www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (18 jaar en 126 dagen geleden)
PR: LEWIS

DE E-BILLING WEBSERVICE VAN SIENNAX VERDER UITGEBREID

Nieuwe versie TeleKnowledge’s Total-e Content™ maakt Siennax’ aanbieding voor content providers compleet

AMSTELVEEN, 25 september 2002 - Siennax International BV, de toonaangevende Application Service Provider, heeft vandaag bekend gemaakt dat zij haar dienstenportfolio voor ondersteuning van e-content providers heeft uitgebreid met de nieuwe versie 3.0 van TeleKnowledge’s Total-e Content™. Siennax is de enige ASP-partner van TeleKnowledge in Europa en heeft deze krachtige billingsoftware geïntegreerd in haar e-business facilitation platform.

Content providers en uitgevers die nu beginnen met het leveren van betaalde diensten via internet of zij die een switch maken van gratis naar betaalde diensten, worden geconfronteerd met nieuwe uitdagingen op het gebied van technologie en business processen. Mensen verwachten immers waar voor hun geld zodra er betaald moet worden: goede kwaliteit, beschikbaarheid, prestatie en vergaande veiligheidsmaatregelen. De belangrijkste restricties worden echter gevormd de beschikbare internet-betaalmechanismen. Deze zijn rigide en gebaseerd op oude ‘shopping cart’ modellen en staan haaks op de vernieuwende kracht van internet en de eisen die het leveren van e-content als betaalde dienst stelt. ‘Juist het kunnen aanbieden van gepersonifieerde diensten, diversiteit in abonnement- en prijsvormen, micro-payments, en het kunnen afrekenen op basis van transacties en daadwerkelijk gebruik zijn belangrijke onderscheidende factoren voor aanbieders van betaalde diensten via internet’ aldus Michiel Steltman, CTO van Siennax, ‘met deze nieuwste versie van Total-e faciliteert Siennax’ billing-oplossing nu vrijwel ieder denkbaar businessmodel.’

Of het nu gaat om ‘value-based rating en billing’, stored value, micro-payments, real-time billing of pre-paid support, klanten kunnen zelf de criteria en mechanismen kiezen en configureren op basis waarvan er afgerekend gaat worden. Daarnaast biedt de Siennax oplossing de mogelijkheid om marketingacties prijstechnisch te ondersteunen, door bijvoorbeeld kortingen te bieden op gecombineerde diensten, trialversies of kwantumkortingen. De 360°-omzetverdeling is in deze versie ook gedetailleerd uitgewerkt, in het geval van toelevering door derden of bijvoorbeeld bij commissieschema’s met auteurs. Tenslotte is het mogelijk om convergent billing in te zetten, waarbij verschillende diensten via een enkele automatische periodieke afrekening kunnen worden verrekend.

Siennax’ e-business facilitation platform biedt naast Billing Services onder andere ook Payment- en Security Services.

Over Siennax International
Siennax, de toonaangevende Application Service Provider (ASP), ondersteunt organisaties die gebruik maken van het internet voor hun zakelijke processen met een breed aanbod van diensten. Siennax beschikt over alle voorzieningen die nodig om internet gerelateerde processen op het hoogste niveau te faciliteren. Zodat bedrijfsprocessen sneller en efficiënter kunnen verlopen, terwijl tegelijkertijd het ‘total cost of computing ownership’ verlaagd wordt.

Klanten kunnen via één URL gebruik maken van Siennax' diensten, ongeacht de verbinding, de locatie of het apparaat waarmee ze dat doen. Siennax heeft hiertoe een volledig veilige toegangsmethode geïmplementeerd (PKI en certificaten). Siennax biedt de mogelijkheid om web-based applicaties van derden te hosten. Daartoe biedt het unieke platform de vier belangrijkste omgevingen: Java middels Bea's Weblogic, Microsoft .Net, Lotus Domino en Open Source (o.a. Apache en MySQL). Deze maatwerkapplicaties kunnen gecombineerd worden met een reeks standaardapplicaties uit de Siennax portfolio zoals bijvoorbeeld beveiligde e-mail, intranet, CRM, e-learning en geavanceerde kennis en (web-)contentmanagement tools. Siennax biedt bovendien als enige ASP in Europa e-billing diensten aan.

Siennax heeft partnerovereenkomsten met onder meer Microsoft, IBM/Lotus, Sun-Netscape, Oracle, SABA, Documentum en Teleknowledge. Voor meer informatie, zie www.siennax.nl.

Siennax, opgericht in mei 1998, is een besloten vennootschap in handen van het management, de medewerkers, Prime Technology Ventures, ABN AMRO Participaties, Residex, BHF Bank (Duitsland), CapMan Capital Management Oy (Finland), Sonera Corporation (Finland) en HGP. Siennax heeft kantoren in Nederland en Duitsland, het hoofdkantoor is gevestigd in Amstelveen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Siennax
Ari Dijkshoorn
T: 020-5478000
E:pr@siennax.com

Laatste van Siemens Nederland N.V.
Siemens levert planningsmodule aan Batenburg Techniek

De vier belangrijkste IoT-pijlers voor fabrikanten om kansen van Industry 4.0 te benutten

MindSphere (Siemens) benoemd tot leider industriële IoT-softwareplatforms
Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Partners VIVES en Infolearn verzorgen infectiepreventie e-learning voor 150.000 zorgprofessionals in opdracht van Vlaamse overheid

Razer introduceert Naga X voor MMO-gamers
Cartridge & Toner gigant Alleeninkt.nl na overname van Inktprecies.nl in race voor marktleiderschap printer-land

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Social Selling met LinkedIn: “Stilletjes verkopen in een digitaal thuiswerktijdperk (en daarna)”

5 krachtige tips om een boekhoudprogramma te kiezen

Myth Busted: 5 hardnekkige misverstanden over elektrisch rijden

Schneider Electric, Enel en het World Economic Forum publiceren het rapport 'Net Zero Carbon Cities: an Integrated approach'

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Dutch IT Channel Datacenter Project is gestart

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience

Tanium en open source-platform OpenCTI verbeteren gezamenlijk informatievoorziening cyberdreigingen

BT wint contract om Nederlandse diplomatieke missies over de hele wereld met elkaar te verbinden

Autohopper ontwikkelt app om franchisenemers meer inzicht te geven in verhuurproces

Flex-Appeal kondigt rebranding aan naar Oneteam

Tessa de Vor, de nieuwe managing director van Adapt Analytics, zet medewerkers op 1

Lavide Holding NV tekent Letter of Intent

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+
Verstreken tijd: 18 jaar en 126 dagen
Siemens Nederl.. contact

Logo Siemens Nederland N.V.

info@siemens.nl
  www.siemens.nl

Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Offorte
Logo AtMost
Logo SoftApp BV
Logo QuandaGo
Logo DATPROF
Logo Avaap
Logo Fastbyte
Logo Leadgate Europe
Logo Xdroid
Logo Qualogy
Logo NewChannel
Logo QuandaGo
Logo Salure
Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.