www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Marcommit

Door partnerships met Zuora en Cylynt helpt Thales leveranciers meer waarde te halen uit hun software

• Geïntegreerde end-to-end software lifecycle management mogelijkheden zorgen voor meer omzet uit software.
  • Een datagedreven benadering voorziet organisaties van marktinzichten en leadgeneratie, wat het mogelijk maakt het intellectueel eigendom en de software te beschermen tegen oneerlijke concurrentie.
Door de partnerships met Zuora en Cylynt kunnen klanten van Thales de omzet uit software vergroten en een hogere compliance bij eindgebruikers realiseren.

Thales Sentinel, het wereldwijd leidende merk voor software licensing, delivery en bescherming, helpt bedrijven bij het genereren van nieuwe omzetstromen, het verbeteren van de operationele efficiëntie, het verhogen van de klanttevredenheid en het verkrijgen van waardevolle zakelijke inzichten uit hun software. Door Sentinel te integreren met de mogelijkheden van Zuora en Cylynt, worden klanten voorzien van een completer end-to-end software lifecycle management.

Optimalisering van subscription licensing en facturering
De samenwerking met Zuora zorgt voor een integratie en daardoor verdere verbetering van het abonnementsbeheer en licentiebeheer. Organisaties werkzaam in iedere branche kunnen hierdoor een naadloze en plezierige abonnee-ervaring garanderen.

“Om waarde te creëren moeten bedrijven de toegang tot hun digitale technologie effectief en efficiënt beheren. Tegelijkertijd moeten bedrijven klanten een naadloze en veilige gebruikerservaring bieden. Deze nieuwe samenwerking met Thales zal onze gezamenlijke klanten een schaalbare, flexibele oplossing bieden die bij uitstek geschikt is om de toegankelijkheid en het gebruik van abonnementen te stimuleren. Dit maakt een consistente groei op lange termijn mogelijk”, zegt Kristin Hagan, Global Head of ISV's and Technology Partnerships bij Zuora.

Omzet genereren door software compliance
De Thales Sentinel oplossing helpt software bedrijven de omzet te maximaliseren door ervoor te zorgen dat eindgebruikers de software gebruiken conform de voorwaarden van hun licentieovereenkomst. Dit werkt hand in hand met Cylynt’s antipiraterij en software compliance technologie waarmee bedrijven hun softwaremisbruik tegengaan en kunnen veranderen in omzet. De klanten van Thales profiteren zo van een datagedreven benadering om marktinzichten te verkrijgen en leads te genereren, terwijl het intellectueel eigendom en de software beschermd worden tegen onrechtmatige concurrentie.

“De belangrijkste drijfveer voor onze klanten is omzetgroei. In de huidige markt moeten bedrijven software in recurring revenue modellen aanbieden, waarbij subscription licenties centraal staan. Het is cruciaal voor onze klanten dat ze de markt kunnen betreden met volledig geïntegreerde software-aankoop-, facturerings- en licentiesystemen die eenvoud bieden voor hun eindgebruikers. Het is voor organisaties ook essentieel dat zij de inkomsten van hun bestaande klanten maximaliseren. We hebben dan ook grote verwachtingen van de partnerships met Cylynt en Zuora, omdat het onze klanten extra controle biedt over het afdwingen van compliance bij eindgebruikers”, aldus Damien Bullot, Vice President, Software Monetization bij Thales.

Ted Miracco, CEO van Cylynt vult aan: "Een belangrijk aspect van het leveren van software van hoge kwaliteit in combinatie met een duurzame verkoopstrategie, is het kunnen begrijpen hoe software wordt gebruikt door eindgebruikers. Net zo belangrijk is echter dat iemand uw activiteiten niet kan nabootsen door middel van technieken als reverse engineering. Onze samenwerking met Thales stelt providers in staat om dat essentiële inzicht in hun klanten te krijgen, terwijl ze er zeker van zijn dat hun intellectuele eigendom veilig is."
Laatste van Thales
Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Thales en Google breiden samenwerking uit

Meerderheid bedrijven maakt zich na een jaar nog steeds zorgen over cybersecurity bij werken op afstand
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks