www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Marcommit

Thales introduceert Ready to Fly- oplossingen voor een veiligere vliegreis

• Thales ondersteunt de luchtvaart met innovatieve oplossingen om het vertrouwen in vliegreizen te herstellen door de gezondheid, veiligheid en het welzijn van passagiers te verbeteren.
  • Ready to Fly-oplossingen zijn makkelijk te integreren en voldoen aan de huidige behoefte van luchtvaartmaatschappijen aan nieuwe en in-service In Flight Experience (IFE) systemen.
Huizen - Thales heeft een pakket aan Ready to Fly-oplossingen ontworpen om luchtvaartmaatschappijen te ondersteunen bij het terugwinnen van het vertrouwen van passagiers dat verloren is gegaan tijdens de pandemie. De oplossingen geven een impuls aan de digitale transformatie van de luchtvaartindustrie, verhogen de efficiëntie van de bemanning, voorkomen opeenhoping van passagiers, zorgen voor een betere vliegervaring en verminderen fysieke interacties.

Meer gemak voor passagiers
Met de Ready to Fly ‘touchless’ oplossingen kunnen passagiers het entertainmentsysteem aan boord met hun eigen mobiele telefoon of tablet veilig bedienen. Ze kunnen op deze manier gebruik maken van alle diensten, inclusief digitale versies van maaltijdmenu's, tijdschriften en belangrijke veiligheids- en gezondheidsinformatie. De Thales Travel Assistant stelt passagiers in staat om geautomatiseerde informatie op de rugleuningmonitor op te vragen en te ontvangen. Zo kunnen fysieke interacties met de bemanning tot een minimum worden beperkt. De bemanning kan met hun eigen telefoon of tablet informatie verzamelen, meldingen ontvangen en de cabine besturen. Dit is een waardevolle bijdrage aan de passagierservaring.

Met het oog op de toekomst maakt Thales gebruik van zijn omvangrijke netwerk van partners om automatiseringsoplossingen te ontwikkelen. Niet alleen in en rond de cabine, maar ook om het verlaten van het vliegtuig te vergemakkelijken en de passagiersstroom beter te beheren.Zo bouwt Thales aan een toekomst waarin we allemaal kunnen vertrouwen op geavanceerde en beveiligde technologieën die ons in staat stellen het reizen opnieuw uit te vinden en een veiliger en beter verbonden digitaal ecosysteem te creëren.

“Thales staat klaar om haar luchtvaartklanten te ondersteunen en gezamenlijk hun zwaarste uitdagingen aan te pakken. Onze oplossingen zijn in hoge mate geautomatiseerd, verminderen de behoefte aan fysieke interactie en verhogen de efficiëntie van het grond- en luchtpersoneel van luchtvaartmaatschappijen. Ready to Fly biedt meerdere innovaties die het welzijn in de cabine verbeteren en tegelijkertijd de beste passagierservaring bieden", aldus Neil James, Vice President Sales, Thales InFlyt Experience.
Laatste van Thales
Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Thales en Google breiden samenwerking uit

Meerderheid bedrijven maakt zich na een jaar nog steeds zorgen over cybersecurity bij werken op afstand
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Marcommit
Thales contact

Logo Thales

Thales sociaal

Thales tweets

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks