www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Xdroid toegejuicht door Frost & Sullivan voor zijn innovatieve Voice en Facial Analytics Solution Portfolio

Het zeer flexibele en aanpasbare portfolio van het bedrijf is gebaseerd op zijn eigen taalengine en beschikt over spraakanalyse en geautomatiseerde feedback

LONDEN, VK - 12 januari 2021 - Op basis van de recente analyse van de Europese markt voor spraak- en gezichtsanalyse, erkent Frost & Sullivan Xdroid Voice Analytics met de 2020 Europe Technology Innovation Leadership Award. Xdroid's portfolio bouwt voort op een krachtige taalengine, waarbij gebruik wordt gemaakt van deep neural networks (DNN) en machine learning-algoritmen om zeer nauwkeurige spraak-naar-tekst- en trefwoordherkenning te verwerken die contact centes helpt de prestaties te optimaliseren. Xdroid traint zijn taal engine op potentiële crosstalk, interferentie, en "taalkundige patronen" op basis van echte contact center conversaties. De verwerkingsengine van Xdroid bestaat uit twee modellen: een volledig akoestisch model dat stilte perioden, sprekervolume, spraaksnelheid en emotie- of spraakstijlen traceert, en een spraak-naar-tekst- en trefwoordherkenningsmodel dat zeer nauwkeurige transcripties biedt.

Dankzij een geautomatiseerde innovatie van het bedrijf kan de software delen van een zin vastleggen en analyseren met een merkbaar verbeterde nauwkeurigheid om annotatie uit te voeren, de basis voor een uiterst nauwkeurige taalmachine. Het heroriënteert automatisch zijn uitsnedes als de eerste paar woorden onduidelijk of slecht verstaanbaar zijn door bijvoorbeeld door elkaar heen praten. In plaats van het negeren van de hele zin, verschuift het een paar woorden over naar het onduidelijke gedeelte. Hierdoor is het mogelijk het overige gedeelte te behouden voor 95% van de gevallen. "In plaats van simpelweg te transcriberen naar tekst, bouwde Xdroid zijn taalengine op een DNN-basis die de nieuwste generatie van machine learning-algoritmen gebruikt met een sterk verhoogdeverwerkings capaciteit. Deze machine wordt gebruikt om realtime resultaten en suggesties aan agenten te presenteren," aldus Arnaud Bossy, Vice President bij Frost & Sullivan. "Xdroid biedt de technologie aan als online real-time AgentAssist en een offline VoiceAnalytics oplossingen. De real-time AgentAssist adviseert agenten in het gesprek met pop-up suggesties en waarschuwingen, en geautomatiseerde opzoekfuncties om snel toegang te bieden tot relevante informatie. Het geeft agenten ook advies ten aanzien van bijvoorbeeld de spraaksnelheid en -volume en kan een geautomatiseerde wrap-up uitvoeren om de gemiddelde verwerkingstijd aanzienlijk te verkorten.

De offline VoiceAnalytics oplossing biedt complexe analyses in een batch modus die plaatsvinden op basis van opnames van de gesprekken middels een recorder." Xdroid beschikt verder via haar partner OrcaBright over een geautomatiseerd leer- en coachingsysteem dat spraak- en gezichtsanalyse en feedback omvat. De trainingsoplossingen maken gebruik van Xdroid's voice analytics engine en gebruikt gezichtsanalyses om de gezichts- en spraakelementen van een agent te detecteren. Het vergelijkt ze vervolgens met ideale antwoorden en key performance indicatoren die voor iedere oefening ingesteld kunnen worden. De oplossing werkt in meer dan 20 talen en biedt de mogelijkheid om sales en service medewerkers op te leiden en te certificeren. "Naast de zeer schaalbare oplossingen is Xdroid wendbaar en kan het implementaties afstemmen op de behoeften van de klant," merkte Nick Baugh op, Best Practices Research Analyst bij Frost & Sullivan. "De granulariteit van de verwerkingsmogelijkheden van Xdroid informeert gebruikers gedetaileerd en maakt diepgaande analyses mogelijk, van prestaties op individueel en organisatieniveau. Het dashboard toont kernindicatoren op hoog niveau, zoals Key performance indicatoren, productiviteit en escalatieverzoeken. De analysemodule kan een duidelijk overzicht geven van sentiment en gespreksreden. Xdroid maakt gebruik van zowel zijn aanzienlijke expertise in de branche als ook next generation-technologieën om waardevolle inzichten te leveren en op unieke wijze in te spelen op de behoeften van de klant."

Elk jaar reikt Frost & Sullivan deze prijs uit aan het bedrijf dat een product ontwikkelt met innovatieve functies en functionaliteit die een snelle acceptatie in de markt krijgt. De award erkent de kwaliteit van de oplossing en de klantwaardeverbeteringen die het mogelijk maakt. Frost & Sullivan Best Practices awards erkennen bedrijven in een verscheidenheid van regionale en wereldwijde markten voor het aantonen van uitstekende prestaties en superieure prestaties op gebieden zoals leiderschap, technologische innovatie, klantenservice en strategische productontwikkeling. Industrieanalisten vergelijken marktdeelnemers en meten de prestaties door middel van diepgaande interviews, analyses en uitgebreid secundair onderzoek om best practices in de industrie te identificeren.

Over Frost & Sullivan
Al zes decennia lang staat Frost & Sullivan wereldwijd bekend om zijn rol in het helpen van investeerders, bedrijfsleiders en overheden bij het navigeren door economische veranderingen en het identificeren van disruptieve technologieën, Mega Trends, nieuwe bedrijfsmodellen en bedrijven om actie te ondernemen, wat resulteert in een continue stroom van groeimogelijkheden om toekomstig succes te stimuleren.

Neem contact met ons op: Start de discussie.
Contactpersoon: Kristen Moore P: 210.247.3823
E: kristen.moore@frost.com

Over Xdroid
Xdroid is een onafhankelijk, particulier software ontwikkelingsbedrijf. Hierdoor kunnen we snel reageren op veranderingen. Onze Artificial Intelligence-oplossing, gebaseerd op diepgaande expertise, onthult de waarheid over uw klantinteracties en zal u helpen om beter te communiceren. Analytics kennis is de ruggengraat van ons ontwikkelteam. Jarenlange ervaring in het ontwikkelen van hightech software voor contactcenters van financiële instellingen, nutsbedrijven, telecomoperatoren, enz., geven ons een ongelooflijke voorsprong. Wij helpen u om te voorspellen en te anticiperen in een onzekere en turbulente omgeving. Communiceer beter.

Contact: Willeke Hellenthal
P: +316.5512.7494
E: willeke.hellenthal@xdroid.com
Laatste van Xdroid
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Banking Circle sluit zich bij P27 aan om betalingsecosysteem Nordics te ondersteunen

Lightspeed en Google helpen retailers bij het verhogen van hun lokale winkelomzet

Verhoek Europe kiest voor Thinkwise low-code platform om Transport Management Systeem te vervangen

Uitzendorganisatie Abiant gaat datagedreven werken: ilionx implementeert Microsoft Azure en Power BI

IT-organisaties verruilen hun VPN voor Zero Trust

Geschillencommissie bepaalt dat klanten van VodafoneZiggo eigen modem mogen gebruiken

Beyond Identity breidt activiteiten uit naar Benelux

Quantum Delta NL lanceert LightSpeed om13,6 miljard euro investeringspotentieel aan te boren

Onderzoek Financial Times: Wat scheidt de automatisering “Koplopers” van “Achterblijvers” in de financiële dienstverlening?

Toucan Toco lanceert native integratie met data cloud platform Snowflake

Razer introduceert vernieuwde Razer Blade 15 Advanced Model met nieuwe Intel-processor

Veeam rapporteert 25% groei in Q1 2021

Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Webfleet Solutions breidt uit in Centraal- en Oost-Europa met aanwezigheid in Hongarije

Appian onthult nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform
Xdroid contact

Logo Xdroid

Willeke Hellenthal
  marketing@xdroid.com
  xdroid.com
Xdroid sociaal

Xdroid tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Techniekopleiding.nl
Logo GNX
Logo Visma | Raet