Contentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

ICT Concept gaat op overnamepad

Amersfoort, 24 november 2020 - Total Specific Hosting (‘TSH’), de leidende groep samenwerkende Nederlandse ICT-outsourcing bedrijven, heeft een belang genomen in ICT Concept. Als onderdeel van TSH krijgt ICT Concept toegang tot kennis en kapitaal om zelf acquisities te doen. Hiermee wordt een versneld groeipad vormgegeven ten bate van de klanten en medewerkers van ICT Concept, waarmee het succes van de onderneming voor de lange termijn gewaarborgd is.

ICT Concept bestaat dit jaar 20 jaar en is uitgegroeid tot marktleider binnen de juridische sector. Dagelijks werken ruim 90 betrokken medewerkers aan professionele en innovatieve ICT-oplossingen voor klanten in de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderspraktijk.

ICT Concept is al jaren koploper binnen het ICT-landschap van de juridische markt. Door samen te werken met andere ondernemers binnen TSH kan deze dienstverlening verder worden uitgebreid, terwijl de klantgerichte cultuur en aanpak van ICT Concept volledig behouden blijft. Het toetreden van TSH als partner voor de volgende groeifase betekent voor klanten dat er in de toekomst nog meer innovatieve oplossingen aangeboden worden. Het management van ICT Concept zal doorgaan in haar huidige rol bij de onderneming.

René van Schaik, Algemeen Directeur: "De afgelopen jaren zijn er veel investeringsmaatschappijen, gelukzoekers en ICT-bedrijven langs geweest om hun verhaal te vertellen. Er werd van alles beloofd, maar onze eigen identiteit en integriteit stond steeds op het spel. Zaken waar wij al jaren voor staan en hard voor werken. In TSH en Strikwerda Investments hebben wij een partner gevonden die ons begrijpt en die onze visie en strategie deelt.”

Roland van Hierden, Financieel Directeur: “Strikwerda Investments heeft in het verleden bewezen dat ze doen waar ze voor staan, ook na de acquisitie. Met deze stap blijft onze klantgerichte focus gewaarborgd en zien wij veel kansen om onze bestaande en nieuwe klanten nog beter van dienst te zijn. Daarnaast maakt TSH het als sterke financiële partner mogelijk om ook door acquisities de groei van ons bedrijf verder te versnellen."

Matthieu van Amerongen, CEO van TSH: “Als expert én marktleider in de juridische sector is ICT Concept een prachtige aanvulling op TSH. Wij zijn dan ook verheugd middels dit partnership onze markt leidende positie als dé ICT Outsourcing partij van Nederland verder te verstevigen. Ik kijk uit naar een plezierige en succesvolle samenwerking om de groeistrategie van ICT Concept te realiseren.”

Voor TSH is dit de zesde onderneming die zich aansluit sinds haar oprichting in 2016. TSH wil naast de huidige sterke organische groei tevens andere toonaangevende ICT-outsourcingsbedrijven aan laten sluiten binnen de groep. Samen wordt er een toekomstbestendig intrinsiek goed bedrijf gebouwd. Strikwerda Investments, een Nederlands familie investeringsfonds met een sterk track-record in de ICT-sector, is meerderheidsaandeelhouder in TSH.

VOOR MEER INFORMATIE KUNT U CONTACT OPNEMEN MET:

ICT CONCEPT
Dhr. René van Schaik
rvanschaik@ict-concept.nl
www.ict-concept.nl

TOTAL SPECIFIC HOSTING
Dhr. Matthieu van Amerongen
m.vanamerongen@strikwerdainvestments.nl
www.totalspecifichosting.nl
Laatste van Total Specific Hosting B.V. (TSH)
ICT Concept gaat op overnamepad
Total Specific.. contact