www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: Zeekhoe Communicatie

Webfleet Solutions breidt zijn OEM.connect programma uit met BMW en MINI CarData

Klanten kunnen nu eenvoudig en snel profiteren van bruikbare, data driven inzichten bij het gebruik van BMW en MINI CarData

Amsterdam, 10 december 2020 - Webfleet Solutions, Europa's nummer één op het gebied van telematica en onderdeel van Bridgestone, breidt zijn OEM.connect programma uit door gebruik te maken van BMW en MINI CarData. Het programma stelt autofabrikanten in staat om hun voertuigen rechtstreeks aan te sluiten op de WEBFLEET-oplossing voor wagenparkbeheer van Webfleet Solutions, waardoor er geen aftermarket-hardware-installaties meer nodig zijn. Deze geïntegreerde telematica-oplossing maakt het dus sneller, eenvoudiger en goedkoper voor wagenparkbeheerders om te profiteren van de rijke OEM-gegevens. Het enige wat nodig is om de voertuigen aan te sluiten is het voertuigidentificatienummer (VIN).

"Met de recente uitbreiding van onze OEM.connect oplossing kunnen klanten eenvoudig en snel profiteren van bruikbare, data driven inzichten bij het gebruik van BMW en MINI CarData", aldus Taco van der Leij, Vice President Webfleet Solutions Europe. "Voertuigen met ingebouwde connectiviteit zullen WEBFLEET-klaar van de band rollen. Met gegevensbeveiliging en privacy als hoogste prioriteit zal de geïntegreerde oplossing wagenparkbeheerders helpen om de efficiëntie, productiviteit en veiligheid van hun vloot te verhogen.”

Met OEM.connect hebben klanten van BMW en MINI personenauto's toegang tot de standaard WEBFLEET-toepassingen, zoals de rapportage van wagenparkprestaties, ritgegevens, GPS-tracking en brandstofverbruik, zodat ze geïnformeerde, op data gebaseerde beslissingen kunnen nemen en tegelijkertijd de gegevensbeveiliging kunnen garanderen met een ISO/IEC 27001:2013-gecertificeerde service. Directe meldingen rond voertuigdiagnose, bijvoorbeeld waarschuwingen voor de bandenspanning, maken het mogelijk om de toestand van het wagenpark in realtime te controleren, zodat wagenparkbeheerders hun bestuurders veilig kunnen houden en stilstand van het voertuig tot een minimum kunnen beperken. Alle voertuiggegevens worden weergegeven in de WEBFLEET-interface en zijn overal toegankelijk via de mobiele WEBFLEET-app. OEM.connect stelt wagenparkbeheerders met voertuigen van verschillende fabrikanten in hun wagenpark ook in staat om al hun voertuigen op dezelfde gestandaardiseerde manier te bekijken op één platform, wat vergelijking en analyse eenvoudig maakt. "We blijven samenwerken met autofabrikanten op het gebied van telematica om onze klanten de beste, meest innovatieve en handige oplossingen te bieden", voegt Van der Leij toe.

OEM.connect is vanaf januari 2021 beschikbaar in Nederland, Oostenrijk, België, Duitsland, Spanje, Zwitserland, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Polen. Het programma zal in de toekomst ook in andere landen en regio's beschikbaar zijn.

Voor meer informatie over OEM.connect vindt u hier

Over Webfleet Solutions - een dochteronderneming van Bridgestone
Webfleet Solutions is een van 's werelds toonaangevende aanbieders van telematica-oplossingen, gewijd aan wagenparkbeheer, voertuigtelematica en aangesloten autodiensten. Zijn belangrijkste Software-as-a-Service oplossing WEBFLEET wordt door bedrijven van elke omvang gebruikt om de prestaties van voertuigen te verbeteren, brandstof te besparen, bestuurders te ondersteunen en de algehele efficiëntie van het wagenpark te verhogen. Daarnaast biedt Webfleet Solutions diensten voor de verzekerings-, verhuur- en lease-industrie, auto-importeurs en bedrijven die tegemoetkomen aan de behoeften van zowel bedrijven als consumenten. Webfleet Solutions heeft wereldwijd meer dan 50.000 klanten en levert diensten aan automobilisten in meer dan 100 landen, waardoor zij het sterkste lokale ondersteuningsnetwerk in de sector hebben net zoals een breed scala aan sectorspecifieke toepassingen en integraties van derden. Zijn klanten profiteren elke dag van de hoge normen op het gebied van betrouwbaarheid, integriteit en beschikbaarheid van zijn ISO/IEC 27001:2013-gecertificeerde service, die in november 2018 opnieuw met goed gevolg werd geaudit.

Webfleet Solutions is onderdeel van Bridgestone Europe NV/SA ("Bridgestone"), een dochteronderneming van Bridgestone Corporation, een leider in geavanceerde oplossingen en duurzame mobiliteit.

Ga voor meer informatie naar webfleet.com. Volg Webfleet Solutions op Twitter @WebfleetNews. Meer informatie over Bridgestone in de regio EMIA is te vinden op www.bridgestone-emia.com en in de perskamer van Bridgestone.
Laatste van Webfleet Solutions
Webfleet Solut.. contact

Logo Webfleet Solutions

Webfleet Solut.. sociaal

Webfleet Solut.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack