Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau

Lexmark brengt Markvision Enterprise 4.0 op de markt

Universele configuratie mogelijk voor eenmalige installatie van het volledige printerpark

Naarden – Lexmark, een wereldwijde leider op het gebied van imaging-oplossingen, komt met een belangrijke upgrade van zijn beheeroplossing voor het printerpark, Markvision Enterprise (MVE). De MVE 4.0-software, die vandaag kosteloos beschikbaar is voor Lexmark-klanten, biedt een universele configuratie waarmee gebruikers snel en eenvoudig configuraties kunnen toepassen op alle Lexmark-modellen. Dit kan worden opgeschaald tot duizenden printers en multifunctionals die op het netwerk zijn aangesloten.

“Enterprise-klanten zoeken naar manieren om beveiliging te verbeteren en tegelijkertijd hun IT-personeel minder te belasten. We hebben het beheer van Markvision Enterprise verbeterd met deze wensen in het achterhoofd", aldus Peter Heinen, Enterprise Director Lexmark Benelux. "MVE 4.0 biedt verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en veiligheid, waardoor het beheer van alle printers en multifunctionals binnen het netwerk eenvoudiger wordt. De geavanceerde en toch gebruiksvriendelijke toolset maakt het makkelijker dan ooit om zowel de apparaatinstellingen als het beveiligingsbeleid te configureren en te updaten via één enkele tool.”

MVE 4.0 is een belangrijk component van de ‘Ontworpen voor veiligheid'-aanpak van Lexmark voor beveiliging en gegevensbescherming. De tool is ontworpen om optimale bescherming te bieden voor elk apparaat binnen het netwerk. Met de nieuwe universele configuratiefunctie kunnen gebruikers één enkele configuratie creëren en deze toepassen op elk Lexmark-model, zelfs op oudere modellen. Zo wordt de tijd die gepaard gaat met de eerste installatie en het voortdurend bijhouden van configuraties beperkt. Gebruikers kunnen een standaard beveiligingsconfiguratie maken en deze toepassen op elk nieuw apparaat dat op het netwerk wordt aangesloten, zonder te hoeven specificeren welke modellen eventueel worden toegevoegd.

MVE 4.0 vereenvoudigt of elimineert manuele IT-taken zoals het updaten van de firmware, het configureren van apparaatinstellingen en het toepassen van beveiligingscertificaten. Voor organisaties die streven naar meer zichtbaarheid en aansprakelijkheid, levert MVE 4.0 ook gerichte apparaatrapportage. Zo hoeven beheerders niet meer te schatten hoe vaak een apparaat wordt gebruikt.

“We zijn blij dat we MVE 4.0 kunnen aanbieden aan klanten van Lexmark”, voegt Heinen toe. “Deze gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheer van het printerpark maakt het eenvoudig om de naleving van de veiligheidsvoorschriften binnen de onderneming te verbeteren en vermindert de druk op het IT-personeel.”

Ondersteunende bronnen
Over Lexmark
Lexmark creëert innovatieve IoT- en cloud-geschikte imaging-oplossingen die klanten overal ter wereld helpen om hun doelen op het gebied van printeenvoud, beveiliging, kostenbesparingen en duurzaamheid te behalen.

Lexmark en het Lexmark-logo zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., in de VS en / of andere landen. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Lexmark International
Lexmark verbetert cloud-aanbod voor eindgebruikers en partners

Lexmark introduceert Cloud Bridge

Earth Day: duurzaamheid begint bij de fabrikant volgens Lexmark
Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle