Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: LEWIS

Aston Martin keert terug in Formule 1

Legendarisch Brits merk start nieuw tijdperk met Cognizant als titelpartner

Amsterdam, 7 januari 2021 – Aston Martin keert terug in de Formule 1. Na ruim een jaar van voorbereidingen maakt het Britse automerk dat officieel bekend. Onder de naam ‘Aston Martin Cognizant Formula One™ Team’ wordt het nieuwe raceteam een uithangbord voor de maker van exclusieve bolides.

In een sport waarin technologie en innovatie van essentieel belang zijn, heeft Cognizant een sleutelrol in de samenwerking. Niet alleen als sponsor of als dienstverlener achter de schermen: Cognizant gaat ondersteunen als digitale transformatiepartner voor Aston Martin. De meerjarige samenwerking moet een impuls van energie geven aan de terugkeer van Aston Martin in F1. Cognizant versterkt het team met de beste IT-infrastructuur en de beste softwareoplossingen die in de markt verkrijgbaar zijn.

Het nieuws komt gelijktijdig met de lancering van een nieuwe website voor het raceteam, en vernieuwing van de social media-kanalen. De officiële Instagram, Twitter, Facebook, YouTube, TikTok en LinkedIn-profielen van Aston Martin worden verrijkt met betere, diepere inzichten voor fans dan ooit tevoren. De komende weken neemt Aston Martin fans mee achter de schermen, om zo de spanning op te bouwen voor de terugkeer van het merk in de Grand Prix, voor het eerst in meer dan zes decennia.

In maart maakt het merk een deel van de uitstraling van de racewagens bekend, op het hoofdkantoor in Gaydon, Engeland. Aston Martin presenteert dan ook de teamracers, met daarin viervoudig wereldkampioen Sebastian Vettel en Lance Stroll, die meerdere malen het podium haalde in een Grand Prix.

Lawrence Stroll, voorzitter van het Aston Martin Cognizant Formula One™ Team: “De terugkeer van Aston Martin in Formule 1, na ruim zestig jaar, is een mijlpaal in de historie van de sport. Iedereen weet waar Aston Martin voor staat. Door aan Formule 1 mee te doen, brengen we de kernwaarden van het merk naar nieuwe plaatsen. We bouwen daarbij verder op de basis die vorige teams bouwden. We zijn er trots op dit avontuur samen met Cognizant aan te gaan. Met de technische uitdagingen van de digitale revolutie kunnen we ons geen geschiktere, waardevollere partner voorstellen. Samen maken we Aston Martin één van de beste teams in de sport.”

Brian Humphries, CEO bij Cognizant: “We hebben er ontzettend veel zin in als titelpartner bij het Aston Martin Cognizant Formula One™ Team aan te sluiten. Onze merken hebben veel met elkaar gemeen. We zijn beiden innovatieve, op de toekomst gerichte organisaties die snel vooruit willen. We hebben focus en zijn koplopers in onze markten. We begrijpen de kracht van de huidige geavanceerde technologieën, en hoe je die gebruikt om unieke klantervaringen te creëren. Dit partnership gaat beide partijen enorm versterken.”

Lees hier het volledige Engelstalige persbericht

Over Cognizant
Cognizant (Nasdaq-100: CTSH) is een van 's werelds grootsteprofessioneledienstverleners. De organisatie helpt klanten hun business-, operationele en technologiemodellen te transformeren voor het digitale tijdperk. De unieke marktgerichte en adviserende benadering van Cognizant ondersteunt klanten bij het creëren en implementeren van een innovatievere en efficiëntere bedrijfsvoering. Cognizant heeft zijn hoofdkantoor in de VS, staat in de Fortune 500-lijst op nummer 194 en wordt gezien als een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld. Lees meer over hoe Cognizant organisaties begeleidt bij het bereiken van digitaal leiderschap op www.cognizant.com of volg ons via @Cognizant.

About Aston Martin Cognizant Formula One™ Team
After more than 60 years away from Formula One, Aston Martin returns to Grand Prix racing in 2021. With one of the most iconic emblems in the world emblazoned above the garages and a team of over 450 passionate men and women at its heart, this is a team with both a rich heritage and a fresh perspective – bringing new energy to the sport with a determination to shake up the order and compete at the sharp end.

A growing family, where like-minded people from all walks of life are encouraged to be a part of our journey and given a platform to thrive, our mission is to use the global platform of motorsport to engage a new wave of fans – showcasing the technology and innovation which live at our core while representing the values that resonate with the changing world in which we live.

The new age of Aston Martin Cognizant Formula One™Team begins here: www.astonmartinf1.com

Voor meer persinformatie kunt u contact opnemen met Ingrid van den Nieuwenhof of Iskander de Lange van LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail: cognizantNL@teamlewis.com
Laatste van Cognizant
Cognizant to Acquire Linium

Cognizant neemt Servian over

Aston Martin keert terug in Formule 1
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Cognizant contact

Logo Cognizant

Cognizant sociaal

Cognizant tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise