Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Clarity Benelux

Boomi helpt klanten nog sneller te moderniseren met AWS

iPaaS-leider voegt elasticiteit en schaalbaarheid toe aan Boomi Data Management met AWS en sluit zich aan bij AWS Public Sector partnerprogramma

Amsterdam, 29 december 2020 – Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™ en toonaangevend leverancier van cloudgebaseerde integration-Platform-as-a-Service-diensten (iPaaS), kondigt vandaag een nauwere samenwerking aan met Amazon Web Services (AWS). Boomi, een AWS Technology Partner, lanceert Boomi Kubernetes Molecule voor AWS Quick Start om klanten op AWS te helpen met moderne en eenvoudige grootzakelijke data-integraties. Daarnaast heeft Boomi zich aangesloten bij het AWS Public Sector Partner Program, om hun focus op overheid, onderwijs en de non-profit sector te versterken.

Boomi zoekt voortdurend naar nieuwe manieren van samenwerking met AWS door kant-en-klare oplossingen te ontwikkelen waarmee klanten sneller applicatie- en event-gestuurde data-integraties kunnen bouwen op het Boomi platform. Boomi Kubernetes Molecule voor AWS Quick Start stelt klanten in staat veel sneller een Boomi Molecule te lanceren op Amazon Elastic Kubernetis Service (Amazon EKS). De Kubernetes Molecule is een aanvulling op het in 2019 gelanceerde Boomi Molecule voor AWS Quick Start. Door honderden processen (die vele dagen in beslag zouden nemen) terug te brengen tot slechts enkele simpele stappen, is het mogelijk een Boomi Molecule binnen een uur uit te rollen. Klanten hebben het voordeel van de schaalbaarheid van een Boomi Molecule op Amazon EKS, terwijl ze tegelijkertijd gebruik kunnen maken van de beschikbare referentiearchitecturen en implementatiehandleidingen.

“We zoeken constant naar nieuwe manieren om onze klanten te helpen met cloudmigraties en moderniseringstrajecten middels een platform-gedreven aanpak die geïntegreerde ervaringen biedt om mensen direct te verbinden met wat ze nodig hebben”, zegt Ed Macosky, Head of Product bij Boomi. “Onze relatie met AWS en de ontwikkeling van de nieuwe Boomi Kubernetes Molecule voor AWS Quick Start stelt klanten in staat betere integraties te leveren. Dankzij een versimpeling van het proces om een elastische Boomi-runtime op grote schaal te lanceren, kunnen klanten hun cloud-moderniseringen in AWS-projecten versnellen.”

Door deel te nemen aan het AWS Public Sector Partner Program helpt Boomi overheidsinstellingen hun applicaties en IT te moderniseren en transformeren, zodat ze burgers en de maatschappij via AWS beter van dienst kunnen zijn. Deelname aan het programma helpt organisaties in het hoger onderwijs ook bij het verbeteren van de weerbaarheid, leren op afstand en herintreding op campussen. Boomi is nu erkend als Authority to Operate (ATO) op AWS Partner. ATO op AWS biedt standaarden op het gebied van beveiliging, autorisatie en monitoring van cloud-diensten en -producten.

De aankondiging van vandaag volgt kort op de recente introductie van de Boomi iPaaS Connector voor AmazonEventBridge, een kant-en-klare integratieconnector. Klanten gebruiken de Boomi Connector voor Amazon EventBridge als startpunt voor hun Amazon EventBridge-integraties.

Klik hier voor meer informatie over de oplossingen van Boomi voor AWS. Aanvullende informatie over Boomi Kubernetes Molecule voor AWS Quick Start is te vinden in dit artikel op de Boomiverse Community.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 12.000 klanten gekozen voor Boomi’s integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Clarity
Karin van Geelen
E-mail: boomi@clarity.pr
Laatste van Dell Boomi
Boomi helpt klanten nog sneller te moderniseren met AWS

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

Boomi kondigt iPaaS-samenwerking aan met Snowflake om cloudmigratie te versnellen en wordt partner met Aible om betere AI-inzichten te leveren
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Techone breidt verder uit met overname IT-bedrijf Lancom

Duurzaamheid moet dringende prioriteit worden voor telecombedrijven

Met het online programma ‘HR de Baas’ krijgt elk mkb-bedrijf zijn HR-administratie op orde

Talent hard nodig voor economisch herstel van Nederland

Avit Group ondersteunt Houthoff in professionaliseringsslag van telefonie- en videoconference-omgeving

Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

NL Leert Door stelt 4 miljoen euro subsidie beschikbaar voor technische opleiders

CmCloudContainer: softwarelicenties direct online beschikbaar door koppeling aan ERP of e-commerce systeem

Industriesector is meer bij de tijd op het gebied van ICT dan andere sectoren

Barracuda Email Threat Scanner detecteert miljoenen aanvallen die worden gemist door de bestaande beveiligingsoplossingen

Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

Razer Kiyo Pro brengt professionele beeldkwaliteit naar videomeetings en streaming

SentinelOne officiële cyberbeveiligingspartner van Aston Martin Cognizant Formula One-team

Gedetecteerde cyberdreigingen stijgen met 20% tot meer dan 62,6 miljard in 2020

Online Payment Platform voegt Mike Palm en Victor Menger toe aan management team

EDB sluit succesvol jaar van hypergroei af

Ruim 4 op de tien vindt het tijd om thuiswerkplek cyberveilig in te richten; ook rol voor werkgever weggelegd

Logo Clarity Benelux
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Maunt
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Red Hat, Inc.
Logo Pegasystems