www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics tekent distributieovereenkomst met IGEL

Houten, 15 december 2020 — Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics heeft een distributieovereenkomst getekend met IGEL om software- en hardware-oplossingen voor het beheren en beveiligen van endpoints te leveren aan de channel-klanten van Arrow. IGEL is leverancier van een next generation besturingssysteem voor cloudwerkplekken. IGEL, leverancier van het Next-Gen Edge OS voor Cloud werkplekken, is erg verheugd over de nieuwe alliantie met Arrow Electronics, Inc., en over het toevoegen vanArrow als value add distributeur.

Balaji Subramanian, Global Channel Chief bij IGEL zegt: "Middels de relaties die Arrow heeft met diverse resellers en solution providers vergroot IGEL haar bereik teneinde ons geavanceerde OS voor cloud-gebaseerde werkomgevingen aan een groeiend aantal eindklanten aan te kunnen bieden. Arrow heeft een sterke reputatie in het IT-kanaal om bedrijven van elke omvang en branche te helpen profiteren van de meest geavanceerde oplossingen van vandaag, van cloud- en data-intelligentie tot beveiliging en IoT. IGEL is een complementaire oplossing voor Arrow’s bestaande portfolio om channel-partners verder te helpen praktische en complete oplossingen van meerdere leveranciers aan hun eindklanten te bieden."

Als 100 procent channel-gericht bedrijf heeft IGEL allianties met een breed internationaal netwerk van channel-partners, waaronder solution providers, resellers en distributeurs, die software en hardware oplossingen leveren voor het beheren en beveiligen van endpoints van eindklanten.

Arrow biedt klanten een uitgebreide reeks cyberbeveiligingsproducten. De overeenkomst tussen IGEL en Arrow geeft klanten van Arrow toegang tot IGEL's portfolio van software en hardware oplossingen, waaronder IGEL OS™, IGEL UD Pocket™ (UDP) en IGEL Universal Management Suite™ (UMS).

Bart van Rheenen,managing director van Arrow’s enterprise computing solutions in de Benelux zegt: “De vraag naar meer en betere beveiliging neemt nog altijd toe. Want naarmate medewerkers wereldwijd er meer en meer voor kiezen om mobieler te werken, neemt het aanvalsoppervlak en de dreiging van cyberaanvallen toe. De distributieovereenkomst met IGEL biedt onze klanten goede en geavanceerde oplossingen voor het beheer en de beveiliging van endpoints.”

Over IGEL
IGEL is de leverancier van een geavanceerd OS voor cloud-gebaseerde werkomgevingen en toonaangevende softwareoplossingen als IGEL OS™, IGEL UD Pocket™ (UDP) en IGEL Universal Management Suite™ (UMS). Deze oplossingen vertegenwoordigen een veiliger, beter beheersbaar en kostenefficiënter platform voor het beheer van endpoints dat ondersteuning biedt voor vrijwel elk x86-apparaat. De software van IGEL kan eenvoudig worden afgenomen in de vorm van twee pakketten, Workspace Edition en Enterprise Management Pack. De in Duitsland ontwikkelde endpoint-oplossingen van IGEL worden geleverd met beheerfunctionaliteit, een hardwaregarantie van vijf jaar en softwareondersteuning. Bedrijven kunnen hiermee forse kostenbesparingen realiseren door de levensduur van endpoints te verlengen en vanuit één dashboardinterface uitgebreide controle te krijgen op alle apparaten waarop IGEL OS draait. IGEL heeft vestigingen in alle delen van de wereld en wordt vertegenwoordigd door partners in ruim 50 landen. Ga voor meer informatie over IGEL naar  www.igel.com.

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics (NYSE:ARW) begeleidt innovatie bij meer dan 175.000 toonaangevende technologieproducenten en serviceproviders. Arrow ontwikkelt technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven verbeteren, en behaalde in 2019 een omzet van $29 miljard. Meer informatie is beschikbaar op fiveyearsout.com.

Foto:

Zittend:
Links: Bart van Rheenen,managing director van Arrow’s enterprise computing solutions in de Benelux
Rechts: Jan Stroombergen, Director Channel Sales IGEL BeNeLux , France and Northern Europe

Staand
Links: Ronald van den Hoek,business unit manager bij Arrow
Midden: Khalid Elyazidi, field sales account manager bij Arrow
Rechts: Jordy Nypels, Channel Manager IGEL Benelux
Laatste van Arrow Electronics
Arrow Electronics breidt ArrowSphere-cloudplatform uit met Fortinet Adaptive Cloud Security

Arrow Electronics geselecteerd door Training Industry in top 20 IT-trainingsbedrijven

Arrow Electronics tekent distributieovereenkomst met IGEL

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo CrowdStrike