www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Online je boodschappen bestellen bij Van Gelder groente & fruit

RIDDERKERK – Het imposante pand van Van Gelder, direct naast Van der Valk Ridderkerk, is niet te missen en vanaf deze is week is er een goede reden om er even te stoppen. Van Gelder heeft speciaal voor de hobbykoks de B2C webshop www.versbestellen.nl gelanceerd waardoor niet alleen meer de horeca toegang heeft tot het grootste assortiment groente en fruit van Nederland.

Het familiebedrijf met Ridderkerkse wortels wil er ook voor de kook- en gemaksliefhebbers zijn vertelt bedrijfsmanager Demis van Kouwen. “Regelmatig ontvangen we verzoeken van particulieren die op zoek zijn naar producten die ze niet in de supermarkt kunnen vinden. Van Gelder heeft in Ridderkerk namelijk het grootste assortiment aan groente en fruit van Nederland liggen en ongeacht budget of smaakvoorkeur, iedereen kan bij ons terecht.” Ter illustratie somt Demis een aantal categorieën op waar uit gekozen kan worden: “eetbare bloemen, mini-groente, bijzondere paddenstoelen, een netje mandarijnen of andere aanverwanten groente- en fruit producten.’’

Voor de kerst kun je volgens Van Kouwen ook denken aan een mooie Italiaanse truffel om het menu extra feestelijk te maken. Zo heb je behalve een restaurantbeleving straks ook groente en fruit van horecakwaliteit in je eigen keuken.

Voorproeven
Bij Van Gelder wordt er steeds meer nadruk gelegd op vers en lekker eten. Bestelgemak en gezond eten zijn daarbij de belangrijkste ingrediënten. Van Gelder merkt dat foodbeleving op de thuismarkt ook een steeds belangrijkere rol speelt. Zo ook bij Siebe van Ineveld, operationeel directeur bij CloudSuite, die de eer had om het concept als eerste te testen en zo de producten van Van Gelder thuis voor te mogen proeven.

“Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan’’, zegt Siebe, maar deze professionele thuiskok liep al snel tegen het feit dat hij geen toegang heeft tot alle ingrediënten die hij wel op zijn bord krijgt als hij uit eten gaat. ‘’Het is nog altijd onduidelijk of de horeca gasten mag ontvangen tijdens de kerst en ik wil graag thuis genieten van al dat lekkers wat de chef normaal gesproken voor ons klaarmaakt. Daarom is de nieuwe webshop van Van Gelder een echte uitkomst”, aldus Siebe.

Inspiratie
Ook bij vragen als wat er vanavond gegeten moet worden kan de nieuwe webshop een uitkomst bieden, want op de shop kunnen klanten ook terecht voor inspiratie, tips, informatie en keukenadviezen. “Er kan gechat worden met medewerkers van Van Gelder en we hebben al een aantal leuke recepten voor de kerst erop staan’’, verklapt Van Kouwen.

Afhalen
De consument kan zijn boodschappen afhalen in het Experience Center bij Van Gelder aan de Krommeweg. Omwille van de coronamaatregelen is het proefcentrum in het Experience Center tijdelijk gesloten, maar er is een afhaalpunt ingericht waar klanten hun online bestelde boodschappen kunnen afhalen.

Van Gelder beschikt over een ruime vloeroppervlakte waardoor de richtlijnen vanuit het RIVM gewaarborgd zijn en klanten in een prettige en veilige setting hun boodschappen kunnen ophalen.

Over Van Gelder
Van Gelder is een familiebedrijf en één van de grootste en snelst groeiende groente- en fruit groot-handels van Nederland. Van Gelder is gevestigd aan de Krommeweg te Ridderkerk, waar het in de jaren ‘50 allemaal begonnen is voor de familie Van Gelder met het telen van spruiten.

Het gebouw is ideaal gelegen aan een mooie zichtlocatie langs de A15, A16 en A29 en is goed bereikbaar met de fiets, het openbaar vervoer en er is de mogelijkheid tot gratis parkeren voor de hoofdingang van het pand.
Laatste van CloudSuite B.V.
Online je boodschappen bestellen bij Van Gelder groente & fruit

Van Gelder wint Shopping Award in de categorie B2B

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform
VMware-rapport: “Cybercriminelen manipuleren de realiteit via integriteits- en destructieve aanvallen”

Sophos neemt Refactr over om het Managed Threat Response (MTR) en Extended Detection and Response (XDR) aanbod te optimaliseren met Security Orchestration Automation and Response (SOAR) mogelijkheden

Neri Oxman, baanbrekend architect, wetenschapper en innovator opent Mendix World 2021

Fujitsu komt met ruimtemissie optimalisator om ruimtepuin op te ruimen

Helft minder klandizie voor horeca als er niet gepind kan worden

Horecabezoek Nederlanders trekt langzaam aan na bijna twee jaar pandemie

Generatiekloof op de werkvloer: leidinggevenden snappen niet wat digital natives drijft

Qualys en Red Hat verbeteren de beveiliging van het besturingssysteem van de OpenShift-host
Extreme Networks brengt als eerste in de branche enterprise-grade Wi-Fi 6E-oplossing op de markt

Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

BlackBerry-oplossing monitort schoon water en overstromingsrisico's

Onderzoek Trend Micro: 88% van de Europese organisaties verwacht komend jaar een cyberaanval op klantdata

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
CloudSuite B.V.. contact

Logo CloudSuite B.V.

info@cloudsuite.com
  www.cloudsuite.com
CloudSuite B.V.. sociaal

CloudSuite B.V.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl