www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR#

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Xdroid toegejuicht door Frost & Sullivan voor zijn innovatieve Voice en Facial Analytics Solution Portfolio

Het zeer flexibele en aanpasbare portfolio van het bedrijf is gebaseerd op zijn eigen taalengine en beschikt over spraakanalyse en geautomatiseerde feedback

LONDEN, VK - 12 januari 2021 - Op basis van de recente analyse van de Europese markt voor spraak- en gezichtsanalyse, erkent Frost & Sullivan Xdroid Voice Analytics met de 2020 Europe Technology Innovation Leadership Award. Xdroid's portfolio bouwt voort op een krachtige taalengine, waarbij gebruik wordt gemaakt van deep neural networks (DNN) en machine learning-algoritmen om zeer nauwkeurige spraak-naar-tekst- en trefwoordherkenning te verwerken die contact centes helpt de prestaties te optimaliseren. Xdroid traint zijn taal engine op potentiële crosstalk, interferentie, en "taalkundige patronen" op basis van echte contact center conversaties. De verwerkingsengine van Xdroid bestaat uit twee modellen: een volledig akoestisch model dat stilte perioden, sprekervolume, spraaksnelheid en emotie- of spraakstijlen traceert, en een spraak-naar-tekst- en trefwoordherkenningsmodel dat zeer nauwkeurige transcripties biedt.

Dankzij een geautomatiseerde innovatie van het bedrijf kan de software delen van een zin vastleggen en analyseren met een merkbaar verbeterde nauwkeurigheid om annotatie uit te voeren, de basis voor een uiterst nauwkeurige taalmachine. Het heroriënteert automatisch zijn uitsnedes als de eerste paar woorden onduidelijk of slecht verstaanbaar zijn door bijvoorbeeld door elkaar heen praten. In plaats van het negeren van de hele zin, verschuift het een paar woorden over naar het onduidelijke gedeelte. Hierdoor is het mogelijk het overige gedeelte te behouden voor 95% van de gevallen. "In plaats van simpelweg te transcriberen naar tekst, bouwde Xdroid zijn taalengine op een DNN-basis die de nieuwste generatie van machine learning-algoritmen gebruikt met een sterk verhoogdeverwerkings capaciteit. Deze machine wordt gebruikt om realtime resultaten en suggesties aan agenten te presenteren," aldus Arnaud Bossy, Vice President bij Frost & Sullivan. "Xdroid biedt de technologie aan als online real-time AgentAssist en een offline VoiceAnalytics oplossingen. De real-time AgentAssist adviseert agenten in het gesprek met pop-up suggesties en waarschuwingen, en geautomatiseerde opzoekfuncties om snel toegang te bieden tot relevante informatie. Het geeft agenten ook advies ten aanzien van bijvoorbeeld de spraaksnelheid en -volume en kan een geautomatiseerde wrap-up uitvoeren om de gemiddelde verwerkingstijd aanzienlijk te verkorten.

De offline VoiceAnalytics oplossing biedt complexe analyses in een batch modus die plaatsvinden op basis van opnames van de gesprekken middels een recorder." Xdroid beschikt verder via haar partner OrcaBright over een geautomatiseerd leer- en coachingsysteem dat spraak- en gezichtsanalyse en feedback omvat. De trainingsoplossingen maken gebruik van Xdroid's voice analytics engine en gebruikt gezichtsanalyses om de gezichts- en spraakelementen van een agent te detecteren. Het vergelijkt ze vervolgens met ideale antwoorden en key performance indicatoren die voor iedere oefening ingesteld kunnen worden. De oplossing werkt in meer dan 20 talen en biedt de mogelijkheid om sales en service medewerkers op te leiden en te certificeren. "Naast de zeer schaalbare oplossingen is Xdroid wendbaar en kan het implementaties afstemmen op de behoeften van de klant," merkte Nick Baugh op, Best Practices Research Analyst bij Frost & Sullivan. "De granulariteit van de verwerkingsmogelijkheden van Xdroid informeert gebruikers gedetaileerd en maakt diepgaande analyses mogelijk, van prestaties op individueel en organisatieniveau. Het dashboard toont kernindicatoren op hoog niveau, zoals Key performance indicatoren, productiviteit en escalatieverzoeken. De analysemodule kan een duidelijk overzicht geven van sentiment en gespreksreden. Xdroid maakt gebruik van zowel zijn aanzienlijke expertise in de branche als ook next generation-technologieën om waardevolle inzichten te leveren en op unieke wijze in te spelen op de behoeften van de klant."

Elk jaar reikt Frost & Sullivan deze prijs uit aan het bedrijf dat een product ontwikkelt met innovatieve functies en functionaliteit die een snelle acceptatie in de markt krijgt. De award erkent de kwaliteit van de oplossing en de klantwaardeverbeteringen die het mogelijk maakt. Frost & Sullivan Best Practices awards erkennen bedrijven in een verscheidenheid van regionale en wereldwijde markten voor het aantonen van uitstekende prestaties en superieure prestaties op gebieden zoals leiderschap, technologische innovatie, klantenservice en strategische productontwikkeling. Industrieanalisten vergelijken marktdeelnemers en meten de prestaties door middel van diepgaande interviews, analyses en uitgebreid secundair onderzoek om best practices in de industrie te identificeren.

Over Frost & Sullivan
Al zes decennia lang staat Frost & Sullivan wereldwijd bekend om zijn rol in het helpen van investeerders, bedrijfsleiders en overheden bij het navigeren door economische veranderingen en het identificeren van disruptieve technologieën, Mega Trends, nieuwe bedrijfsmodellen en bedrijven om actie te ondernemen, wat resulteert in een continue stroom van groeimogelijkheden om toekomstig succes te stimuleren.

Neem contact met ons op: Start de discussie.
Contactpersoon: Kristen Moore P: 210.247.3823
E: kristen.moore@frost.com

Over Xdroid
Xdroid is een onafhankelijk, particulier software ontwikkelingsbedrijf. Hierdoor kunnen we snel reageren op veranderingen. Onze Artificial Intelligence-oplossing, gebaseerd op diepgaande expertise, onthult de waarheid over uw klantinteracties en zal u helpen om beter te communiceren. Analytics kennis is de ruggengraat van ons ontwikkelteam. Jarenlange ervaring in het ontwikkelen van hightech software voor contactcenters van financiële instellingen, nutsbedrijven, telecomoperatoren, enz., geven ons een ongelooflijke voorsprong. Wij helpen u om te voorspellen en te anticiperen in een onzekere en turbulente omgeving. Communiceer beter.

Contact: Willeke Hellenthal
P: +316.5512.7494
E: willeke.hellenthal@xdroid.com
Laatste van Xdroid
Nederlands onbenut arbeidspersoneel zou best in de zorg- en onderwijssector willen werken

Klanten en analisten erkennen OutSystems als leider in het Gartner® Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

everis gaat verder onder de naam NTT DATA

Bijna kwart van werkend Nederland na corona weer aan de studie

Datagedreven werken must voor de toekomst, niet alleen voor grote bedrijven

Grote zorgen over effecten Digital Markets Act op Nederlandse startups en scale-ups

Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in derde kwartaal flink stijgen

Samsung Electronics behoudt vijfde plaats in de lijst ‘Best Global Brands 2021’ van Interbrand
INTERCONNECT OPENT HAAR DEUREN TIJDENS NATIONALE DATACENTER DAG 2021

Sam Media lanceert XR Academy, een pakkend e-learning product in extended reality

NetApp vereenvoudigt en versnelt digitale transformatie voor klanten via partnerships met gerenommeerde public cloud-aanbieders

NetApp breidt hybrid cloudportfolio verder uit; organisaties halen meer rendement uit de cloud

Jamf biedt nieuwe oplossingen voor een veilige en gebruiksvriendelijke Apple-ervaring op het werk

Eaton lanceert de volgende generatie UPS met de 5PX Gen2

VSL rondt kalibratieproef met waterstof verrijkt aardgas succesvol af

TA505 keert terug met nieuwe FlawedGrace-variant

Aruba introduceert de volgende generatie switching-architectuur

Oostenrijkse ruimtevaartorganisatie simuleert Marsmissie met netwerktechnologie van LANCOM

GeONE voor tweede keer op rij Global M-Files Partner of the Year

Ruimtevaartorganisatie CNES kiest Orange Business Services om zijn data-centrische strategie te transformeren met Cloud-based data lake
Xdroid contact

Logo Xdroid

Willeke Hellenthal
  marketing@xdroid.com
  xdroid.com
Xdroid sociaal

Xdroid tweets

Logo Sam Media
Logo NewChannel
Logo ValidSign
Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo Trueson
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo OutSystems
Logo NTT DATA
Logo NCOI Opleidingen
Logo Cloud Technology Solutions (cts)
Logo NetApp
Logo Jamf
Logo Eaton
Logo VSL
Logo Ctac N.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Unit4
Logo Workday