www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

MCS introduceert een Plug & Play IoT-oplossing ‘as a service’ beschikbaar voor elke organisatie

Na het succes van Private Connect LTE en LoRa introduceert MCS nu ook Private Connect SensDesk. Een laagdrempelige IoT-oplossing die organisaties de mogelijkheid biedt om real-time inzicht te hebben in hun processen. Het is een complete plug & play IoT-oplossing. Het bevat alle onderdelen om eenvoudig, veilig en schaalbaar een IoT-oplossing op te zetten, van sensor tot aan dashboard. Organisaties kiezen zelf wat zij willen meten.

Private Connect SensDesk biedt organisaties een betrouwbare oplossing voor het op afstand monitoren en bewaken van onder andere temperatuur, luchtkwaliteit, waterlek- en bewegingsdetectie en apparatuur. De data wordt weergegeven in overzichtelijke dashboards en grafieken. Gebruikers kunnen in één oogopslag de data analyseren en alarmeringen beheren. Ook hebben zij de mogelijkheid om gecertificeerde periodieke rapporten per e-mail te ontvangen. Door de eenvoud van de installatie en het gebruiksgemak is Private Connect SensDesk perfect geschikt voor het MKB.

MCS ontzorgt met een IoT-oplossing voor vast maandelijks bedrag
MCS heeft deze oplossing geperfectioneerd in een dienst die organisaties voor een vast bedrag per maand kunnen afnemen. Het maandbedrag wordt berekend per gateway en niet per sensor. MCS levert de juiste sensor, hardware met connectiviteit, portal én support. Klanten kunnen zo zorgeloos gebruik maken van de oplossing en zich bezig houden met wat echt belangrijk is. Hun bedrijf.

Bas Piek, commercieel directeur MCS Benelux, zegt het volgende over de introductie van Private Connect SensDesk: “IoT wordt vaak nog gezien als complex. En dat weerhoudt MKB’ers er vaak van om de stap naar digitalisatie te zetten. Met Private Connect SensDesk hebben wij alle complexiteit weggenomen. Iedere Telecom en ICT partner kan zijn klanten nu eenvoudig voorzien van een betrouwbare en schaalbare IoT-oplossing. Voor bijvoorbeeld een slagerij om de koelinstallaties te monitoren, om op kantoor CO2 en temperatuur te meten of in de horeca om waterlekken te detecteren. Bijna alles is te meten en dat voor een vast bedrag per maand inclusief dashboarden en alarmering.”

Private Connect SensDesk bevordert de digitale transformatie voor organisaties
Met de huidige gezondheidscrisis en technologische ontwikkelingen kunnen organisaties niet meer achterblijven met het slimmer en veiliger maken van processen. Nu is de tijd voor innovatie. Sensoren verzamelen eenvoudig data over bijvoorbeeld temperatuur, luchtvochtigheid, bewegingen en waterlekken. Met deze data kunnen gebruikers bedrijfsprocessen en (openbare) gebouwen real-time monitoren en beheren. Alleen zo bereiken organisaties het beste resultaat – bedrijfsprocessen veiliger, efficiënter en duurzamer uitvoeren. Data is het nieuwe goud. Het levert gebruikers kostenreductie en voorsprong op.

Een Private Connect SensDesk IoT-oplossing is perfect voor onder andere de retail sector, openbare gebouwen zoals scholen en medische locaties, industriële omgevingen, magazijnen en de transportsector.

Over MCS
Complexe techniek simpel maken. Dat is onze missie. Zo kan iedereen zorgeloos gebruik maken van innovatieve IoT-oplossingen. En maken we sinds onze oprichting in 1997 het dagelijks werk en leven van mensen makkelijker, veiliger en duurzamer. Dat doen wij door samen te werken met zorgvuldig gekozen partners. Wij ondersteunen hen in het opzetten en leveren van succesvolle Managed loToplossingen en veilige Private netwerken. Op die manier wordt onze jarenlange vakkennis verbonden met de kennis van partners in veel verschillende sectoren. Ook bieden wij de benodigde hardware en softwarecomponenten voor deze netwerken.

Voor meer informatie over MCS Benelux of Private Connect SensDesk ga je naar:

www.mcs-nl.com

www.sensdesk.nl
Laatste van MCS B.V.
Razendsnel draadloze LoRa-sensoren koppelen aan een gebouwbeheersysteem met nieuwe MCS LoRa-2-GBS Gateway

MCS genomineerd voor Computable Awards 2021

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren
Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET

De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
MCS B.V. contact

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks