Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: CheckTwice

Pure Storage introduceert het Pure Validated Design Program om implementaties van oplossingen van partners te vereenvoudigen

Gevalideerde ontwerpen van Commvault en Vertica voor dataprotectie en analyse; meer partnerontwerpen de komende maanden beschikbaar

Amsterdam, 3 december 2020 - Vandaag kondigt Pure Storage het Pure Validated Design (PVD) programma aan om vereenvoudigde implementatie, voorspelbaarheid en snellere time-to-value te bieden aan klanten die geïntegreerde oplossingen van Pure-technologiepartners uitrollen.

Om tegemoet te komen aan belangrijke toepassingen zijn PVD's volledig getest, gevalideerd en hebben ze in de praktijk bewezen dat ze bedrijfsresultaten opleveren. De time-to-value voor de klant staat centraal in de PVD. Door de PVD's stap-voor-stap te volgen zullen klanten kosten, tijd en waardevolle IT-middelen besparen doordat geen complexe en maatwerkconfiguraties meer nodig zijn. Daardoor lopen klanten minder risico bij het installeren. Ook garanderen PVD’s het hoogste rendement op hun investeringen in de producten en oplossingen van Pure.

“De 'simple is smart'-reputatie van Pure geldt nu ook voor de oplossingen binnen het PVD-programma. We maken het voor onze klanten nog gemakkelijker om geïntegreerde oplossingen te implementeren met onze technologiepartners", zegt Michael Sotnick, Vice President, Global Alliances, Pure Storage. "Zij kunnen nu gemakkelijk en voorspelbaar geïntegreerde oplossingen uitrollen die consistente, in de praktijk bewezen resultaten opleveren.”

PVD's zijn nu beschikbaar voor enkele van de meest gebruikte geïntegreerde oplossingen, waaronder Commvault voor gegevensbescherming en Vertica in Eon Mode voor analyse. De komende maanden zal Pure zijn PVD-bibliotheek verder uitbreiden.

"Als onderdeel van ons sterke partnerschap met Pure Storage zijn we verheugd dat we een van de eerste Pure Validated Designs leveren. Hiermee kunnen we gezamenlijke klanten het nog makkelijker maken om onze gecombineerde high-performance, schaalbare en unified analytics-oplossing te gebruiken,” zegt Joy King, VP van Product en GTM Strategy voor Vertica. “Met de PVD die gebruik maakt van FlashBlade met Vertica in Eon Mode voor high-performance analytics op extreme schaal, kunnen ondernemingen de installatie en de operaties vereenvoudigen, hun risico's verminderen en IT-middelen vrijmaken voor bedrijfskritische taken."

"Onze klanten willen de allerbeste technologieën gebruiken voor databeheer en snelle recovery. Het combineren van Commvault's datamanagementoplossingen met Pure's FlashBlade unified file en object platform is een voor de hand liggende keuze om de eenvoud, schaalbaarheid en flexibiliteit te bieden die zij nodig hebben", zegt Mercer Rowe, Vice President, Global Partner Organization, Commvault. "We zijn verheugd om deel uit te maken van het Pure Validated Design programma om een oplossing te leveren die de beste is in haar klasse en die volledig wordt ondersteund door beide bedrijven.”

PVD's bestaan uit twee delen, een Design Guide en een Deployment Guide. De Design Guide geeft een uitgebreid technisch overzicht van de middelen die nodig zijn voor het installeren, inclusief hardware- en softwarespecificaties. In de Deployment Guide zijn best practices te vinden voor het configureren van de gekozen oplossing op de Pure Storage-architectuur. Samen vormen deze gidsen een blauwdruk voor een succesvolle implementatie.

Meer informatie over het PVD-programma en de beschikbare PVD's voor Commvault en Vertica, is hier te vinden:
Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Pure As-a-Service nu beschikbaar in AWS Marketplace

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie
CISO-onderzoek: Mobiele apparaten centraal in cybersecurity-strategie

Sitech Services en Valid verlengen outsourcing-samenwerking

Rapport: Amerikaanse overheidsorganisaties verliezen miljoenen bij een gemiddeld datalek of netwerkprobleem

Splashtop haalt 50 miljoen dollar aan nieuwe financiering binnen en bereikt unicorn-status

In 2020 meer gegoogled naar (kinder)psycholoog en eenzaamheid

Nieuw jaar, nieuwe versie van DanaBot

Ontwikkelaars in detailhandel en horeca verhelpen kwetsbaarheden sneller dan andere sectoren

Voor het vierde jaar op rij groei voor TP Vision

Tablet als zoethoudertje?

Orange Business Services Flexible SD-WAN ondersteunt Getinge met meer flexibiliteit om de gezondheidssector te helpen

Thuiswerken is een blijvertje, maar een goede thuiswerkplek blijft een uitdaging

Pandemie stelt digitalisering Nederlandse MKB uit

Het project van Schneider Electric met E.ON wint de enerTIC Award voor groene en digitale ‘Smart Grid’-technologie

Jamf uitgeroepen tot ‘Leader’ in het IDC MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software for Apple Devices 2021-rapport

Schneider Electric en de VELUX Groep gaan samenwerken op het gebied van duurzame energie
Technische innovatie in de bouw: Begin met het juiste team

Voorkom het verspreiden van desinformatie met Easyscreen

Red Hat introduceert data resilience voor Enterprise Kubernetes-applicaties

Techone versterkt positie op gebied van hosting door overname Qweb

Gedoe rondom werkgeversverklaring avondklok verleden tijd voor iedere werkgever dankzij Visma | Raet

Heinen & Hopman kiest Medius voor geautomatiseerde factuurverwerking

Nederlander ziet geen plek voor zichzelf op kansrijke technische arbeidsmarkt

Haal meer plezier uit je PS5® en Xbox®: optimaliseer je online verbinding

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Loogisch en MCS slaan handen ineen voor intensieve samenwerking op het gebied van Private LTE en Managed IoT

DataCore Software neemt Caringo over en voegt object storage toe aan zijn software-defined portfolio

Webfleet Solutions en Lytx bieden samen geïntegreerde videotelematica-oplossing

Kaspersky’s IT-beveiligingsaanbevelingen voor bedrijven in 2021

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte

Diverzio en Local2Local slaan handen ineen

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis bespaart 600.000 euro aan operationele kosten per jaar dankzij Mendix low-code platform

Logo CheckTwice

Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Valid
Logo Infoblox