www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

Jasmina Deumic nieuwe Manager Onderwijs bij Luzac

Hilversum – Particulier opleidingsinstituut Luzac heeft Jasmina Deumic (33) per 1 november aangesteld als Manager Onderwijs. Deumic is al langer werkzaam bij Luzac, waar zij in 2014 als docent economie begon. In haar nieuwe functie is ze samen met het onderwijsteam verantwoordelijk voor het kwaliteitsbehoud op alle vestigingen en het blijven ontwikkelen van het onderwijs. Het beleid dat zij in samenspraak maken, wordt vervolgens landelijk uitgerold naar alle vestigingen. Daarnaast valt het behoud van licenties om diploma’s uit te mogen reiken in haar takenpakket.

Van docent naar hoofdkantoor
Met een bachelor Commerciële Economie en een Master Marketing Management klinkt een baan als docent wellicht niet als een logische stap. Maar al tijdens haar studie trok het onderwijs Deumic en besloot ze nog een master Docent VO te volgen. Na een aantal jaar op marketingfuncties te hebben gewerkt, miste ze het persoonlijke contact toch teveel. In maart 2014 begon ze weer les te geven, ditmaal bij particulier opleider Luzac. Haar business achtergrond bleek van onschatbare waarde bij de opleider, omdat hiermee de brug geslagen kon worden tussen het geven van onderwijs en de overkoepelende business van Luzac. De overstap naar het hoofdkantoor als Projectmanager MT Onderwijs was dan ook een logisch vervolg voor Deumic.

Inmiddels werkt ze dus als Manager Onderwijs en vertelt hierover: “Ik vind het super dat ik met mijn commerciële achtergrond een bijdrage kan leveren aan het klantgericht werken bij Luzac. Ik houd ervan om positieve verandering in gang te zetten en heb echt een hart voor onderwijs. Omdat ik inmiddels verschillende rollen bij Luzac heb vervuld, weet ik hoe de organisatie werkt. Ik kan me goed inleven in zowel de leerlingen als de ouders en ben trots op het onderwijs dat we bij Luzac bieden. Al mis ik het soms wel eens om zelf voor de klas te staan.”

Caroline Steenvoort, algemeen directeur bij Luzac: “We zijn blij dat Jasmina al zo lang bij ons team hoort en nu de volgende stap in haar carrière bij Luzac kan zetten. Met haar empathisch en doortastend vermogen weet ze precies de juiste snaar te raken om het onderwijs nog verder te optimaliseren. We hebben veel tijd in onze nieuwe onderwijsvisie gestopt en vertrouwen er volledig op dat Jasmina kan helpen om deze op iedere vestiging van Luzac goed te laten landen.

----

Noot voor de redactie: bijgaand een foto op hoge resolutie van Jasmina Deumic (33), geschikt voor publicatie.
Laatste van Luzac

Logo Avit Group
Logo WIBU-SYSTEMS
Logo GNX