www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics sluit commerciële aggregatie-overeenkomst met Broadcom voor Europese regio's

Houten, 10 december 2020 — Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics kondigt een overeenkomst aan met Broadcom Inc. om de eerste commerciële aggregatie-aanbieder te worden voor Broadcom’s Symantec Enterprise Security-activiteiten in verschillende Europese regio's. De overeenkomst geldt voor de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Scandinavië, het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Deze overeenkomst omvat de support- en channel go-to-market-strategieën voor Symantec's brede portfolio van beveiligingsoplossingen, na de overname van Symantec door Broadcom eind 2019. Volgens de overeenkomst gaat Arrow rechtstreeks technische ondersteuning bieden aan Broadcom's commerciële enterprise klanten en het kanaal ondersteunen door kansen te creëren. Bovendien gaat Arrow verlengingen en vernieuwingen van bestaande overeenkomsten stimuleren en de activering via het partnernetwerk mogelijk te maken.

“Arrow is als geen ander in staat om een breed klantenbestand te ondersteunen met beveiligingsoplossingen en waardevolle dienstverlening binnen Broadcom's wereldwijde cyber beveiligings-aggregatie-programma, gebaseerd op onze bewezen succesvolle dienst bij Symantec gedurende vele jaren”, zegt Alexis Brabant, vice president van EMEA sales voor Arrow's enterprise computing solutions business. “Broadcom is volledig toegewijd aan het kanaal en we zijn blij om onze samenwerking uit te breiden met deze bekende leverancier die de industrie ondersteunt met een breed scala aan oplossingen en om een sleutelrol te spelen in hun wereldwijde netwerk. De commerciële aggregatie-overeenkomst verrijkt ons aanbod van oplossingen aan onze channel-klanten verder en helpt hen de infrastructuur van hun eindgebruikers te beschermen.”

Apay Obang-Oyway, directeur EMEA channel en allianties bij Broadcom, zegt: “Geen enkel bedrijf is immuun voor de voortdurende uitdagingen die de bescherming tegen het steeds groter wordende bedreigingslandschap vereisen en het waarborgen van de naleving van de regelgeving. We zijn verheugd om deze overeenkomst met Arrow te sluiten, omdat we op basis van Arrow’s langdurige samenwerking met Symantec weten dat onze klanten in veilige, deskundige handen zijn.”

Arrow werkt al bijna twintig jaar samen met Symantec en is vastberaden om aanzienlijk te blijven investeren in go-to-market-strategieën en om kanaalinitiatieven te stimuleren. Symantec Endpoint Security en Symantec Email Security Service zijn exclusief beschikbaar via ArrowSphere in EMEA, Arrow's multi-tier cloud-platform.

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics (NYSE:ARW) begeleidt innovatie bij meer dan 175.000 toonaangevende technologieproducenten en serviceproviders. Arrow ontwikkelt technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven verbeteren, en behaalde in 2019 een omzet van $29 miljard. Meer informatie is beschikbaar op fiveyearsout.com.

Foto van Alexis Brabant, vice president van EMEA sales voor Arrow's enterprise computing solutions business
Laatste van Arrow Electronics
TOPdesk en Insocial komen met gezamenlijke dienst voor betere klantbeleving

Loopt een app vaak vast? Negen op de tien stapt over naar de concurrent