www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Archetype Agency BV

Debby Slofstra nieuwe Country President bij Schneider Electric

Schneider Electric, leider in digitale transformatie van energiemanagement en automatisering, kondigt vandaag de benoeming van Debby Slofstra aan als nieuwe Country President in Nederland. Slofstra is op 1 januari 2021 gestart in haar nieuwe rol en volgt hiermee Paul Bron op die binnen Schneider Electric Vice President Ecommerce voor Europa wordt.

Slofstra richt zich in haar nieuwe rol op verdere groei van Schneider Electric dat onmisbare technologie biedt voor een duurzame toekomst. Dit doet de organisatie met energietechnologie en automatiseringsoplossingen voor onder meer woningen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en de industrie. Binnen Schneider Electric werkte Slofstra sinds oktober 2017 als Vice President Building in Nederland waar zij verantwoordelijk was voor de divisie die bedrijven helpt bij het bouwen en beheren van energie-efficiëntere, duurzamere en gebruiksvriendelijkere gebouwen. Voor Schneider Electric werkte Slofstra als Commercial Director bij Honeywell Building Solutions.

Debby Slofstra: “We gaan ons dit jaar bij vol enthousiasme inzetten om Schneider Electric Nederland verder te laten groeien en onze klanten te helpen met hun digitale transformatie. Met onze partners zetten we ons daarnaast hard in om onze ambities op het gebied van energie-efficiëntie en duurzaamheid waar te maken.”

Paul Bron start als Vice President Ecommerce Europe
Paul Bron gaf leiding aan de Nederlandse organisatie van Schneider Electric sinds 2015 in Nederland. Voor deze tijd werkte Bron als Vice President van de Nederlandse IT-divisie en was hij EMEA General Manager voor APC, wat in 2007 werd overgenomen door Schneider Electric. Als Vice President Ecommerce wordt Bron verantwoordelijk voor de digitale groei van de organisatie in Europa.
Paul Bron: “Binnen Schneider Electric heb ik de afgelopen jaren in veel uitdagende functies gewerkt en ik ben dan ook blij wederom een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen Schneider. Debby Slofstra heeft zich de afgelopen jaren bewezen als sterke leider, dus draag ik het stokje met een gerust hart aan haar over.”

Over Schneider Electric
Het doel van Schneider is om iedereen in staat te stellen het meeste uit onze energie en hulpbronnen te halen en zo vooruitgang te boeken en verduurzaming te garanderen voor iedereen. We noemen dit Life Is On.

Onze missie is om jouw digitale partner te zijn voor duurzaamheid en efficiëntie.

We stimuleren digitale transformatie door de integratie van toonaangevende proces- en energietechnologieën, end point-naar-cloud-verbindende producten, bedieningselementen, software en diensten gedurende de gehele levenscyclus. Hierdoor wordt geïntegreerd bedrijfsbeheer mogelijk gemaakt voor huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.
Van alle internationale bedrijven zijn wij het meest lokaal actief. We zijn voorstanders van open standaarden en partnerschap in ecosystemen waarbij de passie voor onze gedeelde inclusieve en krachtige waarden en een betekenisvol doel naar voren komt.
Laatste van Schneider Electric
Schneider Electric lanceert nieuw partnerprogramma: Edge Software & Digital Services

TechBinder kan sneller innoveren door partnership met Schneider Electric

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

Logo Archetype Agency BV
Schneider Elec.. contact

Logo Schneider Electric

+31(0)23 5 124 124
  www.schneider-electric.nl
Schneider Elec.. sociaal

Schneider Elec.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Cellnex