www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: ItsaRep

Western Digital sluit partnership met RAIDIX om opslagprestaties van enterprise NVMe SSD’s te verbeteren

Western Digital en storage-software bedrijf RAIDIX werken samen om het potentieel van NVMe-opslag in RAID-toepassingen te maximaliseren. De door RAIDIX-software ondersteunde NVMe RAID kan tot tien miljoen input/output bewerkingen per seconde (IOPs) leveren vanaf twintig schijven. Tevens wordt een breed scala aan RAID-niveaus ondersteund om prestaties te verbeteren en data-integriteit te beschermen.

De samenwerking met RAIDIX helpt integrators en cloudbedrijven om over te stappen van SATA-opslagsystemen naar de snellere NVMe-oplossingen, die aanzienlijk hogere prestaties en lagere latency leveren. Door RAIDIX ERA-software te installeren kunnen klanten eenvoudig de mogelijkheden van RAID-software implementeren op Western Digital Ultrastar NVMe SSD’s. Dit stelt hen in staat om data te beschermen en tegelijkertijd maximaal gebruik te maken van NVMe-prestaties, zonder onnodige bottlenecks tussen de CPU en het opslagsysteem.

Door verwerkte gegevens toe te wijzen in vectorregisters van multi-core CPU's, biedt de RAIDIX NVMe RAID-oplossing snelle controleberekening. Ondertussen wordt verlies van systeemprestaties voorkomen door hybride belasting of een opslagarray herstelmodus. Hierdoor kunnen enterprise infrastructuren beter opschalen naar pieken in de workload door applicaties zoals business intelligence, data-analyse, virtualisatie en ERP.

RAIDIX-software is zonder extra kosten beschikbaar voor bestaande Western Digital NVMe-opslag-klanten, op maximaal acht Western Digital-devices.

“Het maximaliseren van het potentieel van onze Ultrastar NVMe SSD's is cruciaal voor ons om onze klanten het beste van dienst te kunnen zijn in een datagestuurd tijdperk. We zijn altijd op zoek naar manieren waarop we prestaties en de betrouwbaarheid van data-opslag kunnen verbeteren. Het partnership met RAIDIX stelt ons in staat om precies dat te doen”, zegt Davide Villa, directeur bedrijfsontwikkeling EMEAI bij Western Digital. “Legacy SATA-opslagoplossingen kunnen de voortdurende toename van data en cloudopslag niet aan. Samen met RAIDIX bieden we klanten nu een kosteneffectieve, betrouwbare RAID-mogelijkheid om over te stappen van het SATA-protocol naar snelle NVMe-opslag."

"We zijn verheugd om samen te werken met een vertrouwd merk als Western Digital om high-performance RAID-oplossingen mogelijk te maken voor onze klanten. NVMe SSD's zijn nog erg onderbenut, met name als het gaat om netwerkopslagsystemen. We zijn er zeker van dat onze RAID-software ondernemingen helpt bij de noodzakelijke en soepele overgang naar een krachtige NVMe RAID-opslag oplossing die kan voldoen aan de moderne opslagvereisten”, voegt Sergey Fedorov, VP International Sales bij RAIDIX, toe.

Meer informatie via: https://www.raidix.com/solutions/western-digital/era-sn640/

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digital brengt Apex Legends-geheugenkaart uit voor Nintendo Switch

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte

Western Digital vergroot capaciteit van draagbare SSD’s naar 4TB
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys