www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: MCS PR

Pure As-a-Service nu beschikbaar in AWS Marketplace

Pure Storage biedt Cloud Block Store Efficiency Guarantee en flexibele gebruiksmodellen voor moderne databehoeften?

Amsterdam, 16 december 2020 – Voor het vereenvoudigen van mobiliteit van hybride architectuur heeft Pure Storage, een Advanced Technology Partner van Amazon Web Services (AWS) vandaag twee nieuwe aankondigingen gedaan die het voor ondernemingen gemakkelijker maken om storage te implementeren en te gebruiken. Dit zijn Pure as-a-Service in AWS Marketplace en een nieuw Cloud Block Store Efficiency Guarantee-programma om het verbruik van cloudopslag te verminderen, zonder compromissen op het gebied van functionaliteit.

Pure Storage werkt met AWS voor applicaties die in AWS Regions en AWS Outposts draaien en gebruik maken van de flexibiliteit en innovatiemogelijkheden van private, edge, SaaS en clouds tegelijk. De aankondigingen van vandaag zijn de meest recente innovaties die de samenwerking tussen Pure en AWS versterken om te voorzien in de moderne databehoeften van klanten.

Pure as-a-Service helpt bedrijven de voordelen van de cloud, operational excellence en een uitstekende klantervaring te realiseren met een flexibel ‘pay as you go’ model. Hierdoor kunnen capaciteit en performance worden ingezet op de locaties die het meest zinvol zijn voor de organisatie door gebruik te maken van één uniform abonnement, hetzij op locatie, in een colocatiefaciliteit, of in de cloud. Met de beschikbaarheid in AWS Marketplace kunnen AWS-klanten nu Pure as-a-Service capaciteit inzetten op locaties voor workloads in de cloud, on-premises en aan de edge.

“Klanten zijn op zoek naar flexibiliteit en keuzevrijheid bij het opslaan, beheren en consumeren van hun data in de gehele onderneming, als onderdeel van een uitgebreid digitaliseringsinitiatief”, zegt Garth Fort, directeur van Product Management, AWS Marketplace, Amazon Web Services, Inc. “We verwelkomen Pure Storage om onze gezamenlijke klanten meer flexibiliteit, mobiliteit en consistentie te bieden tussen on-premise en edge applicaties die met AWS storage werken.”

Nieuwe Cloud Efficiency Guarantee
Pure's Cloud Efficiency Guarantee programma dat ook vandaag is aangekondigd, stelt klanten in staat om te profiteren van Cloud Block Store op een risicovrije manier met gegarandeerde operationele kostenbesparingen in de cloud. Klanten kunnen vertrouwen op Cloud Block Store van Pure om specifieke efficiëntiewinst te behalen - méér dan met cloud-native storage-opties - ondersteund door Pure as-a-Service kredietgaranties.

“Pure en AWS hebben dezelfde commitment aan klanten met een focus op de cloud-principe van flexibiliteit om de allerbeste technologie te leveren voor klanten”, zegt Michael Sotnick, Vice President, Global Alliances, Pure Storage. “Het hebben van een hybride architectuurstrategie en de juiste technologiepartners helpt organisaties meer te bereiken in de wereld van vandaag.”

Het Pure-portfolio en AWS Ready
  • Pure's unified file en object oplossing, FlashBlade, heeft in september de aanduiding ‘AWS Outposts Ready’ gekregen. Volledig getest en ondersteund, levert FlashBlade voor AWS Outposts een hybride cloud oplossing met all-flash performance, cloud-schaalbaarheid en operationele eenvoud om moderne applicaties te versnellen, cloud native applicatieontwikkeling te ondersteunen en IT-silo's af te breken. Deze combinatie is het eerste portfolio van moderne blok-, snelle bestands- en objectopslag op de markt dat AWS Outposts Ready is. De combinatie zorgt voor vereenvoudigde en bewezen implementatiemogelijkheden voor AWS on-premises en hybride cloudinfrastructuren van klanten en partners.
  • FlashArray heeft onlangs de aanduiding ‘AWS Outposts Ready’ gekregen als onderdeel van het AWS Service Ready Program. Pure Storage FlashArray is getest op gebruiksgemak, performance en hoge beschikbaarheid en is door AWS goedgekeurd om naast Outposts te draaien in datacenters van klanten en partners. Nu biedt Pure FlashArray AWS Outposts-klanten 100% NVMe all-flash block storage van enterprise-klasse om traditionele bedrijfsdatabases, lage latency en lokale dataverwerkingsapplicaties op locatie aan te pakken op een manier die consistent is met AWS-services, API's en tools in de cloud.
Portworx by Pure Storage en AWS
Portworx by Pure Storage is een AWS Advanced Technology Partner en beschikbaar in AWS Marketplace. Het is ontworpen om de voordelen van container-granular storage, dataprotectie, databeveiliging en capaciteitsmanagement te leveren voor applicaties die op Kubernetes draaien. Portworx is een compleet platform voor dataservices en maakt het mogelijk om meer applicaties te draaien op Kubernetes op AWS met de performance, betrouwbaarheid en security van traditionele applicaties. Portworx PX-DR maakt disaster recovery mogelijk tussen AWS Availability Zones en AWS Regions, en met PX-Autopilot kunnen klanten flexibel gebruik maken van AWS storage, waardoor de storagekosten omlaag gaan.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:

Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo MCS PR
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys