www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: ItsaRep

Western Digital vergroot capaciteit van draagbare SSD’s naar 4TB

Western Digital Corp. vergroot de capaciteit van vier draagbare SSD's in het portfolio naar 4TB. De nieuwe schijven zijn erop gebouwd om te voldoen aan de huidige hoge kwaliteitseisen aan content. De SSD’s bieden gamers, creatieve professionals en andere contentontwikkelaars de prestaties, duurzaamheid en grotere capaciteit die ze nodig hebben om bestanden te creëren, te bewerken en op te slaan.

Vier nieuwe 4TB draagbare SSD’s
De nieuwe producten zijn ontworpen om de steeds groter wordende bestanden van zowel consumenten als professionals betrouwbaar op te slaan. Of het nu gaat om een gamer die zijn game-opslag uit wil breiden, een gezin dat waardevolle herinneringen wil bewaren of een fotograaf die zijn perfecte shot wil editen.

SanDisk Extreme Pro Portable SSD
  • Snel opslaan en verplaatsen van data dankzij krachtige NVMe solid-state prestaties met tot 2000 MB/s lees- en schrijfsnelheden. Het chassis van gesmeed aluminium fungeert als heatsink om hogere langdurige snelheden te leveren in een draagbare vormfactor.
  • De 4TB SanDisk Extreme Pro Portable SSD is naar verwachting later dit kwartaal verkrijgbaar bij geselecteerde retailers en de Western Digital Store. De adviesprijs is € 951,99.
SanDisk Extreme Portable SSD
  • NVMe solid-state prestaties met leessnelheden tot 1050 MB/s en schrijfsnelheden tot 1000 MB/s.
  • Voor extra duurzaamheid biedt de drive een valbescherming tot twee meter en IP55 water- en stofbestendigheid.
  • De 4TB SanDisk Extreme Portable SSD is naar verwachting later dit kwartaal verkrijgbaar bij geselecteerde retailers en de Western Digital Store. De adviesprijs is € 827,99.
WD_Black P50 Game Drive SSD
  • Deze schijf is speciaal gebouwd voor gamers. Leessnelheden tot 2000 MB/s zorgen voor verkorte laadtijden en snellere gameplay.
  • De drive is compatibel met pc, PlayStation 4- en Xbox One-gamebibliotheek.
  • De 4TB WD_Black P50 Game Drive SSD is naar verwachting later dit kwartaal verkrijgbaar bij geselecteerde retailers en de Western Digital Store. De adviesprijs is € 832,99.
WD My Passport SSD
  • Stijlvol en duurzaam metalen ontwerp in diverse kleuren, waaronder grijs, blauw, rood, goud en zilver.
  • Schok- en trillingsbestendig en valbestendig tot 1,98 m.
  • Razendsnelle NVMe-technologie met leessnelheden tot 1050 MB/s en schrijfsnelheden tot 1000 MB/s.
  • De 4TB WD My Passport SSD is naar verwachting later dit kwartaal verkrijgbaar bij geselecteerde retailers en de Western Digital Store. De adviesprijs is € 827,99.
“Met het verhogen van de capaciteit van deze SSD’s breekt een nieuw tijdperk voor onze opslagoplossingen aan en spelen we in op de capaciteit en prestaties waar onze klanten om vragen”, zegt Jim Welsh, senior vice president en general manager Consumer Solutions Products bij Western Digital. “Onze opslagproducten worden gebruikt door miljoenen professionals en consumenten over de hele wereld, en we blijven technologie verbeteren om de prestaties, de betrouwbaarheid en de oplossingen te leveren die zij nodig hebben.”

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WDWD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digital vergroot capaciteit van draagbare SSD’s naar 4TB

Western Digital introduceert draadloze opladers met automatische back-up

Western Digital sluit partnership met RAIDIX om opslagprestaties van enterprise NVMe SSD’s te verbeteren
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Alleeninkt.nl
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Offorte
Logo AtMost
Logo SoftApp BV
Logo QuandaGo
Logo DATPROF
Logo Avaap
Logo Fastbyte
Logo Leadgate Europe
Logo Xdroid
Logo Qualogy
Logo NewChannel
Logo QuandaGo
Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense