ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Archetype Agency BV

Schneider Electric erkend als Vendor Champion in de Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2020

Schneider Electric, de leider in digitale transformatie van energiebeheer en automatisering, is benoemd tot 'Vendor Champion' in de Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2020. Het onafhankelijke channel-onderzoeksbureau Canalys, heeft APC™ by Schneider Electric voor het tweede jaar op rij benoemd tot EMEA Channel Leadership Champion. Dit staat in een nieuw rapport dat deze week is uitgebracht.

De Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2020 beoordeelt de prestaties van leveranciers en creëert tegelijkertijd een wereldwijde benchmarkstandaard voor de technologiesector, verzamelt ervaringen van partners en klanten en zet deze af tegen onder meer winstgevendheid, ondersteuning en marketing. De Champions uit het rapport moeten de hoogste niveaus van partnerondersteuning en betrokkenheid laten zien, terwijl ze tegelijkertijd de behoeftes ondersteunen via supply chain, communicatie, accountbeheer en relaties.

Canalys heeft APC™ by Schneider Electric de titel toegekend op basis van vele factoren. Hierbij zijn de kwaliteit van de technische ondersteuning, de effectiviteit van accountbeheer en het gemak van zakendoen als de belangrijkste succesfactoren genoemd. Daarnaast geeft Canalys aan dat het succes van APC ook te danken is aan het goed luisteren naar partners en het streven naar betere channel-relaties. Dit alles doet APC naast het verbeteren van het prijswinnende partnerprogramma, accountmanagementmogelijkheden, salestraining en marketingstrategie en het bieden van ontwikkeling aan partners in de belangrijkste groeigebieden.

"Het is een grote eer voor ons bedrijf om voor het tweede opeenvolgende jaar als ‘Champion’ te zijn betiteld in de Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2020,’ zegt Rob McKernan, Senior Vice President, Schneider Electric Europe. "Voor ons prijswinnende channelteam is dit een trots moment, omdat het een uitzonderlijk en uitdagend jaar is geweest voor de sector. Dit alles laat het belang zien van innovatie, samenwerking en een benadering waarbij de partner op de eerste plaats staat."

Een award-winning partnerecosysteem
Het nieuwe Canalys-rapport telt vier categorieën: Champions, Contenders, Growers en Stragglers, die allemaal verschillende niveaus van groei, ontwikkeling en erkenning binnen het IT-kanaal laten zien. Canalys beschrijft de matrix als een middel om de prestaties van leveranciers in het IT-kanaal te beoordelen, zowel op basis van feedback als op onafhankelijke analyse met betrekking tot strategie, investering, uitvoering en geplande initiatieven.

APC by Schneider Electric is een van de zeven leveranciers die voor het tweede achtereenvolgende jaar de status van ‘Champion’ weet te behouden, net als onze Alliance Partners HPE en Lenovo. Canalys geeft de titel aan leveranciers die een ‘uitzonderlijke prestatie’ leveren en een strategische toewijding laten zien op het gebied van channel businessmodellen.

Met een voortdurende focus op de ontwikkeling van zijn partnerecosysteem en het creëren van collaboratieve, vooraf geïntegreerde oplossingen, helpt Schneider Electric partners om klanten in nieuwe en opkomende markten van dienst te zijn, de winstgevendheid te vergroten en waarde toe te voegen bij klanten via vendor-agnostische, datagestuurde digitale diensten.

"We voelen ons vereerd dat we opnieuw zijn uitgeroepen tot ‘Champion’ in de Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2020”, zegt David Terry, Vice President, IT Channels, Schneider Electric, Europe. "Ik wil graag al onze partners bedanken voor hun voortdurende inzet om met ons samen te werken, hun bijdragen en feedback om ons te helpen onze partnerervaring te verbeteren, en hun deskundige ondersteuning, die cruciaal is geweest voor klanten in 2020."

Bezoek de website om te zien hoe u een APC by Schneider Electric Channel Partner kunt worden.

Over Schneider Electric
Het doel van Schneider Electric is om iedereen in staat te stellen alles uit beschikbare energie en hulpbronnen te halen en zo vooruitgang te boeken en verduurzaming te garanderen. We noemen dit Life Is On.

Onze missie is om jouw digitale partner te zijn voor duurzaamheid en efficiëntie.

We stimuleren digitale transformatie gedurende de gehele levenscyclus door integratie van toonaangevende proces- en energietechnologieën met producten, monitoring, software en services die end-point met de cloud verbinden. Hierdoor is geïntegreerd beheer mogelijk voor woningbouw, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Van alle internationale bedrijven zijn wij het meest lokaal actief. We zijn voorstanders van open standaarden en partnerschap in ecosystemen, waarbij de passie voor onze gedeelde waarden, inclusiviteit, elkaar versterken en een betekenisvol doel centraal staan.

Over Canalys
Canalys is opgericht in 1998. We zijn alom bekend geworden vanwege ons onderzoek naar technologiekanalen en smartphones. We bieden leveranciers abonnementsdiensten en projecten op het gebied van kanalen, ondernemingen en opkomende technologie en mobiliteit. We organiseren ook de beste en grootste onafhankelijke channel evenementen in APAC, EMEA en LATAM. We hebben kantoren en teamleden in Europa, Azië, Noord- en Zuid-Amerika.

Laatste van Schneider Electric
Schneider Electric lanceert nieuw partnerprogramma: Edge Software & Digital Services

TechBinder kan sneller innoveren door partnership met Schneider Electric

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

Logo Archetype Agency BV
Schneider Elec.. contact

Logo Schneider Electric

+31(0)23 5 124 124
  www.schneider-electric.nl
Schneider Elec.. sociaal

Schneider Elec.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Visma | Onguard
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0