Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LEWIS

Aston Martin keert terug in Formule 1

Legendarisch Brits merk start nieuw tijdperk met Cognizant als titelpartner

Amsterdam, 7 januari 2021 – Aston Martin keert terug in de Formule 1. Na ruim een jaar van voorbereidingen maakt het Britse automerk dat officieel bekend. Onder de naam ‘Aston Martin Cognizant Formula One™ Team’ wordt het nieuwe raceteam een uithangbord voor de maker van exclusieve bolides.

In een sport waarin technologie en innovatie van essentieel belang zijn, heeft Cognizant een sleutelrol in de samenwerking. Niet alleen als sponsor of als dienstverlener achter de schermen: Cognizant gaat ondersteunen als digitale transformatiepartner voor Aston Martin. De meerjarige samenwerking moet een impuls van energie geven aan de terugkeer van Aston Martin in F1. Cognizant versterkt het team met de beste IT-infrastructuur en de beste softwareoplossingen die in de markt verkrijgbaar zijn.

Het nieuws komt gelijktijdig met de lancering van een nieuwe website voor het raceteam, en vernieuwing van de social media-kanalen. De officiële Instagram, Twitter, Facebook, YouTube, TikTok en LinkedIn-profielen van Aston Martin worden verrijkt met betere, diepere inzichten voor fans dan ooit tevoren. De komende weken neemt Aston Martin fans mee achter de schermen, om zo de spanning op te bouwen voor de terugkeer van het merk in de Grand Prix, voor het eerst in meer dan zes decennia.

In maart maakt het merk een deel van de uitstraling van de racewagens bekend, op het hoofdkantoor in Gaydon, Engeland. Aston Martin presenteert dan ook de teamracers, met daarin viervoudig wereldkampioen Sebastian Vettel en Lance Stroll, die meerdere malen het podium haalde in een Grand Prix.

Lawrence Stroll, voorzitter van het Aston Martin Cognizant Formula One™ Team: “De terugkeer van Aston Martin in Formule 1, na ruim zestig jaar, is een mijlpaal in de historie van de sport. Iedereen weet waar Aston Martin voor staat. Door aan Formule 1 mee te doen, brengen we de kernwaarden van het merk naar nieuwe plaatsen. We bouwen daarbij verder op de basis die vorige teams bouwden. We zijn er trots op dit avontuur samen met Cognizant aan te gaan. Met de technische uitdagingen van de digitale revolutie kunnen we ons geen geschiktere, waardevollere partner voorstellen. Samen maken we Aston Martin één van de beste teams in de sport.”

Brian Humphries, CEO bij Cognizant: “We hebben er ontzettend veel zin in als titelpartner bij het Aston Martin Cognizant Formula One™ Team aan te sluiten. Onze merken hebben veel met elkaar gemeen. We zijn beiden innovatieve, op de toekomst gerichte organisaties die snel vooruit willen. We hebben focus en zijn koplopers in onze markten. We begrijpen de kracht van de huidige geavanceerde technologieën, en hoe je die gebruikt om unieke klantervaringen te creëren. Dit partnership gaat beide partijen enorm versterken.”

Lees hier het volledige Engelstalige persbericht

Over Cognizant
Cognizant (Nasdaq-100: CTSH) is een van 's werelds grootsteprofessioneledienstverleners. De organisatie helpt klanten hun business-, operationele en technologiemodellen te transformeren voor het digitale tijdperk. De unieke marktgerichte en adviserende benadering van Cognizant ondersteunt klanten bij het creëren en implementeren van een innovatievere en efficiëntere bedrijfsvoering. Cognizant heeft zijn hoofdkantoor in de VS, staat in de Fortune 500-lijst op nummer 194 en wordt gezien als een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld. Lees meer over hoe Cognizant organisaties begeleidt bij het bereiken van digitaal leiderschap op www.cognizant.com of volg ons via @Cognizant.

About Aston Martin Cognizant Formula One™ Team
After more than 60 years away from Formula One, Aston Martin returns to Grand Prix racing in 2021. With one of the most iconic emblems in the world emblazoned above the garages and a team of over 450 passionate men and women at its heart, this is a team with both a rich heritage and a fresh perspective – bringing new energy to the sport with a determination to shake up the order and compete at the sharp end.

A growing family, where like-minded people from all walks of life are encouraged to be a part of our journey and given a platform to thrive, our mission is to use the global platform of motorsport to engage a new wave of fans – showcasing the technology and innovation which live at our core while representing the values that resonate with the changing world in which we live.

The new age of Aston Martin Cognizant Formula One™Team begins here: www.astonmartinf1.com

Voor meer persinformatie kunt u contact opnemen met Ingrid van den Nieuwenhof of Iskander de Lange van LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail: cognizantNL@teamlewis.com
Laatste van Cognizant
Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

70 procent Europese organisaties zet al AI in

De toekomst van IT innovaties in vijf opvallende steden
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Cognizant contact

Logo Cognizant

Cognizant sociaal

Cognizant tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf