machine voor gamers om de nieuwste games op te spelen”, zegt Brad Wildes, Senior Vice President & General Manager van Razers systeemafdeling. “Onze nieuwe lijn is voorzien van de nieuwste grafische technologie, waardoor gamers de meest meeslepende ervaring krijgen die er is. Met de snelste beeldschermen op de markt en een van onze kleinste behuizingen ooit, kunnen gamers overal en altijd genieten van vloeiende gameplay. Simpel gezegd: de Razer Blades zijn de ultieme manier om te gamen.”

De krachtigste
De nieuwe Blade 15 en Blade Pro 17 bieden gamers de krachtigste grafische technologie die momenteel beschikbaar is met de nieuwe NVIDIA GeForce RTX 30 Series Laptop GPU's, tot en met de NVIDIA GeForce RTX 3080. NVIDIA GeForce RTX 30 Series Laptop GPU's, ondersteund door de NVIDIA Ampere-architectuur, gaan maximaal twee keer zo efficiënt om met energie. Daarnaast versnellen ze de prestaties drastisch en maken ze Max-Q-technologieën van de derde generatie mogelijk. Bijvoorbeeld Advanced Optimus voor een verbeterde batterijduur, Dynamic Boost 2.0 voor geoptimaliseerde GPU-prestaties en Whisper Mode 2.0 voor een betere akoestiek. GeForce RTX 30 Series Laptop GPU's leveren indrukwekkende raytracing-gameplay in Cyberpunk 2077 en andere populaire games. Ze stellen makers in staat om ongelofelijke content te produceren met behulp van honderden GPU-versnelde apps.

De snelste
De Blade 15 en Blade Pro 17 zijn voorzien van nieuwe displays met hogere verversingssnelheden en meer resolutie-opties. Hierdoor profiteren ze optimaal van de krachtige NVIDIA GeForce RTX 30 Series Laptop GPU's. Voor het eerst zal het Blade 15 Advanced-model beschikbaar zijn met drie unieke 15,6"-displays: Full HD op 360Hz, Quad HD op 240Hz met NVIDIA G-SYNC en Ultra HD OLED op 60Hz. De Blade Pro 17 zal ook beschikbaar zijn met drie verschillende 17.3"-opties: Full HD op 360Hz, Quad HD op 165Hz en Ultra HD op 120Hz.

De hoge verversingssnelheid van het Full HD-scherm is perfect voor fanatieke gamers voor wie elk frame telt. De Ultra HD-displays zijn ideaal voor contentmakers die de kracht van een gaming-laptop nodig hebben, maar de visuele kwaliteit van een studioapparaat. De Quad HD-displays bieden het beste van twee werelden, met een hoge verversingssnelheid voor snel gamen en een hoge resolutie voor het maken van content. Of het nu gaat om gamen, creëren of gamen én creëren: nu is er voor iedereen de perfecte Razer Blade.

De compactste
In 2011 brak Razer de ban en kondigde het bedrijfs 's werelds eerste echte gaming-laptop aan. Deze machine was in staat om de nieuwste games te spelen met behoud van een gestroomlijnd en draagbaar ontwerp die overal mee naartoe kon worden genomen. Vandaag de dag bouwt Razer hierop voort met de lancering van de kleinste 15-inch gaming-laptop met een NVIDIA RTX 30 Series Laptop GPU. De Blade Pro 17 blijft een van de dunste 17-inch gaming-laptops op de markt, met een afmeting van slechts 19,9 mm x 260 mm x 395 mm. Dit maakt hem tot de perfecte draagbare vervanger voor een pc. Door de compacte vormfactor van beide laptops zijn gebruikers niet gebonden aan hun bureau en kunnen ze de apparaten overal gebruiken.

De nieuwe Razer Blades benutten hun kleine omvang optimaal. Elke centimeter ruimte wordt gebruikt voor iets wat het leven van elke gebruiker makkelijker maakt. De zijkanten hebben diverse ingangen, variërend van USB-C en HDMI 2.1 tot een UHS-III SD-kaartlezer. Gebruikers kunnen dus van alles op hun laptop aansluiten, zonder te hoeven zoeken naar een dongle. De toetsenborden zijn voorzien van Razer Chroma RGB dat kan worden afgestemd op productiviteit of gaming. De naar voren gerichte luidsprekers aan de zijkanten zorgen voor goede audiokwaliteit.

Daarnaast krijgen gebruikers van Razer Blade meeslepend 360-graden geluid bij het luisteren naar films, muziek of games dankzij THX Spatial Audio via een analoge koptelefoon of de luidsprekers van het apparaat. Intern zijn de laptops voorzien van uitgebreide opslag- en geheugenopties, tot respectievelijk 1TB en 32GB. Zo kunnen ze de toename van het aantal veeleisende games en creatieve applicaties bijbenen.

Meer informatie over de nieuwe Razer Blades is beschikbaar via razer.com/gaming-laptops

Prijzen en beschikbaarheid
De nieuwe Razer Blade 15 kost minimaal €1.799,99 en is per 12 januari exclusief verkrijgbaar via Razer.com en Razer Store-locaties en bij selecte retailers vanaf 26 januari.

De nieuwe Razer Blade Pro 17 is verkrijgbaar vanaf €2.399,99 en zal exclusief te koop zijn via Razer.com en Razer Store-locaties per 12 januari en via selecte retailers in het eerste kwartaal van 2021.

Presskit
De presskit kan hier worden gedownload.

Download hier de specificaties van de Razer Blade 15.
Download hier de specificaties van de Razer Blade Pro 17.
Laatste van Razer Europe
Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

Razer Basilisk V3 biedt gamers alles wat ze zoeken in een personaliseerbare gaming-muis

Razer lanceert Cortex Instant Games Tournaments – een toernooiplatform met honderden mobile- en pc-games
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks