Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

Door partnerships met Zuora en Cylynt helpt Thales leveranciers meer waarde te halen uit hun software

• Geïntegreerde end-to-end software lifecycle management mogelijkheden zorgen voor meer omzet uit software.
  • Een datagedreven benadering voorziet organisaties van marktinzichten en leadgeneratie, wat het mogelijk maakt het intellectueel eigendom en de software te beschermen tegen oneerlijke concurrentie.
Door de partnerships met Zuora en Cylynt kunnen klanten van Thales de omzet uit software vergroten en een hogere compliance bij eindgebruikers realiseren.

Thales Sentinel, het wereldwijd leidende merk voor software licensing, delivery en bescherming, helpt bedrijven bij het genereren van nieuwe omzetstromen, het verbeteren van de operationele efficiëntie, het verhogen van de klanttevredenheid en het verkrijgen van waardevolle zakelijke inzichten uit hun software. Door Sentinel te integreren met de mogelijkheden van Zuora en Cylynt, worden klanten voorzien van een completer end-to-end software lifecycle management.

Optimalisering van subscription licensing en facturering
De samenwerking met Zuora zorgt voor een integratie en daardoor verdere verbetering van het abonnementsbeheer en licentiebeheer. Organisaties werkzaam in iedere branche kunnen hierdoor een naadloze en plezierige abonnee-ervaring garanderen.

“Om waarde te creëren moeten bedrijven de toegang tot hun digitale technologie effectief en efficiënt beheren. Tegelijkertijd moeten bedrijven klanten een naadloze en veilige gebruikerservaring bieden. Deze nieuwe samenwerking met Thales zal onze gezamenlijke klanten een schaalbare, flexibele oplossing bieden die bij uitstek geschikt is om de toegankelijkheid en het gebruik van abonnementen te stimuleren. Dit maakt een consistente groei op lange termijn mogelijk”, zegt Kristin Hagan, Global Head of ISV's and Technology Partnerships bij Zuora.

Omzet genereren door software compliance
De Thales Sentinel oplossing helpt software bedrijven de omzet te maximaliseren door ervoor te zorgen dat eindgebruikers de software gebruiken conform de voorwaarden van hun licentieovereenkomst. Dit werkt hand in hand met Cylynt’s antipiraterij en software compliance technologie waarmee bedrijven hun softwaremisbruik tegengaan en kunnen veranderen in omzet. De klanten van Thales profiteren zo van een datagedreven benadering om marktinzichten te verkrijgen en leads te genereren, terwijl het intellectueel eigendom en de software beschermd worden tegen onrechtmatige concurrentie.

“De belangrijkste drijfveer voor onze klanten is omzetgroei. In de huidige markt moeten bedrijven software in recurring revenue modellen aanbieden, waarbij subscription licenties centraal staan. Het is cruciaal voor onze klanten dat ze de markt kunnen betreden met volledig geïntegreerde software-aankoop-, facturerings- en licentiesystemen die eenvoud bieden voor hun eindgebruikers. Het is voor organisaties ook essentieel dat zij de inkomsten van hun bestaande klanten maximaliseren. We hebben dan ook grote verwachtingen van de partnerships met Cylynt en Zuora, omdat het onze klanten extra controle biedt over het afdwingen van compliance bij eindgebruikers”, aldus Damien Bullot, Vice President, Software Monetization bij Thales.

Ted Miracco, CEO van Cylynt vult aan: "Een belangrijk aspect van het leveren van software van hoge kwaliteit in combinatie met een duurzame verkoopstrategie, is het kunnen begrijpen hoe software wordt gebruikt door eindgebruikers. Net zo belangrijk is echter dat iemand uw activiteiten niet kan nabootsen door middel van technieken als reverse engineering. Onze samenwerking met Thales stelt providers in staat om dat essentiële inzicht in hun klanten te krijgen, terwijl ze er zeker van zijn dat hun intellectuele eigendom veilig is."
Laatste van Thales
Thales en Google Cloud werken samen om de groei van hybride en multi-cloud computing veilig te stellen

Thales komt met dubbelzijdige, contactloze en veilige ID-kaartlezer

Thales introduceert Ready to Fly- oplossingen voor een veiligere vliegreis
LANCOM voor de vijfde keer op rij VPN-kampioen in techconsult Professional User Rating 2021

Zscaler-onderzoek: “security-misconfiguraties grootste oorzaak van cyberaanvallen op public cloud-omgevingen”

NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval

Trend Micro voegt geavanceerde cloud-native container security toe aan zijn Cloud One services-platform

Macaw en Northwave bundelen krachten om meer bedrijven te helpen zich te weren tegen cyberdreigingen

Citrix kondigt overname Wrike aan

90% van de Europese CEO’s: cruciaal om wendbaar te zijn, slechts 21% is het daadwerkelijk

Ondanks zorgen rond security groeit het vertrouwen van IT-professionals in de public cloud
Clarity Benelux breidt team uit met twee nieuwe talenten

Veel verschillende IT-systemen veroorzaken hinder in zorgsector

GTT verbetert managed securitydiensten met Fortinet Security Fabric

BOYS WITH BRAINS ZIET EXPLOSIEVE GROEI DOOR CORONA

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen

Seamless integration of The Voice of O365 and CONTACTCENTER4ALL

Schneider Electric neemt DC Systems B.V. over om innovaties in elektrische distributie te bevorderen

De wereldwijde crisis beïnvloedt de supply chains van bedrijven

Digitale huisartsenpost vanaf vandaag ook beschikbaar voor alle inwoners van Drenthe

Lockdown belemmert tech-vrouwen in loopbaanontwikkeling

BIS|Econocom project bij Rijksoverheid wint Cisco WebexOne Award

CyberArk biedt gratis controle-tool voor SolarWinds klanten

Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio

Logo Marcommit

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense