www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl

Online je boodschappen bestellen bij Van Gelder groente & fruit

RIDDERKERK – Het imposante pand van Van Gelder, direct naast Van der Valk Ridderkerk, is niet te missen en vanaf deze is week is er een goede reden om er even te stoppen. Van Gelder heeft speciaal voor de hobbykoks de B2C webshop www.versbestellen.nl gelanceerd waardoor niet alleen meer de horeca toegang heeft tot het grootste assortiment groente en fruit van Nederland.

Het familiebedrijf met Ridderkerkse wortels wil er ook voor de kook- en gemaksliefhebbers zijn vertelt bedrijfsmanager Demis van Kouwen. “Regelmatig ontvangen we verzoeken van particulieren die op zoek zijn naar producten die ze niet in de supermarkt kunnen vinden. Van Gelder heeft in Ridderkerk namelijk het grootste assortiment aan groente en fruit van Nederland liggen en ongeacht budget of smaakvoorkeur, iedereen kan bij ons terecht.” Ter illustratie somt Demis een aantal categorieën op waar uit gekozen kan worden: “eetbare bloemen, mini-groente, bijzondere paddenstoelen, een netje mandarijnen of andere aanverwanten groente- en fruit producten.’’

Voor de kerst kun je volgens Van Kouwen ook denken aan een mooie Italiaanse truffel om het menu extra feestelijk te maken. Zo heb je behalve een restaurantbeleving straks ook groente en fruit van horecakwaliteit in je eigen keuken.

Voorproeven
Bij Van Gelder wordt er steeds meer nadruk gelegd op vers en lekker eten. Bestelgemak en gezond eten zijn daarbij de belangrijkste ingrediënten. Van Gelder merkt dat foodbeleving op de thuismarkt ook een steeds belangrijkere rol speelt. Zo ook bij Siebe van Ineveld, operationeel directeur bij CloudSuite, die de eer had om het concept als eerste te testen en zo de producten van Van Gelder thuis voor te mogen proeven.

“Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan’’, zegt Siebe, maar deze professionele thuiskok liep al snel tegen het feit dat hij geen toegang heeft tot alle ingrediënten die hij wel op zijn bord krijgt als hij uit eten gaat. ‘’Het is nog altijd onduidelijk of de horeca gasten mag ontvangen tijdens de kerst en ik wil graag thuis genieten van al dat lekkers wat de chef normaal gesproken voor ons klaarmaakt. Daarom is de nieuwe webshop van Van Gelder een echte uitkomst”, aldus Siebe.

Inspiratie
Ook bij vragen als wat er vanavond gegeten moet worden kan de nieuwe webshop een uitkomst bieden, want op de shop kunnen klanten ook terecht voor inspiratie, tips, informatie en keukenadviezen. “Er kan gechat worden met medewerkers van Van Gelder en we hebben al een aantal leuke recepten voor de kerst erop staan’’, verklapt Van Kouwen.

Afhalen
De consument kan zijn boodschappen afhalen in het Experience Center bij Van Gelder aan de Krommeweg. Omwille van de coronamaatregelen is het proefcentrum in het Experience Center tijdelijk gesloten, maar er is een afhaalpunt ingericht waar klanten hun online bestelde boodschappen kunnen afhalen.

Van Gelder beschikt over een ruime vloeroppervlakte waardoor de richtlijnen vanuit het RIVM gewaarborgd zijn en klanten in een prettige en veilige setting hun boodschappen kunnen ophalen.

Over Van Gelder
Van Gelder is een familiebedrijf en één van de grootste en snelst groeiende groente- en fruit groot-handels van Nederland. Van Gelder is gevestigd aan de Krommeweg te Ridderkerk, waar het in de jaren ‘50 allemaal begonnen is voor de familie Van Gelder met het telen van spruiten.

Het gebouw is ideaal gelegen aan een mooie zichtlocatie langs de A15, A16 en A29 en is goed bereikbaar met de fiets, het openbaar vervoer en er is de mogelijkheid tot gratis parkeren voor de hoofdingang van het pand.
Laatste van CloudSuite B.V.
Online je boodschappen bestellen bij Van Gelder groente & fruit

Logo Avit Group
Logo WIBU-SYSTEMS
Logo GNX