www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Clarity Benelux

Zoom: het communicatieplatform van GOODBYE 2020

Amsterdam, 29 december 2020 - Zoom Video Communications, Inc. is door festivalorganisator Follow The Beat gekozen als het communicatieplatform voor GOODBYE 2020, het alternatieve online nieuwjaarsfeest voor jongeren. Het digitale festival bestaat uit tientallen verschillende streams waaraan honderden Nederlandse artiesten en organisaties meewerken. Dankzij Zoom kunnen deelnemers aan het gratis event eenvoudig contact leggen met andere online festivalgangers in dezelfde stream. Familie en vrienden kunnen afspreken in aparte ruimtes waar ze de optredens als ze dat willen in besloten kring kunnen volgen.

Via goodbye2020.nl kiezen deelnemers zelf welke optredens ze willen volgen van artiesten als De Jeugd van Tegenwoordig, Douwe Bob, Fedde Le Grand, Felix da Housecat, Howard Komproe, Jeangu Macrooy, Sam Feldt, Snelle, Sunnery James & Ryan Marciano, Suzan & Freek, Tino Martin, Partyraiser, Willie Wartaal en Yellow Claw. Op de 50 streams komen zo goed als alle muziekstromingen aan bod: van Nederlandstalig tot drum & bass, techno tot trance, harde stijlen tot hiphop. Het volledige programma met alle artiesten en de diverse beschikbare live streams zijn terug te vinden op goodbye2020.nl. Inschrijven voor het festival en uitnodigingen versturen is nu al mogelijk via de website.

Dankzij Zoom kunnen tot wel 100.000 jongeren met elkaar in contact komen door tijdens het festival deel te nemen aan de bijbehorende Zoom meetings. Die Zoom meetings worden als live stream beschikbaar gesteld op de festivalsite en zijn hiermee zichtbaar voor iedereen. Follow The Beat neemt met partners de technische organisatie voor zijn rekening en zorgt dat moderators de leukste huiskamers in het spotlicht zetten. Iedere stream heeft zijn eigen openbare meeting, maar deelnemers kunnen via de festivalsite ook besloten meetingrooms openen waar alleen bekenden toegang toe krijgen.

Deelnemen aan de Zoom meetings is zoals altijd extreem eenvoudig: download de app en volg de link in de uitnodiging. Speciaal voor de feestdagen heeft Zoom de tijdlimiet verwijderd voor de gratis versie, die normaal gesproken op 40 minuten staat. Ook gebruikers van de gratis app kunnen daardoor onbeperkt Zoomen van 10:00 uur ’s ochtends op woensdag 30 december tot zaterdag 2 januari om 6:00 uur in de ochtend.

Maarten Schulz, grondlegger van Follow The Beat, bedacht GOODBYE 2020 als alternatief om tijdens de jaarwisseling, ondanks corona, toch met meer dan twee vrienden bij elkaar te kunnen komen. Het event wordt financieel gesteund door de overheid, als extra stimulans om met name jongeren te bewegen tijdens de jaarwisseling fysiek afstand te bewaren. Diverse grote steden en gemeenten hebben het initiatief inmiddels omarmd door lokale streams aan te bieden. De streams van GOODBYE 2020 zijn van 31 december, 17:00 uur tot 1 januari, 05:00 uur te bekijken.

Over Zoom
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) brengt teams samen in een frictieloze video-omgeving zodat ze meer gedaan krijgen. Ons gemakkelijke, betrouwbare en innovatieve video-first communicatieplatform ondersteunt videomeetings, audiomeetings, webinars en chatgesprekken op zowel desktops, telefoons, mobiele apparaten en conferencesystemen. Zoom helpt ondernemingen betere gebruikerservaringen op te zetten met marktleidende integraties met zakelijke apps, en met development-tools waarmee aangepaste workflows kunnen worden opgezet. Zoom is opgericht in 2011, is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en heeft wereldwijd lokale kantoren. Bezoek voor meer informatie zoom.us en volg @zoom_us.

Zoom Persdesk
Karin van Geelen
Zoom@Clarity.pr
Laatste van Zoom
Zoom luidt nieuw communicatietijdperk in met geplande innovaties

Neat ontvangt 30 miljoen dollar extra investering van Zoom om innovatie in video-samenwerking voor de hybride werkomgeving voort te zetten

Voor Zoom draait de toekomst van kantoorwerk niet langer om het kantoor
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Kaspersky publiceert zijn eerste Transparency Report

Xperit onderdeel van AXELIO, een nieuwe groep Microsoft-partners

Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

Vier op de vijf supportprofessionals hoort zaken die voor de rest van de organisatie nog geheim zijn

Barracuda lanceert ‘cloud-native’ security om de implementatie van Secure Access Service Edge (SASE) te versnellen

Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Financieel verantwoordelijken willen dat de vrije ruimte in werkkostenregeling blijvend verhoogd wordt naar 3 procent

Slechts helft huishoudens verandert standaard wachtwoord wifi-netwerk

GrassGreener slaat handen ineen met Twegos om visie op werving breder in te zetten

Gelijkheid, diversiteit en inclusie: goed voor de medewerkers, maar ook goed voor het bedrijf?

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

CCS benoemt Winfried van Holland als nieuwe CTO

Economie Randstad relatief hard getroffen in coronacrisis
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Lubbers De Jong
Logo Schoevers