Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Mark Beunk benoemd tot nieuwe General Manager voor Benelux en Nordics bij Kaspersky

12 januari 2021 - Mark Beunk heeft onlangs de rol van General Manager voor Nordics en Benelux bij Kaspersky op zich genomen. Hij zal toezicht houden op de verkoop en activiteiten in België, Nederland, Luxemburg, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland en IJsland. Beunk, een ervaren Channel Leader, heeft een bewezen staat van dienst op het gebied van IT (security) sales en het beheren van relaties met partners en distributeurs op alle niveaus.

In zijn nieuwe functie krijgt Beunk de verantwoordelijkheid om Kaspersky’s channel aanwezigheid in Scandinavië uit te bouwen, een grotere voetafdruk te creëren binnen de Benelux voor Enterprise en strategische partners te werven voor onze niet-EPP-portfolio in beide regio's. Een belangrijk onderdeel van zijn nieuwe rol zal zijn om ervoor te zorgen dat alle segmenten van Kaspersky's activiteiten in Noord-Europa - MKB, Enterprise en Tangible - aansluiten bij de wereldwijde verkoopstrategie van het bedrijf.

Bewezen staat van dienst
Beunk kwam in 2017 bij het Kaspersky-team in Nederland als Head of B2B Sales voor Benelux en Nordics. Gedurende die tijd waren zijn prestaties onder meer het toezicht houden op de totale bedrijfsgroei van 14%, een groei in het aantal transactiepartners met 13% en een groei van 28% in het aantal transacties per partner. Met meer dan tien jaar ervaring in de sector, heeft Beunk in zijn vorige dienstverband gewerkt voor Océ Nederland (een Canon-bedrijf), Nedis B.V., Promise Technology, Arrow ECS en Carbon Black, Inc.

"Ik kijk er naar uit om deze rol op me te nemen binnen dit groeiende bedrijf dat een frontlinierol speelt om de wereld cyberveiliger te maken. De hoeksteen van onze bedrijfsstrategie in zowel Scandinavië als de Benelux is, om onze toonaangevende veiligheidsinformatie om te zetten in echte bescherming voor onze klanten, zodat ze technologieën vertrouwd en veilig in hun leven en bedrijven kunnen gebruiken. Ons doel is om de toekomst voor onze klanten te creëren”, aldus Beunk.

"Mark is vanaf dag één een aanwinst geweest voor ons bedrijf in Noord-Europa, dus ik ben erg blij dat ik eindelijk zijn benoeming als General Manager in Scandinavië en de Benelux kan aankondigen. Kaspersky is blijven groeien en bloeien in Europa en ook daarna dit jaar, wat fantastisch nieuws is voor onze klanten en het bredere bedrijf ”, aldus Chris Connell, plaatsvervangend vicepresident van Global Sales en Director of European Operations.

Mark Beunk nam op 1 januari 2021 officieel zijn nieuwe rol als General Manager voor Nordics en Benelux op zich.

Foto: Mark Beunk, General Manager Benelux & Nordics bij Kaspersky
Laatste van Kaspersky
Een op de twee consumenten mijdt serviceprovider na een datalek

Kaspersky lanceert nieuw MDR-product op basis van machine learning voor MKB

Ruim helft slachtoffers ransomware betaalt losgeld, slechts een kwart krijgt bestanden volledig terug
Kaspersky contact

Logo Kaspersky

info@kaspersky.nl
  www.kaspersky.nl
Kaspersky sociaal

Kaspersky tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis