Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Jortt kiest voor PSD2-diensten van YTS vanwege gemak en automatisering

Met een PSD2-licentie van DNB op zak heeft het boekhoudprogramma Jortt nu de mogelijkheid om Account Information Services (AIS) te bieden aan hun gebruikers. Yolt Technology Services, toonaangevend open-bankingprovider in Europa, levert de benodigde API-technologie.

De 40.000 gebruikers van boekhoudprogramma Jortt hebben vanaf nu altijd real-time inzicht in hun bedrijfsfinancie¨n. Jortt, ontwikkeld door software ontwikkelingsbedrijf Zilverline, is een gebruiksvriendelijk digitaal boekhoudpakket. Yolt Technology Services (YTS), de toonaangevende open-bankingprovider in Europa, levert de benodigde PSD2-conforme API-technologie. Dit maakt het mogelijk voor Jortt om automatisch transacties en saldo’s op te halen voor midden- en kleinbedrijven die gebruik maken van het boekhoudprogramma. De Account Information Services (AIS) van YTS zorgen ervoor dat gebruikers niet meer steeds MT-940 of CSV-bestanden van hun bank hoeven te downloaden en te uploaden. Dit bespaart gebruikers tijd en geld en verbetert de nauwkeurigheid van het proces. Jortt hoeft daarbij dankzij de API van YTS niet langer connecties met individuele banken te maken en te onderhouden en alle informatie komt in een eenvoudig en gestandaardiseerd format binnen.

De recente samenwerking tussen YTS en Jortt is een belangrijke stap richting het doel van YTS om bedrijven kennis te laten maken met de mogelijkheden van open-bankingtechnologie en de impact die het kan hebben op de efficie¨ntie van bedrijven, het verlagen van kosten en de front-end gebruikerservaring.

Het valt Hilco de Roo, CEO van Jortt, op dat de meeste ondernemers niet bang zijn voor de eventuele privacy-impact van PSD2: “Daar waar consumenten in de media angst wordt aangejaagd over de ‘snelle jongens van de fintech’, blijken ondernemers daarin heel nuchter te zijn en gaan zij voor gemak en automatisering. De API-technologie van YTS brengt ons platform nieuwe en verbeterde functies, die bijdragen aan onze missie: ‘Het volledig automatiseren van jouw boekhouding’. We willen

boekhouden compleet transformeren, zodat het voldoet aan de hoge eisen van de ondernemer van vandaag en morgen. De open-bankingservices van YTS sluiten perfect aan bij die ambitie. Daarbij is YTS een ervaren partner met een probleemoplossende benadering en een can-do mentaliteit.”

Leon Muis, CBO van YTS: “Ik ben heel blij dat Jortt YTS als partner heeft gekozen om hun open- bankingstrategie te ondersteunen en ik heb er vertrouwen in dat onze API-technologie een transformatie zal zijn voor het bedrijf en voor de klanten. Het vergroten van veiligheid en het leveren van waardevolle diensten zijn kernonderdelen van YTS. We kijken dan ook uit naar de nauwe samenwerking met Jortt om hun klanten nog meer waarde en een naadloze digitale ervaring te bieden.”

Over Yolt Technology Services
Bij Yolt Technology Services stellen we onze open-bankingexpertise beschikbaar aan vooraanstaande financie¨le instellingen en ambitieuze techbedrijven door middel van onze veilige API, waarmee we AIS- en PIS-verbindingen maken, beheren en onderhouden. Yolt Technology Services is beschikbaar in heel Europa, en onze API handelt gemiddeld 25 miljoen API-calls per week af.
Laatste van Yolt Technology Services (YTS)
Yolt Technology Services wint titel Open Banking Provider Of The Year 2020

Jortt kiest voor PSD2-diensten van YTS vanwege gemak en automatisering
Yolt Technolog.. contact