www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

MCS introduceert een Plug & Play IoT-oplossing ‘as a service’ beschikbaar voor elke organisatie

Na het succes van Private Connect LTE en LoRa introduceert MCS nu ook Private Connect SensDesk. Een laagdrempelige IoT-oplossing die organisaties de mogelijkheid biedt om real-time inzicht te hebben in hun processen. Het is een complete plug & play IoT-oplossing. Het bevat alle onderdelen om eenvoudig, veilig en schaalbaar een IoT-oplossing op te zetten, van sensor tot aan dashboard. Organisaties kiezen zelf wat zij willen meten.

Private Connect SensDesk biedt organisaties een betrouwbare oplossing voor het op afstand monitoren en bewaken van onder andere temperatuur, luchtkwaliteit, waterlek- en bewegingsdetectie en apparatuur. De data wordt weergegeven in overzichtelijke dashboards en grafieken. Gebruikers kunnen in één oogopslag de data analyseren en alarmeringen beheren. Ook hebben zij de mogelijkheid om gecertificeerde periodieke rapporten per e-mail te ontvangen. Door de eenvoud van de installatie en het gebruiksgemak is Private Connect SensDesk perfect geschikt voor het MKB.

MCS ontzorgt met een IoT-oplossing voor vast maandelijks bedrag
MCS heeft deze oplossing geperfectioneerd in een dienst die organisaties voor een vast bedrag per maand kunnen afnemen. Het maandbedrag wordt berekend per gateway en niet per sensor. MCS levert de juiste sensor, hardware met connectiviteit, portal én support. Klanten kunnen zo zorgeloos gebruik maken van de oplossing en zich bezig houden met wat echt belangrijk is. Hun bedrijf.

Bas Piek, commercieel directeur MCS Benelux, zegt het volgende over de introductie van Private Connect SensDesk: “IoT wordt vaak nog gezien als complex. En dat weerhoudt MKB’ers er vaak van om de stap naar digitalisatie te zetten. Met Private Connect SensDesk hebben wij alle complexiteit weggenomen. Iedere Telecom en ICT partner kan zijn klanten nu eenvoudig voorzien van een betrouwbare en schaalbare IoT-oplossing. Voor bijvoorbeeld een slagerij om de koelinstallaties te monitoren, om op kantoor CO2 en temperatuur te meten of in de horeca om waterlekken te detecteren. Bijna alles is te meten en dat voor een vast bedrag per maand inclusief dashboarden en alarmering.”

Private Connect SensDesk bevordert de digitale transformatie voor organisaties
Met de huidige gezondheidscrisis en technologische ontwikkelingen kunnen organisaties niet meer achterblijven met het slimmer en veiliger maken van processen. Nu is de tijd voor innovatie. Sensoren verzamelen eenvoudig data over bijvoorbeeld temperatuur, luchtvochtigheid, bewegingen en waterlekken. Met deze data kunnen gebruikers bedrijfsprocessen en (openbare) gebouwen real-time monitoren en beheren. Alleen zo bereiken organisaties het beste resultaat – bedrijfsprocessen veiliger, efficiënter en duurzamer uitvoeren. Data is het nieuwe goud. Het levert gebruikers kostenreductie en voorsprong op.

Een Private Connect SensDesk IoT-oplossing is perfect voor onder andere de retail sector, openbare gebouwen zoals scholen en medische locaties, industriële omgevingen, magazijnen en de transportsector.

Over MCS
Complexe techniek simpel maken. Dat is onze missie. Zo kan iedereen zorgeloos gebruik maken van innovatieve IoT-oplossingen. En maken we sinds onze oprichting in 1997 het dagelijks werk en leven van mensen makkelijker, veiliger en duurzamer. Dat doen wij door samen te werken met zorgvuldig gekozen partners. Wij ondersteunen hen in het opzetten en leveren van succesvolle Managed loToplossingen en veilige Private netwerken. Op die manier wordt onze jarenlange vakkennis verbonden met de kennis van partners in veel verschillende sectoren. Ook bieden wij de benodigde hardware en softwarecomponenten voor deze netwerken.

Voor meer informatie over MCS Benelux of Private Connect SensDesk ga je naar:

www.mcs-nl.com

www.sensdesk.nl
Laatste van MCS B.V.
Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Ontdek de belangrijkste IoT-ontwikkelingen tijdens de MCS ‘Smart Week of IoT’ van 20-23 april

VTM sluit strategisch Managed IoT-partnerschap met MCS
MCS B.V. contact

Logo MCS B.V.

info@mcs-nl.com
  www.mcs-nl.com
MCS B.V. sociaal

MCS B.V. tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo SurveyMonkey
Logo Schneider Electric
Logo NorthC Datacenters