www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Transfer Solutions ontwikkelt Talent Enable-app voor stichting Everyday Heroes

Applicatie faciliteert banen door snelle en zorgvuldige administratie, communicatie en rapportage

Utrecht - OutSystems-partner Transfer Solutions ontwikkelt binnen slechts drie weken belangeloos de Talent Enable-app voor de stichting Everyday Heroes. De stichting maakt werk mogelijk voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt door het bekostigen van de laatste stap naar een baan. De applicatie digitaliseert verschillende processen op het vlak van administratie, communicatie en rapportage. Dit zorgt er onder andere voor dat de stichting Everyday Heroes meer Power Certificaten, gelden waarmee de laatste stap naar werk wordt bekostigd, kan verwerken en daarmee meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan een baan kan helpen. Transfer Solutions ontwikkelt de applicatie met behulp van het moderne applicatie-ontwikkelplatform van OutSystems. De app integreert met bestaande systemen zoals Exact, Mollie en Carerix. De applicatie wordt ontwikkeld door twee talenten van Transfer Solutions die recent door het bedrijf zijn opgeleid tot OutSystems-developer.

Meer kansen op de arbeidsmarkt
Met behulp van de applicatie is Everyday Heroes beter in staat de inkomende en uitgaande certificaatgelden en de aangevraagde en toegekende bestedingen in kaart te brengen. Tevens optimaliseert de applicatie het aanvraagproces, waarmee meer talenten die nu buitenspel staan aan een baan geholpen worden. Tenslotte verbetert de applicatie het facturatieproces door een koppeling met het Mollie-betaalsysteem en het Exact-boekhoudpakket. Op termijn wordt op basis van machine learning data geïnterpreteerd, worden trends geanalyseerd, en wordt terugkoppeling gegeven aan betrokken partijen. Hiermee is Everyday Heroes in staat nog beter in te spelen op de vraagstukken van certificaathouders en meer mensen een kans te bieden op de arbeidsmarkt.

Sabine de Jong, directeur van Everyday Heroes: “Ik ben heel blij met deze applicatie en de passie van Transfer Solutions en OutSystems om meer mensen mee te laten doen. Zeker in deze tijd is het belangrijk om zoveel mogelijk mensen een kans te bieden op de arbeidsmarkt. Talent de kans bieden zit in het DNA van alle betrokken partijen en dat maakt dit project zo inspirerend.”

Martijn Habraken, business unit manager bij Transfer Solutions: “Ik ben er trots op dat de applicatieontwikkeling voor Everyday Heroes gedaan wordt door twee OutSystems-talenten die wij in zeer korte tijd hebben opgeleid tot waardige developers. Transfer Solutions gelooft in het mantra ‘voordoen, meedoen, zelf doen’, en dat komt in dit hele traject terug. Zowel wijzelf, Everyday Heroes als OutSystems geloven in talent en brengen dat tot uiting door deze app belangeloos te ontwikkelen. We kijken ernaar uit om begin januari een prachtige applicatie op te leveren waar Everyday Heroes op kan bouwen.”

Brigitte Janssen, senior manager field marketing bij OutSystems: “Elke organisatie heeft belang bij solide software en kan daar door de komst van moderne applicatie-ontwikkelplatformen in no-time werk van maken. Dat zien we ook terug in dit vrijwillige initiatief. Transfer Solutions heeft binnen enkele maanden twee developers opgeleid. Zij zijn nu in staat om in enkele weken een volwaardige applicatie te bouwen die is geïntegreerd met bestaande systemen. Met de app kan Everyday Heroes nog beter doen waarvoor ze opgericht is: talent een kans bieden. Ik ben heel verheugd dat ons platform dit mogelijk maakt.”
Laatste van OutSystems
Meerderheid IT-professionals beschouwt technical debt als een van de grootste bedreigingen voor innovatie

OutSystems verkrijgt investering van 150 miljoen dollar en waardering van 9,5 miljard dollar

Transfer Solutions ontwikkelt Talent Enable-app voor stichting Everyday Heroes

Logo Marcommit
OutSystems contact

Logo OutSystems

+31(0)346 583 000
  www.outsystems.com
OutSystems sociaal

OutSystems tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle